Viizei kirjoitti:Luulisi vain, että samanlaista hiirtä tulisi tuotantolinjalta.
Itse en koskaan ole laittanut hiirtä tuohon näppäimistöön kiinni. On kyllä riittänyt koneen taakse. Tuohon näppäimistöön on helpompi tökkästä esim. iPhone kiinni. Tai kamera. Silloin ei tarvitse kurotella koneen taakse.
Tukeeko nappis USB2.0:aa vai vain USB1.x?
Uusimmassa alunäppiksessä on kaksi USB 2.0 liitintä.
AMA-EDIT:Halkaistu "Koneen mukana tulleen hiiren myynti" -ketjusta
Viizei kirjoitti:Luulisi vain, että samanlaista hiirtä tulisi tuotantolinjalta.
Itse en koskaan ole laittanut hiirtä tuohon näppäimistöön kiinni. On kyllä riittänyt koneen taakse. Tuohon näppäimistöön on helpompi tökkästä esim. iPhone kiinni. Tai kamera. Silloin ei tarvitse kurotella koneen taakse.
Tukeeko nappis USB2.0:aa vai vain USB1.x?
Uusimmassa alunäppiksessä on kaksi USB 2.0 liitintä.
Joihin tosin vain iMac antaa tarpeeksi virtaa millekään hiirtä kummosemmalle. Mm. usb tikut eivät noissa toimi, kun kone huutaa ettei virta riitä.
Matti Niemelä kirjoitti:Joihin tosin vain iMac antaa tarpeeksi virtaa millekään hiirtä kummosemmalle. Mm. usb tikut eivät noissa toimi, kun kone huutaa ettei virta riitä.
Riippuu varmaan tikusta. Itsellä kyllä aina tarvittaessa toiminut tikut tuossa alunäppiksessä.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
Matti Niemelä kirjoitti:Joihin tosin vain iMac antaa tarpeeksi virtaa millekään hiirtä kummosemmalle. Mm. usb tikut eivät noissa toimi, kun kone huutaa ettei virta riitä.
Riippuu varmaan tikusta. Itsellä kyllä aina tarvittaessa toiminut tikut tuossa alunäppiksessä.
Ja ajureista. OS X:n puolella toimii tikku tuossa oikein hyvin mutta bootcamp windows valittaa muistaakseni jotain ettei virta riitä.
Ja ajureista. OS X:n puolella toimii tikku tuossa oikein hyvin mutta bootcamp windows valittaa muistaakseni jotain ettei virta riitä.
Kingstonin tikut valittaa minulla, mutta muut testatut toimii. Myös muistikortinlukijat.