Yhdistin neljä ketjua. Viestit hieman limittäin, lomittain, eivät sentään päällekkäin. Aihe huomioon ottaen ei haitanne.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Niin, ennenkuin luotte uuden ketjun, käyttäkää hakua. Google-hakua.amanita kirjoitti:
Yhdistin neljä ketjua. Viestit hieman limittäin, lomittain, eivät sentään päällekkäin. Aihe huomioon ottaen ei haitanne.
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Siksi että Apple ei ole voinut luoda systeemiä joka kattaisi jokaisen maailman selaimen. Google-haun syöttäminen selaimelle kun ei ole mikään standardihomma, vaan ihan ohjelmakohtainen. Siksi ainoastaan Safari tottelee ko. käskyä.ER kirjoitti:Off-topicin off-topic: Minulla on oletusselaimena FF. Silti kun valitsen Mailissa jonkin sanan ja "Etsi Googlella", aukeaa haku Safarissa. Höh, sanon minä. Miksi noin?Nicke_ kirjoitti:... saako muuten safarin hakua muutettua muuksi kuin tuo google?
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Kyllä se oikeastaan on. Hakutermithän voi syöttää suoraan google urliin. Tyyliin.TheKraken kirjoitti: Siksi että Apple ei ole voinut luoda systeemiä joka kattaisi jokaisen maailman selaimen. Google-haun syöttäminen selaimelle kun ei ole mikään standardihomma, vaan ihan ohjelmakohtainen. Siksi ainoastaan Safari tottelee ko. käskyä.
Koodi: Valitse kaikki
http://www.google.fi/search?hl=en&q=hakutermi
Niin mutta tämän syöttäminen sille selaimelle ei ole mitenkään standardia. Applen pitäisi rakentaa tuki erikseen jokaiselle. Mikäli tahtoo moisen haun Firefoxiin, niin joku voinee koodata siihen pulikan sitä varten.gramdel kirjoitti:Kyllä se oikeastaan on. Hakutermithän voi syöttää suoraan google urliin. Tyyliin.TheKraken kirjoitti: Siksi että Apple ei ole voinut luoda systeemiä joka kattaisi jokaisen maailman selaimen. Google-haun syöttäminen selaimelle kun ei ole mikään standardihomma, vaan ihan ohjelmakohtainen. Siksi ainoastaan Safari tottelee ko. käskyä.
Koodi: Valitse kaikki
http://www.google.fi/search?hl=en&q=hakutermi
Viesti Kirjoittaja gramdel »
On se edelleen. Miksi linkit vaikkapa sähköpostista/ircistä avautuvat oletusselaimeen. Ihan samaa systeemiä voisi käyttää tässä.TheKraken kirjoitti:Niin mutta tämän syöttäminen sille selaimelle ei ole mitenkään standardia. Applen pitäisi rakentaa tuki erikseen jokaiselle. Mikäli tahtoo moisen haun Firefoxiin, niin joku voinee koodata siihen pulikan sitä varten.
Tyhmähän minä olen, kun en tätä tajunnut. Kiitosgramdel kirjoitti:On se edelleen. Miksi linkit vaikkapa sähköpostista/ircistä avautuvat oletusselaimeen. Ihan samaa systeemiä voisi käyttää tässä.TheKraken kirjoitti:Niin mutta tämän syöttäminen sille selaimelle ei ole mitenkään standardia. Applen pitäisi rakentaa tuki erikseen jokaiselle. Mikäli tahtoo moisen haun Firefoxiin, niin joku voinee koodata siihen pulikan sitä varten.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”