Musat vanhasta iPodista uuteen
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miten siirrän kätevästi musiikin vanhasta ipodista uuteen?
Viesti Kirjoittaja elasto »
Eli siis ongelmana on se, että kun mulla kuitenkin itunesissa näkyy se lista mitä musiikkia mulla on tuolla vanhassa podissa, mutta ei jaksais yksitellen ettiä niitä koneelta ja siirtää uuteen podiin kun suoraan toi siirtäminenhän ei onnistu enää pois sieltä ipodista. Kokeilin jotain ipoddiskiä mut se kaatu heti ku yritin siirtää musiikkia pois vanhasta podista takasin koneelle eikä enää käynnisty. Sitä ennen kokeilin ipodrippiä ja se taas sanoi ettei siellä ipodissa ole edes mitään vaikka itunesin ja itse podin mukaan on. Mikähän olisi avuksi?
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eihän tämä ole vastaus tuohon kysymykseen.
Mutta mikä hinku ihmisillä on poistaa ne musiikit iTunesista kun se on kopioitu iPodiin? Mitä sitten tehdään, jos vaikka iPod hajoaa/varastetaan/katoaa?
Minä jos osta uuden iPodin, törkkään sen mun Macciina ja iTunes synkkaa haluamani musiikit iPodiin. Ja toiseen ja kolmanteen.
Mutta mikä hinku ihmisillä on poistaa ne musiikit iTunesista kun se on kopioitu iPodiin? Mitä sitten tehdään, jos vaikka iPod hajoaa/varastetaan/katoaa?
Minä jos osta uuden iPodin, törkkään sen mun Macciina ja iTunes synkkaa haluamani musiikit iPodiin. Ja toiseen ja kolmanteen.
-
Onhan ne siellä itunesissa, mutta siellä on yhteensä 4000 kappaletta ja ipodissa vain 511... sieltä sitten vaan ettimään yksi kerrallaan... uuteen ipodiinikaan ei mahdu kuitenkaan kaikkia niin haluaisin nyt ainakin aluksi siirtää noi vanhat ja sitten lisäillä ehkä vielä jotain.MacFinn kirjoitti:Eihän tämä ole vastaus tuohon kysymykseen.
-
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Vinkkinä tulevaisuudelle. Kannattaa tehdä playlistit iTunesiin, jotka synkkaa iPodiin. Itsellä on playlistit esim. iPod Car, iPod Rock, iPod Dance, iPod Joulu. Lisäksi tietenkin smart playlistit 4 stars ja 5 stars. Siitä sitten napsuttelen mieluiset soittolistat iPodiin tarpeen mukaan...
-
Noniin, tällä onnistu vihdoin! Kiitoksia paljon.p-veli kirjoitti:Koitapa Senutia, ei mee montaa sekuntia, kun on taas musiikit koneella...
Tämä olikin tosi hyvä idea! Kiitos myös tästä.MiniMe kirjoitti:Vinkkinä tulevaisuudelle. Kannattaa tehdä playlistit iTunesiin, jotka synkkaa iPodiin. Itsellä on playlistit esim. iPod Car, iPod Rock, iPod Dance, iPod Joulu. Lisäksi tietenkin smart playlistit 4 stars ja 5 stars. Siitä sitten napsuttelen mieluiset soittolistat iPodiin tarpeen mukaan...
Nyt homma pelaa ja toivottavasti myös jatkossa paremmin näillä ohjeilla.

-
Viesti Kirjoittaja leohome »
Mulla se on ainakin kovalevyn koko joka tulee vastaan. Importtaan kaikki wavina koska korva ei arvosta pakatun matskun master-chorus-muussia.elasto kirjoitti:MacFinn kirjoitti:Eihän tämä ole vastaus tuohon kysymykseen.
Mutta mikä hinku ihmisillä on poistaa ne musiikit iTunesista kun se on kopioitu iPodiin
-
-
Musat vanhasta iPodista uuteen
Viesti Kirjoittaja mkajaste »
Onko mitään mahdollisuutta saada vanhasta iPodista musat (mielellään albumikuvineen) uuteen iPodiin?
-
Re: Musat vanhasta iPodista uuteen
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No kai sulla on iTunes käytössä, jolla musiikit aina synkroinoit? Eihän tuossa pitäisi mitään ongelmaa olla, kuin että lyöt uuden soittimen kiinni ja pistät biisit sisään. Vai etkö säilytä musiikkeja muualla kuin iPodissasi? Millä ne olet sinne laittanut?mkajaste kirjoitti:Onko mitään mahdollisuutta saada vanhasta iPodista musat (mielellään albumikuvineen) uuteen iPodiin?
Macbook Air M1
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Senuti hoitaa siirron iPodista macciin...
-
Viesti Kirjoittaja mkajaste »
Kiitos kaikille mukaville vastaajille. Nyt on samat biisit uudessa iPodissa ja matka jatkuu.....
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka