Milow kirjoitti:dmg on vähän vastaava kun windowsissä .exe
eli windowsissa toimii .exe
ja
macissä .dmg
ja
toisin päin ei toimi eli windowsissa ei toimi dmg ja macissä ei toimi exe
Jep, jep, ajattelin laitaa tännekkin hiemen infoa jenkki version iPhoneG3: sta
Eli tilanne on tämä :
iPhone G3 16Gt (jenkki versio) ei ole rekistöroity at & t :n simmillä, macbook 2008 (Early2008) OS 10.5.4, USB hubi välissä ja iphonea ei saa edes toimimaan ( herjaa ettei puhelinta ole rekistöröity- at & t :n simmillä ) .
iPhone on tällä hetkellä "tehdas asetuksissa" eli mitään ei ole vielä tyrkätty sisään. iTunes Herjaa palauksen kohdalla (2.2) virhekoodia 06, eikä QuickPwn anna asentaa mitää, iLuuri kyllä menee DFU modeen, mutta sinä kaikki. Joten mitä neuvoksi ! ..... joutuuko tässä matkustamaan rapakon taakse ostamaan at & t:n kortin että saa "rekistöröityä" iPhonen ennen Jalebrak-ia ja /tai Unlockkausta.
JA Mentiinkö tässä ojasta allikoon ? ...
🐶 As well as a pug
🏍️ Honda Rebel 500 Touring
@ Mac Mini M2 pro + 34" SJ55W Ultra WQHD usb-c
🚑 SNAFU
Moro! ipuhelimessani tuli nyt sellainen ongelma, että latasin cydiasta ohjelman nimeltä vwallpaper. laitoin sitten huvikseen päälle sieltä sellaisen video matrix wallpaperin joka pyörii home screenilla. poistin ohjelman kun huomasin, että pyörivä video hidasti puhelinta huomattavasti, mutta video ei kuitenkaan kadonnut mihinkään vaan pyörii edelliseen tapaansa vieläkin ruudulla vaikka ohjelma on deletoitu. Mikä nyt siis eteen? olen jo yrittänyt ladata uudestaan samaa vwallpaper ohjelmaa jos sieltä pitäisi tämä kytkeä pois mutta cydia ei jostain syystä anna ladata ohjelmaa uudestaan? Pitääkö tässä nyt palauttaa vaan järjestelmä asetukset ja sitten jailbreakkaa uudestaan? vinkkejä?
Tässä olen kaksi kertaa yrittänyt Jailbreakata iPhonen, mutta huonolla menestyksellä. Ensimmäisellä kerralla luurissa oli firmwire 2.2 ja toisella kertaa 2.2.1. Molemmilla kerroilla Quickpwnin jälkeen puhelin jumittuu reboot-vaiheeseen. Näyttöön tulee omppulogo, iPhoto tunnistaa puhelimen mutta iTunes ei. Tähän tilaan luuri jäätyy ja yrittää kerta toisen perään bootata itseään. Mikähän on voinut mennä jailbreakissa pieleen?
koitin etsiskellä topikeista mutta huonolla tuloksella.
jailbreikkasin tänää puhelimeni ja pitäis saada jotain hauskaa siihen.
elikkä miten sais jailbreikattuu puhelimee hyviä pelejä/ ohjelmia?
maraboy kirjoitti:Tässä olen kaksi kertaa yrittänyt Jailbreakata iPhonen, mutta huonolla menestyksellä. Ensimmäisellä kerralla luurissa oli firmwire 2.2 ja toisella kertaa 2.2.1. Molemmilla kerroilla Quickpwnin jälkeen puhelin jumittuu reboot-vaiheeseen. Näyttöön tulee omppulogo, iPhoto tunnistaa puhelimen mutta iTunes ei. Tähän tilaan luuri jäätyy ja yrittää kerta toisen perään bootata itseään. Mikähän on voinut mennä jailbreakissa pieleen?
Kokeile toista usb paikkaa. Mulla ainakin toimi niin.
kasper_k kirjoitti:koitin etsiskellä topikeista mutta huonolla tuloksella.
jailbreikkasin tänää puhelimeni ja pitäis saada jotain hauskaa siihen.
elikkä miten sais jailbreikattuu puhelimee hyviä pelejä/ ohjelmia?
Koskaan kuullut appstoresta?
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
lähinä siis aattelin että miten cydian/installerin kautta löytää hyviä pelejä tai ohjelmia..
esim installerissa mulla on vaan 4peliä valittavana. että onko vinkkejä? ja mitäs ton ihmeen winterboardin saa ku ilmeisesti suurimmaks osaks ohjelmat käyttää sitä?
Viimeksi muokannut Anniel, 2.2.2009 klo 19.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Lainaus kuntoon
Sitten vaan lukemaan suomenkielisiä ohjeita täältä topikkeja selailemalla ja kokeilemalla oppii...
Se winterboard on ulkoasun, äänien jne. muutteluun - esim taustakuvat kaikkiin sivuihin jne...
Jotta löydät lisää ohjelmia on asennettava lisää niitä ylläpitäviä "repo:ja" (repository)
Näitä löytyy löytyy esim. Cydiasta ihan menusta asentamalla tai sitten manuaalisesti asentamalla, kunhan niiden osoitteet löydät vaikka Googlella.
maraboy kirjoitti:Tässä olen kaksi kertaa yrittänyt Jailbreakata iPhonen, mutta huonolla menestyksellä. Ensimmäisellä kerralla luurissa oli firmwire 2.2 ja toisella kertaa 2.2.1. Molemmilla kerroilla Quickpwnin jälkeen puhelin jumittuu reboot-vaiheeseen. Näyttöön tulee omppulogo, iPhoto tunnistaa puhelimen mutta iTunes ei. Tähän tilaan luuri jäätyy ja yrittää kerta toisen perään bootata itseään. Mikähän on voinut mennä jailbreakissa pieleen?
Kokeile toista usb paikkaa. Mulla ainakin toimi niin.
Uusi 3G 16Gb Iphone tuli hankittua Soneran kytkynä ja työ-SIM (ei Sonera) pitäisi siihen laittaa. Luurissa on siis 2.2.1 firmis ja 02.30.03 baseband. Koetin palauttaa Itunesilla aiemman (2_2.2_5G77) firmiksen Jailbreikkausta varten mutta palautus keskeytyy muutaman minuutin jälkeen virheeseen 1013. Se menee puihin teki mitä tahansa. Koneessa on Xp, ei hubia ja kaikilla USBeilla on kokeiltu. Hyviä ehdotuksia kellään? ...joo, heitän kohta wintoosan mäkeen...
Foorumia ja Kuukkelia on selattu runsaasti epäonnistuneen jailbreikkauksen jälkeen ja IClarifiedin sivuilta bongasin varoituksen ettei nykyisen basebandin vuoksi unlockia ei vielä ole saatavissa... onko tuo totta? Jos on, niin onko keinoa Unlockille? Mites toi TurboSim, toimiiko käytännössä ja mistähän sellaisen sais?