Eli jos jollain on vanha iMac OULUSSA nurkissa niin pikkusysterille voisin sen hakea ! Käännytyskoneeksi ! +Mulle kelpais semmonen applen joku hiiri ekaan setuppiini ! KIITOS eli pikkusysteri käännytykseen PC->MAC se rakastuu macciin varsinki jos se on pinkki
Siis postit jos jäi epäselväksi !
Edit : Mulle saa tarjota vanhaa rikkinäistä näppistä jossa valkoiset näppäinhatut muuta en tarvitse kuin hatut jos vaihto mahdollinen siis niiden hattujen mallia tämä :
KIITOS
Viimeksi muokannut hezzuhopo, 13.2.2009 klo 21.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hessulla nyt tuntuu olevan jo useammassakin ketjussa tarvetta ottaa vastaan...
Mites se nyt meni, Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Eiku, käykö tää nyt tähän vai miten se oli
Ai no hö, olisit heti sanonut että EKAA setuppia. Siitä ei ole perinteisesti maksettu mitään...
Jatka valitsemallasi tiellä ja toivottavasti saat kaikki Maccisi johonkin mahtumaan nyt kun kasaat EKAA setuppia.
weeti kirjoitti:Ai no hö, olisit heti sanonut että EKAA setuppia. Siitä ei ole perinteisesti maksettu mitään...
Jatka valitsemallasi tiellä ja toivottavasti saat kaikki Maccisi johonkin mahtumaan nyt kun kasaat EKAA setuppia.
Hehehe..Oman 1. löysin pari päivää sitten roskiksesta ja tuossa se nyt pöydällä raksuttaa.
Päivitystä aion tehdä uuden kovon ja lisämuistin muodossa. Ja tiikeriä tankkiin myös..
Montaakos konetta on tarjottu? Mulla oli hieman samanmallinen ostoilmoitus, jossa kävit vierailemassakin ja silloin vielä itsekin ostoaikeissa. Lopulta löytyi tasan yksi kone Oulusta tai lähialueilta, eikä rajaus ollut edes ehdoton...
Ups, unohtui että toinenkin oululainen iMac G3 oli ehdolla, mutta väri oli väärä, ja sitä tarjottiin jo kuukautta aiemmin. Taitaa olla vielä myynnissä 60 eurolla.