Mitä tarkoittaa RTFM? KVG:n kuulin vuosi sitten pikkusiskolta, nyt kun olen sitä käyttänyt, niin olen saanut teineiltä naurut päälle
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Siis LOL, n00b! xDSalmister kirjoitti:offari.
Mitä tarkoittaa RTFM? KVG:n kuulin vuosi sitten pikkusiskolta, nyt kun olen sitä käyttänyt, niin olen saanut teineiltä naurut päälleOn kuulumma So last year.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Nimenomaan. Nyt pitää myös muistaa, että niitä asennettavia kanavia oli useita. Ainakin kolme.Salmister kirjoitti:^
Ihme nuoria nykyään? Minun nuoruudessa VHS:n manuaalit heitettiin ekana roskiin, sitten vasta asennettiin kanavat paikalleen.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Pitkävihainen kaveri! Yritän olla ärsyttämättä.iCook kirjoitti: Vieläkin kismittää kun VHS jyräsi Betan.
Eläkä yhtään kuule ala mulle...Repe Ruutikallo kirjoitti:Pitkävihainen kaveri! Yritän olla ärsyttämättä.iCook kirjoitti: Vieläkin kismittää kun VHS jyräsi Betan.
Viesti Kirjoittaja masa »
Nykyihmisten digiboxit sekoaa jos 2 kanavaa vaihtaa paikkaansa- taas ot-soriiCook kirjoitti:Nyt pitää myös muistaa, että niitä asennettavia kanavia oli useita. Ainakin kolmeSalmister kirjoitti:^
Ihme nuoria nykyään? Minun nuoruudessa VHS:n manuaalit heitettiin ekana roskiin, sitten vasta asennettiin kanavat paikalleen.
Mitähän tapahtuisi jos kakkonen olisikin ykkönen?masa kirjoitti:Nykyihmisten digiboxit sekoaa jos 2 kanavaa vaihtaa paikkaansa- taas ot-soriiCook kirjoitti:Nyt pitää myös muistaa, että niitä asennettavia kanavia oli useita. Ainakin kolmeSalmister kirjoitti:^
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lisäsin "yhteenvedon" otsikosta.TheKraken kirjoitti: Joku voi keksiä paremman otsikon jos haluaa
Mitäs näistä pureskelis ekaks? No isketään hampaat vaikka tohon manuaali-hässäkkään. Minä luen aina ja erittäin suurella kiinnostuksella manuaalin aivan kaikista hankkimistani kapistuksista. Manuaaliin tutustuminen on mielestäni suorastaan kiihottavan ihanaa, saa kerralla käsityksen, ainakin jonkinmoisen, mitä kaikkea vehkeellä voi tehdä. Seuraan tietysti kirjain kirjaimelta ohjeita homman pystyyn saamiseksi.iCook kirjoitti:No niin. Saatiinpahan taas offtopiciin mehukas aihe pureskeltavaksi. Kiitos ylläpidolle hyvästä otsikosta.
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Mietityttää mitä "manuaaleja" Ama lukee...amanita kirjoitti: Minä luen aina ja erittäin suurella kiinnostuksella manuaalin aivan kaikista hankkimistani kapistuksista. Manuaaliin tutustuminen on mielestäni suorastaan kiihottavan ihanaa, saa kerralla ...
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Niinpä...Sarjatuli kirjoitti:Mietityttää mitä "manuaaleja" Ama lukee...
Joskus suomalainenkin mies kyllä tarvitsee manuaalia saadakseen homman pystyyn....Manuaaliin tutustuminen on mielestäni suorastaan kiihottavan ihanaa... Seuraan tietysti kirjain kirjaimelta ohjeita homman pystyyn saamiseksi.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tarviiko siihen manuaalinamanita kirjoitti:Manuaaliin tutustuminen on mielestäni suorastaan kiihottavan ihanaa, saa kerralla käsityksen, ainakin jonkinmoisen, mitä kaikkea vehkeellä voi tehdä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Harmi sinänsä, loistava esimerkki siitä, miksi markkinavoimille ei saa antaa vapaita käsiä... 8)iCook kirjoitti:.. Nyt pitää myös muistaa, että niitä asennettavia kanavia oli useita. Ainakin kolme.
Vieläkin kismittää kun VHS jyräsi Betan.
Haiskahtaa provokaatiolta!amanita kirjoitti:Mitäs näistä pureskelis ekaks? No isketään hampaat vaikka tohon manuaali-hässäkkään. Minä luen aina ja erittäin suurella kiinnostuksella manuaalin aivan kaikista hankkimistani kapistuksista. Manuaaliin tutustuminen on mielestäni suorastaan kiihottavan ihanaa, saa kerralla käsityksen, ainakin jonkinmoisen, mitä kaikkea vehkeellä voi tehdä. Seuraan tietysti kirjain kirjaimelta ohjeita homman pystyyn saamiseksi.
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Notta juuri äsken piti kaivaa laskimen manuaali esiin, kun ei tytön kanssa osattu muistia tyhjentää...InstigatoR kirjoitti:Toimiva provo todellakin. Mutta pakko myöntää, manuaaleja tarvisi myös välillä itsekin tiettyihin tilanteisiin.
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja Touho »
No ei kait siitä haittaakaan ole, jos reipas nainen käy perusteellisesti läpi asiat oikein manuaalin kanssa. Vai väitätkö että esmes itse osaat ja muistat ulkoa ja nimeltä kaikki ne eri toiminnot vaikka sieltä yhdestä itämaisesta manuaalista? Äläs nyt suotta lannista toisen opiskeluintoa. Hyvästä se vaan on ja vehkeet pysyy kunnossa kun niitä käytetään oikein, ja ylipäätään käytetään.Macco kirjoitti:Tarviiko siihen manuaalinamanita kirjoitti:Manuaaliin tutustuminen on mielestäni suorastaan kiihottavan ihanaa, saa kerralla käsityksen, ainakin jonkinmoisen, mitä kaikkea vehkeellä voi tehdä.
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Tähän ei sitte kukaan tartu.. selvä ansa!amanita kirjoitti:.. vekotinkin pysyy kunnossa. Jos laitetta käytetään väärin, voi koko homma laueta silmille.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Mitä? Eikös noin käy monesti myös oikein käytettynä?Crash test dummy kirjoitti:Tähän ei sitte kukaan tartu.. selvä ansa!amanita kirjoitti:.. vekotinkin pysyy kunnossa. Jos laitetta käytetään väärin, voi koko homma laueta silmille.