Kaappejasi sun ei kuitenkaan kannata myydä, jos niistä yllättäen löytyy peräti tämänlaatuista unohtunutta tavaraa. Harvempien kotikomeroitten perillä lojuu useampia käyttämättömiä Apple Careja.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Repe Ruutikallo kirjoitti:Kaappejasi sun ei kuitenkaan kannata myydä, jos niistä yllättäen löytyy peräti tämänlaatuista unohtunutta tavaraa. Harvempien kotikomeroitten perillä lojuu useampia käyttämättömiä Apple Careja.
Ne oli tarkoitus ottaa käyttöön omissa koneissa, mutta ahneus vie aina voiton jossain vaiheessa. Ja ovat siitä varsin onnekasta tavaraa, että harvemmin menettävät arvoaan tai kuluvat siellä kaapissa lojuessaan.
habi kirjoitti:Mitä noi käytännössä tarkoittaa, nimimerkillä tietämätön applecaren toiminnasta....
Jos mulla on macbook ostettu x.x.x niin mitä sitten jos ostan sulta tällaisen...
Sitä sitten, että jos se MacBookisi on Applen tukisivujen näyttämän päivämäärän mukaan alle vuoden vanha, takuu jatkuu kolmeen vuoteen ja puhelintuki myös.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Repe Ruutikallo kirjoitti:Sitä sitten, että jos se MacBookisi on Applen tukisivujen näyttämän päivämäärän mukaan alle vuoden vanha, takuu jatkuu kolmeen vuoteen ja puhelintuki myös.
Toisaalla täällä Myydään-osiossa oli juttua luotettavista kauppakumppaneista ja siihen (tai siis ei-luotettavista) liittyvästä problematiikasta. Mielestäni rehellinen palautteen anto ketjun loppuun voisi olla hyvä keino saattaa muiden tietoon kokemukset kaupasta. Tämän avulla voi kukin muodostaa mielipiteensä kauppakumppanista. Kannan tässä korteni kekoon kertomalla kauppakokemuksestani tämän ketjun myyjän kanssa.
Ostin myyjältä tuon MacBookiin sopivan AC:n. Myyjä vastasi viesteihin nopeasti ja asiallisesti. Kun myytävä tuote "vaihtuikin" myynnin aikana, myyjä tiedotti tästäkin asiallisesti.
Kävin henkilökohtaisesti ostamassa tuotteen kaverilta käteisellä. Kaikki sujui kuten olimme sopineet. Myytävässä tuotteessa oli kuitenkin virhe. Ilmoitin virheestä myyjälle ja alle vuorokaudessa myyjä oli virheen korjannut.
Koko homma meni todella hienosti. Vaikka sain toimimattoman tuotteen, ei siitä koitunut minulle kohtuuttomia ongelmia ja homma korjattiin nopeasti. Olen tyytyväinen kauppaan.