Musiikin lisääminen
-
Musiikin lisääminen
Viesti Kirjoittaja punppis »
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Re: Musiikin lisääminen
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja jos tuo nyt niin harmittaa, ikävä juttu, tämä oli kyllä varmasti tiedossa (tai ainakin saatavissa tietoon) jo ennen ostopäätöstä. Sama systeemi on ollut ja on edelleen myös iPodeissa.
-
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Kun sen koneen vaihdon tekee oikein, niin ei tarvitse synkata uudestaan. Jos asiat on vaikeita niin kynä, paperi ja huuliharppu on monesti näppärämpi vaihtoehto.punppis kirjoitti:Eipä ollut tiedossa, kun olen aikaesemmin käyttänyt vain Nokiaa ja Creativea. Miksiköhän minulla sitten valittaa aina, että iPhone on synkronoitu jo toisen kirjaston kanssa ja puhelin pitää tyhjentää, että sen voisi synkronoida uuden kirjaston kanssa?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
-
Miten se tehdään oikein? Ihan omassa koneen kanssa tässä yritetään toimia. Musiikin alkuperällä taas ei ole mitään väliä.mutofuto kirjoitti:Kun sen koneen vaihdon tekee oikein, niin ei tarvitse synkata uudestaan. Jos asiat on vaikeita niin kynä, paperi ja huuliharppu on monesti näppärämpi vaihtoehto.punppis kirjoitti:Eipä ollut tiedossa, kun olen aikaesemmin käyttänyt vain Nokiaa ja Creativea. Miksiköhän minulla sitten valittaa aina, että iPhone on synkronoitu jo toisen kirjaston kanssa ja puhelin pitää tyhjentää, että sen voisi synkronoida uuden kirjaston kanssa?Saa juuri sellaista musiikkia kun itse haluaa eikä tarvitse kavereita pölliä laittomia mp3:sia.
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja Jaakko-Pappa »
-
Jaakko-Pappa kirjoitti:Hallitset vaan musaa käsin.

Tämähän tässä on ongelman ydin...
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Tämähän oli hyödyllinen postaus. Vittuilun sijaan voisit vastata ongelmaan.Pikkuroope kirjoitti:No, google löytää aika monesta paikkaa tähän ratkaisun, vaikka iclarifiedista, vähän amerikankieltä kirjoittelet googlelle ni kyl se siitä
E: En halua mitään erillisiä kirjastoja, vaan kyvyn lisätä musiikkia puhelimeen (vaikka yksi kappale kerrallaan) miltä koneelta tahansa.
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Melko hyökkäävä suhtautuminen. Melko lapsellista. Ratkaisu on sellainen, että siltä koneelta, jolle puhelin on synkattu, laittaa sen hallitse käsin. Tai ottaa iTunesin asetuksista kohdasta Laitteet automaattisen synkronoinnin ruksin pois. Saman olisit löytänyt googlella paljon nopeammin ja tehokkaammin ilman turhaa agressiivista käyttäytymistä, ainakin se kannattaa ymmärtää, että tällaiselle foorumille ei kannata tulla the blackening of iphone's good name mielessä, ainakaan perustelematta asiaasen kummemmin. Kukaan ei nimittäin ota tosissaanpunppis kirjoitti:Tämähän oli hyödyllinen postaus. Vittuilun sijaan voisit vastata ongelmaan.Pikkuroope kirjoitti:No, google löytää aika monesta paikkaa tähän ratkaisun, vaikka iclarifiedista, vähän amerikankieltä kirjoittelet googlelle ni kyl se siitä
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja Jaakko-Pappa »
-
Vai oliks kyse siitä, että windows asennettiin uudelleen?Jaakko-Pappa kirjoitti:Tuota nyt siis oon vähä hukassa. Eli onko sulla kaks konetta vaa vaihoitko kokonaan? Jos kaks nii varmuuskopiot/ siirrot olisi hyödyksi. Jos vanha koneesi on teillä tietamattomilla niin diskaid tai tuneaid jelppii. Discover appstoresta voi olla siirrossa ehkä avuksi.
— mylman
-
Viesti Kirjoittaja JMaccos »
Olisi kyllä hyvä jos pystyisi siirtämään useammasta koneesta musaa iPhonelle. Joten en ymmärrä miten joku voi puolustella tätä systeemiä hyväksi.
Älkää siis ymmärtääkö väärin, synccaus systeemi on ihan ok ja toimiva, mutta ongelma on se että se ei onnistu kuin sen yhden koneen kanssa.
Hankin kohta myös MacBook Proon ja tarvis vielä sen kanssa synccailla (itse kuvattuja) videoita, kuvia ja musaa. Eli onko asia vain niin, että en pysty, KOSKAAN? (Koska iPhoneni on regattu iMacin kanssa).
Vai onko Apple tekemässä tähän asiaan muutosta?
-
-
Viesti Kirjoittaja JMaccos »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Sinänsä hauska sanonta, kun iPodeilla on markkinaosuus jotain 60 %...JMaccos kirjoitti:Noh, sitten pitäisi olla ihan tavallinen usb siirto ilman synccauksia niinkuin normi mp3 soittimissa. Mutta ei tässä auta kai valittaa, pitää vaan jatkaa elämää ärsyttävien workaroundien kanssa... ei sillä että laiffi ois muutenkaan perfektiä.
Ja nämä muuthan eivät tarjoa iTunes Storea, josta tämä todennäköisesti johtuu, tämä rajoitus.
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
— mylman
-
Minulla on ollut aikaisemmin myös tuo "hallitsemmusiikkia manuaalisesti"-väkänen päällä, mutta Windowsin uudelleenasennuksen jälkeen iTuneksessa oli taas defaulttiasetukset. En kyllä ymmärrä tätä systeemiä ollenkaan...Pikkuroope kirjoitti:Mä ainakin saan ihan tosta vaan lisättyä iPhoneen ja touchiin pcltä yksittäisinäkin kappaleina musaa yms. vaikka molemmat on synkronoitu macille..PCn iTunesin asetuksista on laitettu täppä "Poista iPhonien ja iPodien aut. synkronointi käytöstä" kohtaan, ja macistä hallitse käsin mus....
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Tietty käyttiksen uudelleenasennuksen jälkeen asetukset on oletuksissa, ota se sieltä pois ja kato mitä sanoo?punppis kirjoitti:Minulla on ollut aikaisemmin myös tuo "hallitsemmusiikkia manuaalisesti"-väkänen päällä, mutta Windowsin uudelleenasennuksen jälkeen iTuneksessa oli taas defaulttiasetukset. En kyllä ymmärrä tätä systeemiä ollenkaan...Pikkuroope kirjoitti:Mä ainakin saan ihan tosta vaan lisättyä iPhoneen ja touchiin pcltä yksittäisinäkin kappaleina musaa yms. vaikka molemmat on synkronoitu macille..PCn iTunesin asetuksista on laitettu täppä "Poista iPhonien ja iPodien aut. synkronointi käytöstä" kohtaan, ja macistä hallitse käsin mus....
— mylman
-
Viesti Kirjoittaja WTEF »
iphone teki semmoset temput ettei ota enää musiikkia vastaan,onko jotain tehtävissä?
ohjelmistoversio on 2.2 ja ennen on toiminut moitteetta,samalla koneella (macbook) 80 gigan ipodiin musiikin siirto onnistuu entiseen malliin.
niin ja iphone siis 2G.
-

— mylman
-
Viesti Kirjoittaja WTEF »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Nyt tarvitsisi melko pikaisesti apua kun olen yli huomenna veetämässä tuon vanhan koneen sileäksi myyntiä varten. Eli osaako joku auttaa?juu-zo kirjoitti:Tästä aiheesta on varmaankin miljoona eri ratkaisua täällä mutta minulla siis tällainen yleinen ongelma että vaihdoin konetta pari päivää sitten ja haluaisin nyt synkata iphonen uuden macin kanssa. Vanha kone oli pc. Vanha kone on vielä koskemattomana tuossa vieressä joten kopiointi yms onnistuu miten vaan koneelta toiselle. Musiikit olen jo siirtänyt ja kaikki muutkin tiedostot mutta nyt vain tuossa synkkauksessa on ongelma kun iphone ei suostu synkkaamaan uuden koneen kanssa koska on rekisteröitynyt vanhalle koneelle. Miten homman toteuttaminen onnistuisi helposit että sovellukset, kuvat ja muut säilyisi iphonessa?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Eikö onnistu niiden softien siirto siihen uuteen koneenseen näin: iphonee kuvaketta hiiren oikealla napilla itunesissa -> Transfer purchasesjuu-zo kirjoitti:Nyt tarvitsisi melko pikaisesti apua kun olen yli huomenna veetämässä tuon vanhan koneen sileäksi myyntiä varten. Eli osaako joku auttaa?juu-zo kirjoitti:Tästä aiheesta on varmaankin miljoona eri ratkaisua täällä mutta minulla siis tällainen yleinen ongelma että vaihdoin konetta pari päivää sitten ja haluaisin nyt synkata iphonen uuden macin kanssa. Vanha kone oli pc. Vanha kone on vielä koskemattomana tuossa vieressä joten kopiointi yms onnistuu miten vaan koneelta toiselle. Musiikit olen jo siirtänyt ja kaikki muutkin tiedostot mutta nyt vain tuossa synkkauksessa on ongelma kun iphone ei suostu synkkaamaan uuden koneen kanssa koska on rekisteröitynyt vanhalle koneelle. Miten homman toteuttaminen onnistuisi helposit että sovellukset, kuvat ja muut säilyisi iphonessa?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka