Kielioppipohdinta siirretty tänne.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Meille duuniin myös. Konsernin ensimmäinen Mac muuten. On se hiano.Viizei kirjoitti:MBP tuli!
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tuo sinun linkki ei aukea. Kun itsellä sama ongelma hesarin kanssa olen kiertänyt sillätavoin, että klikannut lehdestä auki tulostettavan version ja sen osoitteen laittanut linkiksi. Ne on tähän asti auenneetmun_kero kirjoitti:onko tätä vielä hehkutettu?
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Te ... 70?ref=rss
kaikkihan tämän hetken tiesi koittavan, kun Tehis löi pillit pussiin, mutta olis se aika mukava päästä näkeen yks kovimmista suomirock bändeistä taas kesän festareilla.
saas nähä onko meno yhtä messevää kuin ennen? ainakin bändin ulkonäkö on hieman muuttunut...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Paapa kirjoitti:Mulla menee tehosekoitin ja Apulanta sekaisin. Jompikumpi omistaa jotain ja mun pojan bändinkin. Joka loppui. Mutta hyviä kaikki.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Riemu kattoon ja apeus roskiin, ikuisesti!!!vinouma kirjoitti:Seitsemän vuotta kuopattuna ollut bändini sai tarjouksen levytyssopimuksesta... mitäköhän tässä pitäisi tehdä.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ihan 200% samaa mieltä. Tuohan on loistavaa!amanita kirjoitti:Riemu kattoon ja apeus roskiin, ikuisesti!!!vinouma kirjoitti:Seitsemän vuotta kuopattuna ollut bändini sai tarjouksen levytyssopimuksesta... mitäköhän tässä pitäisi tehdä.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ihan samaa mieltä oon näitten sudokuharrastajien kanssa. Tartu hetkeen ..ja mikkiin!Aperture kirjoitti:Ihan 200% samaa mieltä. Tuohan on loistavaa!amanita kirjoitti:Riemu kattoon ja apeus roskiin, ikuisesti!!!vinouma kirjoitti:Seitsemän vuotta kuopattuna ollut bändini sai tarjouksen levytyssopimuksesta... mitäköhän tässä pitäisi tehdä.![]()
/V
Mahdoitkohan pitää itselläsi sen bassosi silloin kun siitä kyselit ?vinouma kirjoitti:Seitsemän vuotta kuopattuna ollut bändini sai tarjouksen levytyssopimuksesta... mitäköhän tässä pitäisi tehdä.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kohta olet yhtä rikas kuin Tuomas Holopainen!vinouma kirjoitti:Seitsemän vuotta kuopattuna ollut bändini sai tarjouksen levytyssopimuksesta... mitäköhän tässä pitäisi tehdä.![]()
/V
Muistin vain, että se oli basso, ja suunnilleen milloin, ja kävin kurkkaamassa ketjusta tuon tarkemman tiedonvinouma kirjoitti:Juu, pidin soittimeni, en raaskinut niistä luopua. Nyt pitää vain kysyä, mitä muut bändin jätkät on asiasta mieltä... monella heistä on jo uudet kuviot.
/V
Muokkaus: sinitiainen, en voi kun hämmästellä muistiasi!
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Viesti Kirjoittaja Aperture »