Perhana, uusi kanalahaku löytää Eye TV:n ohjelmalistaan kyllä Teeman paikalle 7, mutta se tai sen ohjelmat eivät ilmaannu ohjelmaoppaaseen. Eye TV:n perusasennus Assistantin kautta ei auttanut. Panin Elgatoon kyssäriä, sillä Digitahan ei ymmärrä tietokonetikkujen päälle mitään. Sinne oli turha soittaa.
Ennen kanalasiirtoa Teema kyllä näkyi oppaassa.
Eye TV ja Teeman ohjelmaopas
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Eye TV ja Teeman ohjelmaopas
Viesti Kirjoittaja duchamp »
-
Re: Eye TV ja Teeman ohjelmaopas
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mulla on sellainen omituisuus, että kanavapaikkoihin en ole mennyt koskemaan, Teema on edelleen paikalla 9, ja EPG toimii ja kanava näkyy.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Tarkista että Channels - listassa kanavan EPG:n tyypi on DVB ja vaikka on niin vaihda edestakaisin väärästä oikeaan ja katsele kanavaa hetken tai sitten ajat Update DVB Program Guide:n?
Itse huomasin että Program Guide:n alta löytyi Clear EPG database ja tällä + Update DVB Program Guide sain omat EPG:t ruotuun sen jälkeen kun olin päivittänyt ohjelmistoni versioon 3.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Itse huomasin että Program Guide:n alta löytyi Clear EPG database ja tällä + Update DVB Program Guide sain omat EPG:t ruotuun sen jälkeen kun olin päivittänyt ohjelmistoni versioon 3.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Ei tule Teeman ohjelmaopas ihan normi digivirittimeenkään tuolla toisella kanavalla.
Ei ole vika EyeTV:ssä...
-
Kyllä täällä Espoossa näkyy Teeman ohjelmaopas kaikilla virittimillä joten vika on...egoste kirjoitti:Ei tule Teeman ohjelmaopas ihan normi digivirittimeenkään tuolla toisella kanavalla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Ai siellä landella joo - täällä pääkaupungissa näkyy myös kaikilla virittimillä paikalla 7 mutta ei paikalla 9.
-
Aah, nyt vasta, hitaana landelaisena, tajusin mihin vastasit.egoste kirjoitti:Ai siellä landella joo - täällä pääkaupungissa näkyy myös kaikilla virittimillä paikalla 7 mutta ei paikalla 9.

-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Katsokaapa kaikki joilla Teema on edelleen paikalla 9, että näkyykö EPG vielä maanantain / tiistain jälkeiset ohjelmat. Viikkohan siellä aina on jemmassa suomalaisilla kanavilla.Macco kirjoitti:Mulla on sellainen omituisuus, että kanavapaikkoihin en ole mennyt koskemaan, Teema on edelleen paikalla 9, ja EPG toimii ja kanava näkyy.
---
-
Viesti Kirjoittaja jpi »
Kiitos neuvosta. Ainakin minulle eyetv toimii taas. Ohjelmisto versio 3 olikin jo valmiina.Sherukka kirjoitti:Tarkista että Channels - listassa kanavan EPG:n tyypi on DVB ja vaikka on niin vaihda edestakaisin väärästä oikeaan ja katsele kanavaa hetken tai sitten ajat Update DVB Program Guide:n?![]()
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei tullut katsottua, mutta tänään katosi Teema ysiltä, kanavien uudelleenhaku, ja Teema on paikalla 7, ja toimii.wanders kirjoitti:Katsokaapa kaikki joilla Teema on edelleen paikalla 9, että näkyykö EPG vielä maanantain / tiistain jälkeiset ohjelmat. Viikkohan siellä aina on jemmassa suomalaisilla kanavilla.Macco kirjoitti:Mulla on sellainen omituisuus, että kanavapaikkoihin en ole mennyt koskemaan, Teema on edelleen paikalla 9, ja EPG toimii ja kanava näkyy.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka