Soon MacBlackBook!Viizei kirjoitti:Onko musta MacBook... MacBook vai BlackBook?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Soon MacBlackBook!Viizei kirjoitti:Onko musta MacBook... MacBook vai BlackBook?
Viesti Kirjoittaja Jone »
kä oo ku pläk mäkpuukamanita kirjoitti:Soon MacBlackBook!Viizei kirjoitti:Onko musta MacBook... MacBook vai BlackBook?
Viesti Kirjoittaja amanita »
No tosa se ny o, just!Jone kirjoitti:kä oo ku pläk mäkpuukamanita kirjoitti:Soon MacBlackBook!Viizei kirjoitti:Onko musta MacBook... MacBook vai BlackBook?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja mercury »
AJAXia ja dynaamista hötömölöähän se. Eikä AJAX ja open source -systeemi ole suinkaan toisiaan poissulkevia juttuja.Crimson kirjoitti:Millä MobileMe & iWork.com on totetutettu? Wikipedia höpisee jotain Ajaxista, mutta muistaisin siinä käytetyn jotain muuta spesiaalia open source -systeemi?
Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.mercury kirjoitti:AJAXia ja dynaamista hötömölöähän se. Eikä AJAX ja open source -systeemi ole suinkaan toisiaan poissulkevia juttuja.Crimson kirjoitti:Millä MobileMe & iWork.com on totetutettu? Wikipedia höpisee jotain Ajaxista, mutta muistaisin siinä käytetyn jotain muuta spesiaalia open source -systeemi?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ajax on soppa teknologiaa, ihme että se purkkaviritys pysyy kasassa koska sitä se todellakin on...Crimson kirjoitti:Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.mercury kirjoitti:AJAXia ja dynaamista hötömölöähän se. Eikä AJAX ja open source -systeemi ole suinkaan toisiaan poissulkevia juttuja.Crimson kirjoitti:Millä MobileMe & iWork.com on totetutettu? Wikipedia höpisee jotain Ajaxista, mutta muistaisin siinä käytetyn jotain muuta spesiaalia open source -systeemi?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Dynamic HTML?Crimson kirjoitti:Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.
Noup. Sillä oli ihan oikea nimikin. Mutta Ajax se ei ollut. Voi olla että oon nähny unta.matteus/2 kirjoitti:Dynamic HTML?Crimson kirjoitti:Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Oliskohan tuo peräti rakennettu jonkun javascript-kirjaston päälle? JQueryn, Mootoolsin tai Prototypen?Crimson kirjoitti:Noup. Sillä oli ihan oikea nimikin. Mutta Ajax se ei ollut. Voi olla että oon nähny unta.matteus/2 kirjoitti:Dynamic HTML?Crimson kirjoitti:Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Olisikohan http://www.sproutcore.com/ mielessä? Sehän on sinällään käsittääkseni vain työkalu javan tuottamiseen.Crimson kirjoitti: Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.
No sehän se oli! Kiitti kaikille salapoliisityöstä! Nyt ei vaivaa tämä tärkeä asia koko ajan mielessä.gramdel kirjoitti:Olisikohan http://www.sproutcore.com/ mielessä? Sehän on sinällään käsittääkseni vain työkalu javan tuottamiseen.Crimson kirjoitti: Juu ei, mutta muutama päivä sitten törmäsin MobileMe:hin liittyvä artikkeliin, jossa mainittiin jokin muu kuin Ajax. Jäin vaivaamaan mikä se oli.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja jacce »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Työtönjacce kirjoitti:Selittäkää tyhmälle, mitä tarkoittaa jos joku ihminen on kortistossa.
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Oon luvannu itselleni odotella Miniä synttäreihini (maaliskuun lopulla) asti. Ellei malli ole uusiutunut siihen mennessä, tilataan nykyiset.Escobar75 kirjoitti:Kysyisin Crimsonilta että, ostataanko noi vanhat macminit vai odotellaanko vielä uutta versioo ja kuinka kauan? Itselläkin jo himoittas alkaa rakentelee tuonne olkkariin viihdykettä..
Viesti Kirjoittaja Maza »
Öh oliskos mut alennettu forumin mulqersonien joukkoon?Maza kirjoitti:Miksi Carden nimimerkki on eri värinen? Teema on Macco mini.
Totuus on joskus tarua tylsempää. Tyhjensin Safarin välimuistin ja teikälänen ei enää erotu väritykseltään.Carde kirjoitti:Öh oliskos mut alennettu forumin mulqersonien joukkoon?Maza kirjoitti:Miksi Carden nimimerkki on eri värinen? Teema on Macco mini.
EDIT: tai sitten se on Amis ja Anniel laittanu että ne huomais, "taas se on täällä vonkaamassa ja kiusaamassa!"
Viesti Kirjoittaja mercury »
Nyt jos klikkaat siitä profiilin auki, niin jopas taas erottuu. Vierailtu linkki nääs.Maza kirjoitti:Totuus on joskus tarua tylsempää. Tyhjensin Safarin välimuistin ja teikälänen ei enää erotu väritykseltään.
Seuraava kysymys. Miksi ihmeessä minä olen klikannut Carden profiilia?mercury kirjoitti:Nyt jos klikkaat siitä profiilin auki, niin jopas taas erottuu. Vierailtu linkki nääs.Maza kirjoitti:Totuus on joskus tarua tylsempää. Tyhjensin Safarin välimuistin ja teikälänen ei enää erotu väritykseltään.
Maza kirjoitti: Seuraava kysymys. Miksi ihmeessä minä olen klikannut Carden profiilia?
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Freudilainen lipsahdusCarde kirjoitti:Maza kirjoitti: Seuraava kysymys. Miksi ihmeessä minä olen klikannut Carden profiilia?![]()
![]()
En ole ollenkaan varma tahdonko tietää
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »