Meinasin lahjaksi ystävälle, mutta pidänkin tuon ite.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Löysit ilmeisesti kortinkin jostain about samaan hintaan kuin minä, kun oli postaus jossain muussa ketjussa.Crimson kirjoitti:Kiitti vinkistä! Tilasin ton adapterin. Täytyy ettiä toi kortti jostain halvalla. Onkos niissä jotain tärkeetä, mitä pitää ottaa huomioon?mercury kirjoitti:£24.99 AirPort-kortit meni jo, mutta $9.99 sovittimia löytyy.
30 punnan paikkeilla alkaa sitten taas löytymään kortteja...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hei viksu ostos!! Vinkin saatuani tein jo aiemmin saman tempun, ja nyt on turvallinen olo.kuriton kirjoitti:Ostin iMaciin Apple Caren.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mua on kehoitettu jo useamman kerran tuo tekemään, ja tietty sen sitten viime tippaan jätin.amanita kirjoitti:Hei viksu ostos!! Vinkin saatuani tein jo aiemmin saman tempun, ja nyt on turvallinen olo.kuriton kirjoitti:Ostin iMaciin Apple Caren.
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Eqi »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Myökkö mulle?mercury kirjoitti:Vielä yks halapa AirPort-kortti eBaysta.
Jos jää yli niin kyllä sitten.mikastus kirjoitti:Myökkö mulle?mercury kirjoitti:Vielä yks halapa AirPort-kortti eBaysta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Laitahan linkkivinkkiä, jos löydät joltain kauppiaalta varmasti G3:ssa toimivat 512-muistit halvalla...mercury kirjoitti: Ja myös iMac G3:lle kelpaavat 2x 512 MB muistit eBaysta.
Tässä pitäis olla varmasti toimivia: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0311811373Crimson kirjoitti:Laitahan linkkivinkkiä, jos löydät joltain kauppiaalta varmasti G3:ssa toimivat 512-muistit halvalla...mercury kirjoitti: Ja myös iMac G3:lle kelpaavat 2x 512 MB muistit eBaysta.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Edelliset eBaysta ostamani "low density" -muistit eivät toimineet mun G3:ssa, mutta onneks sain myytyä ne kaverin PC-projektiin.mercury kirjoitti:Tässä pitäis olla varmasti toimivia: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0311811373Crimson kirjoitti:Laitahan linkkivinkkiä, jos löydät joltain kauppiaalta varmasti G3:ssa toimivat 512-muistit halvalla...mercury kirjoitti: Ja myös iMac G3:lle kelpaavat 2x 512 MB muistit eBaysta.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Tuollaisen hankin itsekin sitten kun nyt 3 vuotta vanhasta iPod Classikista (60 gigainen) aika jättää. Toivottavasti rokkaa kuitenkin vielä hyvän aikaa ennen hajoamista.Carde kirjoitti:Ostin vooorumilta iiPooD tatsin. Hianosti pelittää.
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Katotaan jos nämä mun ostamat kammat toimis, kun olivat oikean näköistä Micronin kamaa kuitenkin. Jos eivät pelitä, tilaan sitten noita linkin varmasti toimivia. Tuolla myyjän palautteiden kommenteista löytyy vielä lisävarmennusta toimintaan mäkeissä.Crimson kirjoitti:Edelliset eBaysta ostamani "low density" -muistit eivät toimineet mun G3:ssa, mutta onneks sain myytyä ne kaverin PC-projektiin.
Täytyypä kokeilla tommosia. Kiitoksia jälleen vinkistä! Ostamani Airport-adapteri ja -kortti eivät ole vielä tulleet, mutta kohta pääsee varmaana sentelemaan niitäkin.
Viesti Kirjoittaja mikastus »