Kun minä astun? Minne? Missä? Ketä? Varoa miksi?Repe Ruutikallo kirjoitti:[Luulenpa että kun sinä astut, kaikkien on syytä varoa. Ikään ja lajiin katsomatta. 8)

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kun minä astun? Minne? Missä? Ketä? Varoa miksi?Repe Ruutikallo kirjoitti:[Luulenpa että kun sinä astut, kaikkien on syytä varoa. Ikään ja lajiin katsomatta. 8)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Oletan että astuntavälineesi ulottuvuus on päätä huimaava ellei peräti henkeä salpaava.KunkkuJ kirjoitti:Kun minä astun? Minne? Missä? Ketä? Varoa miksi?Repe Ruutikallo kirjoitti:[Luulenpa että kun sinä astut, kaikkien on syytä varoa. Ikään ja lajiin katsomatta. 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jos noin olisi, mihin tarvisin ison ja pitkäputkisen kameran? Tai ison moottoripyörän?Repe Ruutikallo kirjoitti: Oletan että astuntavälineesi ulottuvuus on päätä huimaava ellei peräti henkeä salpaava.
Pitää miettiäKunkkuJ kirjoitti:Jos noin olisi, mihin tarvisin ison ja pitkäputkisen kameran? Tai ison moottoripyörän?Repe Ruutikallo kirjoitti: Oletan että astuntavälineesi ulottuvuus on päätä huimaava ellei peräti henkeä salpaava.![]()
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eikös kaverilla ollut ihan nimikkopaikka siellä baarin perällä..? Sopivan juoma-annostelun kera ei häirinne ketään...amanita kirjoitti:Paitsi Krunkkua ei päästetä maille eikä halmeille.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Jos sinä kannat niin minä istun selkänojalla ja tähystän. Ja nousen sitten baarin ovella siivilleni kun se on pienille linnuille vähän turvaton paikka. Mutta räystäältä sinua seuraan, sillointällöin, jotta pysyisit kaitaisella tiellä. Jos et, niin tirhennän.Ja milloin sohvalla nukut, saatan laulaa unilaulun. Lyhykäisen ihanKunkkuJ kirjoitti:Kiitos tintti. Unohdetaan menneet ja raahataan tuo soffa baariin kaikkien väsyneiden iloksi, jooko?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitäs tää nyt on olevinaan?hulger kirjoitti:Steve Jobs is dead!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paniikki_piikkipuistossaamanita kirjoitti:Mitäs tää nyt on olevinaan?hulger kirjoitti:Steve Jobs is dead!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja macister »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Stuge »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Le App »
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja kif »
Apple boss Steve Jobs received a liver transplant about two months ago and is expected to return to work later this month, a US newspaper has reported.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”