Kiitoksia mukavasta kisailusta! Nyt on aika siirtyä jo unten maille. Hai vaan!amanita kirjoitti:BINGO!!kuriton kirjoitti:Halli!Onnea!! Tulipa samaan syssyyn monta sopivaa vastusta, mutta tuo oli se tarkoittamani.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kiitoksia mukavasta kisailusta! Nyt on aika siirtyä jo unten maille. Hai vaan!amanita kirjoitti:BINGO!!kuriton kirjoitti:Halli!Onnea!! Tulipa samaan syssyyn monta sopivaa vastusta, mutta tuo oli se tarkoittamani.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Toivonen kirjoitti: Olenko näkevinäni kirjoitusvirheen kielipoliisimme tekstissä
Viesti Kirjoittaja Macco »
Hihii...amanita kirjoitti:Öööö, tuota...et enää..Toivonen kirjoitti: Olenko näkevinäni kirjoitusvirheen kielipoliisimme tekstissä
Siunattu juttu tää modena olo....joskus ainakin....
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niin näköjään hypättiin.. edelleenkin yli ällän.amanita kirjoitti:Voimistelulteline, hypätään yli.
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
kuriton kirjoitti:Niin näköjään hypättiin.. edelleenkin yli ällän.amanita kirjoitti:Voimistelulteline, hypätään yli.
Oikeinkirjoitustaustaa vasten olen tuota muuten joskus miettinytkin. Sinä kun taidat puhua turkua äidinkielenäsi?amanita kirjoitti:Kuulisittepa mun puhuvan, joskin osaan kyllä puhua typoitta.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kamalaa, eikö niille opeteta suamea olleskaan?Macco kirjoitti:Oikeinkirjoitustaustaa vasten olen tuota muuten joskus miettinytkin. Sinä kun taidat puhua turkua äidinkielenäsi?amanita kirjoitti:Kuulisittepa mun puhuvan, joskin osaan kyllä puhua typoitta.
Muinaisena tamperelaisena voi puheestani kuulla aavistuksenomaisen sikäläisen painotuksen, muutoin puhun kyllä kirjakieltä noin enimmälteen. Vanhempien kotona puhumasta kielestä taitaa tarttua aika paljon lapsiin, suomea puhuvan ruotsinkielisen äidin loputtomat objektivirheet ovat minuakin jääneet vainoamaan.Macco kirjoitti:Oikeinkirjoitustaustaa vasten olen tuota muuten joskus miettinytkin. Sinä kun taidat puhua turkua äidinkielenäsi?amanita kirjoitti:Kuulisittepa mun puhuvan, joskin osaan kyllä puhua typoitta.
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Ei ny niin helppo sentäsfilosofi kirjoitti:Olisiko Tulikivi Oyj?
Nope. Näitä löytynee, mutta kannattaa silti ehdotella. Nimessä ei kuitenkaan välttämättä ole kiveä. Tai sitten on.Toivonen kirjoitti:Tamrock?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Valitettavasti arvallenne ei osunut voittoa.Anniel kirjoitti:Graniitti LKV?
Viesti Kirjoittaja Pis »
Arvauksenne on timanttinen, mutta väärä.amanita kirjoitti:Timanttiset.
Tätä jo vähän odottelinkin. Mutta eipä osunut oikeaan.Pis kirjoitti:Ok, haetaan sitten hiukan kauempaa.
Aleksis Kivi -> Aleksi 13
Aika monta kiveä, yksikin riittäis. Eli ei.darthmother kirjoitti:Sandvik