Tällä hetkellä on aika alaston olo. Viimeksi ollut ilman partaa vuonna 2006.
Kuvat 3 ja 4 vaihtoivat vahingossa paikkaa, mutten jaksa korjata

Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Viesti Kirjoittaja egoste »
KinZZa kirjoitti:Ylimmässä kuvassa Kraken näyttää ihan juuri vankilasta vapautuneelta taparikolliselta, 4. kuvassa Yhdeksännen portin kirjallisuusetsivä Corsolta ja viimeisessä kuvassa Andre Wickströmiltä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja hot »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja septic »
Mitä hittoa? Täsmennä vähänPasteur kirjoitti:Mä taidan ensi viikon kasvattaa gona-partaa, kun intti tarjoaa loman.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kertausharjoitusparta vanhalla?septic kirjoitti:Mitä hittoa? Täsmennä vähänPasteur kirjoitti:Mä taidan ensi viikon kasvattaa gona-partaa, kun intti tarjoaa loman.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Check!mikastus kirjoitti:Kertausharjoitusparta vanhalla?septic kirjoitti:Mitä hittoa? Täsmennä vähänPasteur kirjoitti:Mä taidan ensi viikon kasvattaa gona-partaa, kun intti tarjoaa loman.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se on jännä, miten luonto sopeutuu ympäröiviin olosuhteisiin. Sinun tapauksessasi naama on muokkautunut avataria vastaavaksiPKivireki kirjoitti:Huomatkaa avatarin ja reaalimaailman hämmentävä yhdennäköisyys töyhtöä myöten.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Yhdennäköisyys on silmin havaittava!PKivireki kirjoitti: Huomatkaa avatarin ja reaalimaailman hämmentävä yhdennäköisyys töyhtöä myöten.
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Taitaa hauen suupielessä killua ehta ja aito Kuusamon Räsänen. Vai laitettiinko se sinne jälkikäteen mainostarkoituksessa ?amanita kirjoitti:Yhdennäköisyys on silmin havaittava!PKivireki kirjoitti: Huomatkaa avatarin ja reaalimaailman hämmentävä yhdennäköisyys töyhtöä myöten.
Mitä tolle hauelle teit? Oliko Abu-viehe, tai lippa näemmä.?
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Ootko sä mun vanha englanninopettaja?Carde kirjoitti:Sitä tällä iällä ei tohdi ajaa naamaa kaljuksi, paleltuu vielä, ja toisaalta tällä pärställä kaikki mikä peittää lasketaan eduksi. Kaksi kertaa olen muksujen elinaikana vetässyt naaman kaljuksi, ekalla kertaa ne oli koko illan äitinsä seläntakan piilossa. Toisella kerralla ne oli vaan puoli iltaa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kaikennäköistä on elämänvarrella tullut duunatua, mutten kyllä ole koskaan ollut englanninopettajanaMacMees kirjoitti:Ootko sä mun vanha englanninopettaja?Carde kirjoitti:Sitä tällä iällä ei tohdi ajaa naamaa kaljuksi, paleltuu vielä, ja toisaalta tällä pärställä kaikki mikä peittää lasketaan eduksi. Kaksi kertaa olen muksujen elinaikana vetässyt naaman kaljuksi, ekalla kertaa ne oli koko illan äitinsä seläntakan piilossa. Toisella kerralla ne oli vaan puoli iltaa.Se kerto joskus saman tarinan.
Viesti Kirjoittaja MacMees »
No sitten teitä karut miehiset piirteet parran alle peittäviä on muitakin.Carde kirjoitti:Kaikennäköistä on elämänvarrella tullut duunatua, mutten kyllä ole koskaan ollut englanninopettajanaMacMees kirjoitti:Ootko sä mun vanha englanninopettaja?Carde kirjoitti:Sitä tällä iällä ei tohdi ajaa naamaa kaljuksi, paleltuu vielä, ja toisaalta tällä pärställä kaikki mikä peittää lasketaan eduksi. Kaksi kertaa olen muksujen elinaikana vetässyt naaman kaljuksi, ekalla kertaa ne oli koko illan äitinsä seläntakan piilossa. Toisella kerralla ne oli vaan puoli iltaa.Se kerto joskus saman tarinan.