iPod Touchin käyttökokemuksia
-
Re: iPod Touchin käyttökokemuksia
Viesti Kirjoittaja odie »
http://store.apple.com/fi/product/TU161 ... topSellers
eli käykö vanha Touch tuohon, kiinnitin huomiota että tuossa ei ole lainkaan tuolle peruutus näppäimelle paikkaa.
-Kiitos-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja odie »
lähinnä tätä mallia: http://www.ilounge.com/assets/images/re ... evet/1.jpg
mikäli tuo edellinen ei siihen vanhaan käy..
-
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Tänään varmaan vihdoin menen ostamaan Touchin! Onko kenelläkään tietoa milloin on seuraavat "applen julkaisupäivät"? Onko tulossa uusia iPod toucheja? Varmaan ainakin muistikapasiteetti muuttuu seuraavalla kerralla.. Mutta onko mitään huhuja/tietoa liikkeellä uusista Toucheista?
Haluan vain varmistaa, ettei käy niin kun ostan kalliin uuden soittimen, niin se onkin "parisen päivän päästä" jo vanhaa tavaraa kun tuli uudet mallit..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
http://buyersguide.macrumors.com/#iPod_touch
-
Viesti Kirjoittaja eeroaw »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja stalkka »
joo oon nyt aikeissa ostaa uuden touchin

niin että onko hirveesti eroo ekan & kolmannen sukupolven välillä? ja riittääkö tää 8 gb mihkää? musaa sinne ois aikeissa laittaa about 4 gb,pari leffaa mut sitte nää päivitykset,viekö paljo tilaa? vai kannattaako mun suoraa ostaa 32gb,kun ei näköjään tee apple enää 16 gigasta touchii,ois just ollu passeli.
nii pistäkääs vähä inffoo ku oon tämmöne ääliö joka ei osaa ite päättää kahen väliltä

-
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
Odota! Apple julkaisee uuden iPod-mallistonsa ensi viikolla keskiviikkona. Sieltä olisi tulossa huhujen mukaan ainakin 4. sukupolven touchia, uutta nanoa ja ehkäpä shufflea. Uuden touchin ominaisuuksista ei kenelläkään Applen ulkopuolisella ole vielä sen tarkempaa tietoa.stalkka kirjoitti:moro,
joo oon nyt aikeissa ostaa uuden touchinitelläni oli 1.gen 32gb touch,ostin heti ku tuli kauppoihin ( hel***** kallis)
niin että onko hirveesti eroo ekan & kolmannen sukupolven välillä? ja riittääkö tää 8 gb mihkää? musaa sinne ois aikeissa laittaa about 4 gb,pari leffaa mut sitte nää päivitykset,viekö paljo tilaa? vai kannattaako mun suoraa ostaa 32gb,kun ei näköjään tee apple enää 16 gigasta touchii,ois just ollu passeli.
nii pistäkääs vähä inffoo ku oon tämmöne ääliö joka ei osaa ite päättää kahen väliltä
Jos uudet ominaisuudet eivät sitten nappaakaan, osta 3. sukupolven touch hieman uutta touchia halvempaan hintaan. Uusi 32 Gt:n iPod touch tulee maksamaan varmaan sen 299€ ja 64 Gt:n 399€.
-
oikeesti?BootedEagle kirjoitti:Odota! Apple julkaisee uuden iPod-mallistonsa ensi viikolla keskiviikkona. Sieltä olisi tulossa huhujen mukaan ainakin 4. sukupolven touchia, uutta nanoa ja ehkäpä shufflea. Uuden touchin ominaisuuksista ei kenelläkään Applen ulkopuolisella ole vielä sen tarkempaa tietoa.stalkka kirjoitti:moro,
joo oon nyt aikeissa ostaa uuden touchinitelläni oli 1.gen 32gb touch,ostin heti ku tuli kauppoihin ( hel***** kallis)
Jos uudet ominaisuudet eivät sitten nappaakaan, osta 3. sukupolven touch hieman uutta touchia halvempaan hintaan. Uusi 32 Gt:n iPod touch tulee maksamaan varmaan sen 299€ ja 64 Gt:n 399€.
no perhana

-
Viesti Kirjoittaja teidon »
Keskiviikkona kerrotaan kaikki speksit ja julkaisupäivä. Tuskin siinä julkaisussa kovin kauaa kestää. Esim. iPhonet tulee yleensä noin kuukauden sisään julkistuksesta myyntiin.stalkka kirjoitti: oikeesti?
no perhanakai mää sit venailen sitä sitte,mutta siis tuleeko se kauppoihin ens viikol,vai niinku julkastaanko se vain?
-
joo thänks,mut mää nyt oon niin kärsimätön et kai mää tyydyn 3. sukupolven touchiinteidon kirjoitti:Keskiviikkona kerrotaan kaikki speksit ja julkaisupäivä. Tuskin siinä julkaisussa kovin kauaa kestää. Esim. iPhonet tulee yleensä noin kuukauden sisään julkistuksesta myyntiin.stalkka kirjoitti: oikeesti?
no perhanakai mää sit venailen sitä sitte,mutta siis tuleeko se kauppoihin ens viikol,vai niinku julkastaanko se vain?

on se kuitenki uusinta uutta kun vertaa mun vanhaan ekan sukupolven touchiin

-
Äläs nyt. Parin/muutaman viikon päästä saat samalla rahalla paremman kapulan. Todennäköisesti Retina-näyttö, kaksi kameraa, GPS, Gyro jne. Nyt jos tilaat sen, niin se on jo vanha ennen kuin saat sen kätees.stalkka kirjoitti:joo thänks,mut mää nyt oon niin kärsimätön et kai mää tyydyn 3. sukupolven touchiin
-

äääääk,ei hitsinpitsi

-
Juu, kaikki uudet ominaisuudet julkaisupäivän ja hinnan kera kerrotaan. T minus 54 hours and 8 minutes (keskiviikko 20:00 Suomen aikaa).stalkka kirjoitti:
äääääk,ei hitsinpitsikai mun sitte on pakko venailla,kai ne sitte siinä samalla kertoo kaikki ominaisuudet ku julkistaa ne?
-
yayteidon kirjoitti:Juu, kaikki uudet ominaisuudet julkaisupäivän ja hinnan kera kerrotaan. T minus 54 hours and 8 minutes (keskiviikko 20:00 Suomen aikaa).stalkka kirjoitti:
äääääk,ei hitsinpitsikai mun sitte on pakko venailla,kai ne sitte siinä samalla kertoo kaikki ominaisuudet ku julkistaa ne?

no tosin tällä viikolla olisin muutenki ostanu et just sopivaan aikaan veti tän julkistamisen!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka