Hyväksyn.darthmother kirjoitti: Ihan sama
Pitäkää tunkkinne
Hyväksytkö ilmaisen tunkin?
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Hyväksyn.darthmother kirjoitti: Ihan sama
Pitäkää tunkkinne
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hyväksyn.Bashi88 kirjoitti:Hyväksyn.darthmother kirjoitti: Ihan sama
Pitäkää tunkkinne
Hyväksytkö ilmaisen tunkin?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Hyväksyn.darthmother kirjoitti: Hyväksytkö totuuden?
Viesti Kirjoittaja mercury »
En hyväksy.kuriton kirjoitti:Hyväksytkö lapsenomaisesti lässyttävät, teennäiset aikuiset?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Hyväksyn. Lapsenkasvatus ei aina katso aikaa tai paikkaa.sinitiainen kirjoitti:En.
Hyväksytkö vanhemmat, jotka kaupassa kovaäänisesti ja kiukkuisina komentavat lapsiaan niin että sivullisenkin vaikeaa kuunnella ?
Vakulle anteeksipyyntö kun menin editoimaan vastaukseni. Vaikka eihän se Vakun vastaukseen vaikuttanutkaanVaku kirjoitti:Hyväksyn. Lapsenkasvatus ei aina katso aikaa tai paikkaa.sinitiainen kirjoitti:En.
Hyväksytkö vanhemmat, jotka kaupassa kovaäänisesti ja kiukkuisina komentavat lapsiaan niin että sivullisenkin vaikeaa kuunnella ?
Hyväksytkö maastohiihdon trendiurheiluna?
En hyväksy.Vaku kirjoitti:Hyväksytkö maastohiihdon trendiurheiluna?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
En.Anniel kirjoitti:Hyväksytkö nämä "minun Sonera" -väännökset?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
En! Tulee mieleen ala-aste, kun opettajan johdolla veisattiin virsiä...Crimson kirjoitti:Hyväksytkö uskonnon harjoittamisen päiväkodeissa?
Hyväksyn.vinouma kirjoitti:Hyväksytkö ydinvoiman käytön?
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Hyväksyn.mercury kirjoitti:Hyväksytkö hiilidioksidijalanjälkesi?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Hyväksyn.MacMees kirjoitti:Hyväksytkö teeskennellyt orgasmit?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja tpheiska »
Eihän tuota voi tosiasiana olla hyväksymättä.Jamac kirjoitti: Hyväksytkö sen että ilmstonlämpeneminen johtuukin (välillisesti) auringosta?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Olen välinpitämätön, joten hyväksyn. (En tosin tunne niitä syitä. En myöskään tiedä, kuka on Losa tai mistä lajista on kyse.)tpheiska kirjoitti:Hyväksytkö että Losa ei saa maajoukkueessa peliaikaa urheilun ulkopuolisten syiden vuoksi?
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Hyväksyn. Ärsyttää monien autoilijoiden asenteet pysäköinnin suhteen. Itselleni tuo ei ole koskaan aiheuttanut ongelmaa, minä nimittäin osaan pysäköidä oikein je ehtojen mukaan.Maza kirjoitti:Olen välinpitämätön, joten hyväksyn. (En tosin tunne niitä syitä. En myöskään tiedä, kuka on Losa tai mistä lajista on kyse.)tpheiska kirjoitti:Hyväksytkö että Losa ei saa maajoukkueessa peliaikaa urheilun ulkopuolisten syiden vuoksi?
Hyväksytkö yksityisen pysäköinninvalvonnan?
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kyllä - ja melkeinpä vaikka kompostoimisen-kin.EvilPet kirjoitti: Hyväksytkö ulkomaalaisten rikollisten maastakarkoittamisen?
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Hyväksytään nyt sitten. Jos teollisuusvakooja on niin tyhmä, että lähettelee arkaluontoista materiaalia firman sähköpostilla... Joutaakin jäädä kiinni.Aperture kirjoitti:
Hyväksytkö "Lex Nokian". Kysyttiinkös tätä jo? Itse -en.
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Hyväksyn, kyllä maailmaan puhetta mahtuu.Salmister kirjoitti:
Hyväksytään nyt sitten. Jos teollisuusvakooja on niin tyhmä, että lähettelee arkaluontoista materiaalia firman sähköpostilla... Joutaakin jäädä kiinni.
Hyväksytkö jeesustelun?
Viesti Kirjoittaja darthmother »