Näitä on muitakin, mutta tää vaikka nyt eka.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Thelenius »
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Paina tabia, joka piilottaa kaikki paletit, myös sen yläpalkin. Raahaa ikkunaa alaspäin. Paina tabia uudelleen.Jamac kirjoitti:Ja Photoshopissa saa olla koko ajan tarkkana ettei heivaa ikkunaa yläpalkkien taakse. Sitä ei nimittäin saa sieltä sitten enää pois. Paitsi rikkomalla yläpalkit pois siitä asettelusta jossa ne on.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Toinen kikka: Aktivoi spaces, siirrä ikkunaa cmd pohjassa, poistu spaces näkymästä.Macco kirjoitti:Paina tabia, joka piilottaa kaikki paletit, myös sen yläpalkin. Raahaa ikkunaa alaspäin. Paina tabia uudelleen.Jamac kirjoitti:Ja Photoshopissa saa olla koko ajan tarkkana ettei heivaa ikkunaa yläpalkkien taakse. Sitä ei nimittäin saa sieltä sitten enää pois. Paitsi rikkomalla yläpalkit pois siitä asettelusta jossa ne on.
Mutta ärsyttävää silti.
Viesti Kirjoittaja Thelenius »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Nää on ne plussat juu. Smart guidet on kyllä jees, ja kun ne saa pois tieltä helposti omppu+u:lla, Jännä on ollut havaita että oma "silmä" ja "käsi" löytää sommitteluun itsestään sellaisia mittasuhteita mitä smart-guidet löytää muualta sivulta. Etsikorvaus on kyllä todella paljon odotettu juttu. Olisi vaan energiaa ja aikaa yhtä aikaa niin kerkeis opettelemaan ja tekemään ne perus GREP etsikorvaat mitä taatusti tulen käyttämään melkein kaikissa pidemmissä leipiksissä. Hyvä juttu on kanssa se että on mielestäni tullut järkevimmiksi nuo typografiset välit, mahtaako niitä jopa päästä säätämään jostain. Ja huippu on se että aukeaman saa käännettyä 90/180 astetta, sitä kun kaipaa aina kun kirjan selkää tekee. Photarissa canvaksen kääntely toimii kivasti näppikseltä R ja B komentoja vaihdellen kun pensselillä hommailee. Lingsoft vaan ei ole saanut aikaiseksi sitä tavutusmoottoriaan CS4:lle. Pitää kirjat juoksuttaa CS2:lla siihen asti.barcoder kirjoitti:Mä oon kyllä tosta päivityksestä eri mieltä, esim. Indyn Smart Guidet on nopeuttanu duunintekoa paikoin todella reippaasti, siis varsinkin erilaiset allign ja disrtibute -guidet ja kuvien pleissauksen uudistukset. Flash-lehdestä on ollu hyötyä, tosin jouduin itse koodaamaan siihen zoomit yms. controllit, eli indyn oma exportteri on aika raakile... Preflight on ihan helmi, todella hieno uudistus. Samoin ehdollista tekstiä on tarvittu jo muutamaan otteeseen. Nää on tietysti henk.koht. näkemyksiä. Mulle nyt saatu kolahtamaan tässä päivityksessä tulleet uudistukset.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Hyvin paljon Freehandmaisuuksia, mikä on hemmetin hyvä juttu näin entisen FH käyttäjän näkökulmasta.Jamac kirjoitti:Illustratoria en ole vielä kertaakaan edes avannut, mitä lie sillä vastassa..
Viesti Kirjoittaja jiipeer »
ja PDFkin näyttää välillä mitä sattuu, mutta paperilla ei ole virhettäkään.Thelenius kirjoitti:Näkyykö sama pdf:ssä? Ja mikä tärkeintä, näkyykö paperilla? Indy (kaikki versiot) näyttää välillä kaikenlaista häröä, mutta niin kauan kun homma on julkaisun lopullisessa muodossa ok, mitään ongelmaahan ei ole.
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä päivittäisin ihan jo Indyn ja Illun Smart Guidesien vuoksi.BugsBunny kirjoitti:Introductory price ends on March 31, 2009 eli vielä saa halvemmalla hinnalla jos aikoo päivittää.
En ole kyl ihan varma miksi niin tekisin.
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”