Kiitos vielä kerran hyvästä vinkistä!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja jukos »
Eikä mulle vaikka olin kuitenkin ketjun toinen tilaaja. Pah!ompponainen kirjoitti:Eikä mullekaanRepe Ruutikallo kirjoitti:Mulle ei!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Arvaa tuliko mulleRepe Ruutikallo kirjoitti:Nysse tuli!
Viesti Kirjoittaja jukos »
No nyt tuli juu.jukos kirjoitti:Eikä mulle vaikka olin kuitenkin ketjun toinen tilaaja. Pah!ompponainen kirjoitti:Eikä mullekaanRepe Ruutikallo kirjoitti:Mulle ei!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Nousitko kyytiin..?Repe Ruutikallo kirjoitti:Nysse tuli!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Niin myös tänne Ouluun.Lare kirjoitti:Lehti tuli. Voi tätä onnen päivää...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Sää olet vissiin aika vähällä autettu? 8)Lare kirjoitti:Lehti tuli. Voi tätä onnen päivää...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jos elintarvikkeet kallistuvat tätä tahtia, on luontevaa mitata margariinia ja kultaa samalla yksiköllä. Unssilla.Hepo kirjoitti:Piti heti asentaa tuo resepti ohjelma, mutta voi kökkö ne yksiköt on jotain oz ja vastaavia. Saikos tohon lisää reseptejä ja entä suomalaisia?
Kyllä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Sää olet vissiin aika vähällä autettu? 8)
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Viesti Kirjoittaja iMiika »
Eli siinä on lehtiä halajavalle alekubongSpring has finally sprung, and to celebrate, we would like to give you a voucher to get £5 off any* magazine subscription at MyFavouriteMagazines.co.uk!
Whether you want to use it to buy an alternative Easter gift, or just to treat yourself, enjoy it! To take advantage of your voucher, simply enter MFMSPRING2 at the checkout when you make your purchase, but hurry, this voucher is only valid until Thursday 9th April!
Viesti Kirjoittaja Ape »
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Viesti Kirjoittaja cheove »
Viesti Kirjoittaja The h »
Viesti Kirjoittaja Tzygä »
Viesti Kirjoittaja Ape »
Viesti Kirjoittaja Tzygä »
Viesti Kirjoittaja zapal »
Viesti Kirjoittaja Ape »
Voisi sopia. Aika kädestä pitäen siellä viedään kun juttuja neuvotaan. Mm. tuoreimmassa numerossa opetetaan miten tehdä perusjuttuja iPhotossa. Ja tuollaisten tutorialien kyljessä on arviointi vaikeusasteesta ja siitä mitä toteutus vaatii.Tzygä kirjoitti:Täysin aloittelija olen, koska omena vasta tilattu eikä ole saapanut vielä kotia. Olen perus PC käyttäjä noin muuten.
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Viesti Kirjoittaja vviksu »
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”