tommosen LaCien teratavun levyn kävin hommaamassa
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Myyjä vakuutteli muistien toimivan myös mun iMacissa, joten laitoin 2x512 tilaukseen. Sun syytäs, että mulla on viikon aikana palanu lähes satku 8 vuotta vanhaan koneeseen.mercury kirjoitti:Katotaan jos nämä mun ostamat kammat toimis, kun olivat oikean näköistä Micronin kamaa kuitenkin. Jos eivät pelitä, tilaan sitten noita linkin varmasti toimivia. Tuolla myyjän palautteiden kommenteista löytyy vielä lisävarmennusta toimintaan mäkeissä.Crimson kirjoitti:Edelliset eBaysta ostamani "low density" -muistit eivät toimineet mun G3:ssa, mutta onneks sain myytyä ne kaverin PC-projektiin.
Täytyypä kokeilla tommosia. Kiitoksia jälleen vinkistä! Ostamani Airport-adapteri ja -kortti eivät ole vielä tulleet, mutta kohta pääsee varmaana sentelemaan niitäkin.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hieno on ja kiiltävä, onneksi olkoon. Mutta että terabit. Kahdeksasosa Teratavua? Aika pieni nykystandardien mukaan?iPSP kirjoitti:KUVA
tommosen LaCien terabitin levyn kävin hommaamassa
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Sama täällä. Mutta onneksi sain mercurylle jotain myytyäkin. Enemmän olen häneltä ostanut kyllä. Ja nykyään toi mercuryn vinkkaama eBay heilahtelee meikäläisellä pahaenteisesti, ja useammalla kielelläkin, joita ei edes osaa. Täytyy kai ottaa toinen työ. Siis jos saa.Crimson kirjoitti: Sun syytäs (mercuryn, toim. huom.), että mulla on viikon aikana palanu lähes satku 8 vuotta vanhaan koneeseen.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
tuotetiedot sanovat: LaCie Hard Disk, Design by Neil Poulton 1TBmikastus kirjoitti:Hieno on ja kiiltävä, onneksi olkoon. Mutta että terabit. Kahdeksasosa Teratavua? Aika pieni nykystandardien mukaan?iPSP kirjoitti:KUVA
tommosen LaCien terabitin levyn kävin hommaamassa
Anteeksi nyt taas, mutta kun tämä leviää jo jokapuolella, eikä missään ole enää mitään tolkkua.
Otappa nyt sitten esimerkiksi tuostakin lyhennesotkusta selkoa:
http://unix.derkeiler.com/Mailing-Lists ... /0060.html
(kirjoitus on jo aika vanhakin, ehkä tämä asia on vain liian vaikea)
ps. mutta nyt huomasinkin, että voihan tuo Terabit olla vaikka tuotemerkki Lassiella? Ei kai?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Noita termejä kun on moneen lähtöön:iPSP kirjoitti:
tuotetiedot sanovat: LaCie Hard Disk, Design by Neil Poulton 1TB
tarkoittanee teratavua..
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja McZeal »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Senki pultsari!mercury kirjoitti:2x Porter Pardubický
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikös me juotu jo ne EvilPetin konjakit? Mulla ei ainakaan ole siitä minkäänlaista mielikuvaa, joten kaipa ne on tullut juotuaCarde kirjoitti:Senki pultsari!mercury kirjoitti:2x Porter Pardubický
Mie ostin vaan 2 isoa jellonaa, entisten seuraksi...![]()
Jos vaikka sais kiskastua pellin kiinni, niin syvään, että sais sen auki ehkä huomeniltana 8)
Kaijutin kaijutin.Bashi88 kirjoitti:15 m kaiJutinkaapelia, nyt yltää Expressin uudesta sijoituspaikasta kajareihin
AMA-EDIT: Pitää olla KAIJUTIN, kuten kirjoittajakin hyvin tietää!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hiano mopo!
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ollakseen 250cc - kaksitahtinen - kaksisylinterinen (tai juuri näiden kahden jäljempänämainitun takia) hyvä kulkemaan. Pääsin joskus nuorena poikana melkein hengestäni 350cc - 2syl - 2T - Jammulla. Herrajumala että se lähti kuin rusakko makuulta. No asiaan - joo - kulttipelin hankit ja tarkkana sen kanssa sitten ensi kesänä. Onnea.
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Kyllä nuo 2-tahtiset ovat kovia pelejä. Olen jonkun verran ajanut 250cc 2t krossilla (-89 Yamaha) ja se oli kieltämättä aika hullua menoa. Asfaltti + lyhyet välit + kunnon tehopiikki --> kiihdytyksessä keula alkoi karkaamaan yläilmoihin. Hiekalle tuo sopi huomattavasti paremmin. 8)Aperture kirjoitti: Ollakseen 250cc - kaksitahtinen - kaksisylinterinen (tai juuri näiden kahden jäljempänämainitun takia) hyvä kulkemaan. Pääsin joskus nuorena poikana melkein hengestäni 350cc - 2syl - 2T - Jammulla. Herrajumala että se lähti kuin rusakko makuulta. No asiaan - joo - kulttipelin hankit ja tarkkana sen kanssa sitten ensi kesänä. Onnea.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Carde kirjoitti: Hiano mopo!
Oi niitä aikoja kun moottoripyöröt oli moottoripyöriä, eikä mitään ufon näköisiä kortteliohjuksia, joilla pitää ajaa makuullaan.
Joo nyt odotellaan innolla kesää, (vaikka talvi vuodenaikana onkin mieleen) vielä pitää ostaa tyylinmukaiset ajovermeet ja semmosta asiaankuuluvaa roinaa.The raconteur kirjoitti:Kyllä nuo 2-tahtiset ovat kovia pelejä. Olen jonkun verran ajanut 250cc 2t krossilla (-89 Yamaha) ja se oli kieltämättä aika hullua menoa. Asfaltti + lyhyet välit + kunnon tehopiikki --> kiihdytyksessä keula alkoi karkaamaan yläilmoihin. Hiekalle tuo sopi huomattavasti paremmin. 8)Aperture kirjoitti: Ollakseen 250cc - kaksitahtinen - kaksisylinterinen (tai juuri näiden kahden jäljempänämainitun takia) hyvä kulkemaan. Pääsin joskus nuorena poikana melkein hengestäni 350cc - 2syl - 2T - Jammulla. Herrajumala että se lähti kuin rusakko makuulta. No asiaan - joo - kulttipelin hankit ja tarkkana sen kanssa sitten ensi kesänä. Onnea.