Kaustisen puolellakin on tullut seilattua, lähinnä maatiloja ja kansanmusiikkijuhlia!
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja joki »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja joki »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja phucka »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Paat pullon hyvään piiloon, ei ne sitä löydä..EvilPet kirjoitti:hitsinpitsi alkoi tuo Remy Martin maistumaan vähän turhan hyvin A-studiota katsellessa... Mihinköhän aikaan kakarat aamulla herää
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Etusivu uusiks..!!Tont_za kirjoitti:sauna on kohta lämmin, tulen sitten muutaman saunalonkeron ottaneena tänne sepustamaan elämäntarinaani
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Kyllä, juurikin niin. Se tekee siitä senmikastus kirjoitti:Etusivu uusiks..!!Tont_za kirjoitti:sauna on kohta lämmin, tulen sitten muutaman saunalonkeron ottaneena tänne sepustamaan elämäntarinaani
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Näytä niille nahkakopteri! Se takuulla vapauttaa jumittuneen tunnelman ja kaikilla on kohta ratkiriemukasta!Aries kirjoitti:En ole (vielä), mutta kohta toivottavasti. Pyytäisin apua.
Tilanne on tämä: tuvassa on kolme kappaletta naisia + oma emäntä. Kaikilla kolmella vieraalla(?) on perhettä/lapsia. Kaikki ovat 30+. Itse olen 24. Alkaa ahistamaan. Alkoholista saisi apukeinon, mutta kukaan kaveri ei ole tänään liikkeellä (tunnenko vääränlaisia ihmisiä vai liian vähän imisiä - vai sanotaanko minulle vain näin?) enkä pidä yksin juopottelusta. Mikä eteen?
http://ohjelmat.yle.fi/files/ohjelmat/Nooou.mp3EvilPet kirjoitti:Näytä niille nahkakopteri! Se takuulla vapauttaa jumittuneen tunnelman ja kaikilla on kohta ratkiriemukasta!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kerro mikä sun ongelmasi on? Mikä ahdistaa? Eikö sulla ole mitään puhuttavaa naisvieraiden kanssa, vai eivätkö noteeraa sua?Aries kirjoitti:En ole (vielä), mutta kohta toivottavasti. Pyytäisin apua.
Tilanne on tämä: tuvassa on kolme kappaletta naisia + oma emäntä. Kaikilla kolmella vieraalla(?) on perhettä/lapsia. Kaikki ovat 30+. Itse olen 24. Alkaa ahistamaan. Alkoholista saisi apukeinon, mutta kukaan kaveri ei ole tänään liikkeellä (tunnenko vääränlaisia ihmisiä vai liian vähän imisiä - vai sanotaanko minulle vain näin?) enkä pidä yksin juopottelusta. Mikä eteen?
Viesti Kirjoittaja mercury »
merkki.mercury kirjoitti:Kuitataan nyt tääkin. Oon. 8)
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja KinZZa »