Käyn vetää nyt ne puut tosta matalaks, ni pysyy lämpösenä!Macco kirjoitti:Pilsneriä saa lipittää melko paljon kolmannen veroluokan olueen verrattuna. Mutta passaa kai se. Carde, huolitaanko me naisseuraa? Otetaanko Ama Turusta kyytiin? Kylmeneeköhän se sauna, kun tuota matkaa nyt tuntuu kertyvänamanita kirjoitti:Mulla olis parisen vuotta sitten ostettua pilsneriä. Kun en juo kaljaa, ostin vahingossa ison määrän tota. EI oo kulunut vieläkään loppuun. Kukaan ei halua sitä. mutta Macco, tarjoan kernaasti sinulle, kelpaako?Macco kirjoitti: Pitäis aamulla töihin... No, sama kai tuo on lähtä Vantaalle saunomaan 8) Onks saunaööliä kellään?
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
-
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Otetaan vaan, mut tuli mieleeni että toi nipponi on 2 paikkanen, mie,macco,jone,amis ja kai se pitäs vielä ypäjältä poimia se kaakkikin? ja pitiko se EP:n akkakin tuora?. Menköön ne lavalle istumaan jokka valittaa tilan ahtautta, ja jos oon hövelillä tulella niin voin nosta lavakatteen paikalleen ennen lähtöäEvilPet kirjoitti:Käyn vetää nyt ne puut tosta matalaks, ni pysyy lämpösenä!Macco kirjoitti:Pilsneriä saa lipittää melko paljon kolmannen veroluokan olueen verrattuna. Mutta passaa kai se. Carde, huolitaanko me naisseuraa? Otetaanko Ama Turusta kyytiin? Kylmeneeköhän se sauna, kun tuota matkaa nyt tuntuu kertyvänamanita kirjoitti: Mulla olis parisen vuotta sitten ostettua pilsneriä. Kun en juo kaljaa, ostin vahingossa ison määrän tota. EI oo kulunut vieläkään loppuun. Kukaan ei halua sitä. mutta Macco, tarjoan kernaasti sinulle, kelpaako?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Traileri on kahdelle kaakille! Sinne mahtuu sakkia enemmänkin kun koneja on vaa yks!Carde kirjoitti: Otetaan vaan, mut tuli mieleeni että toi nipponi on 2 paikkanen, mie,macco,jone,amis ja kai se pitäs vielä ypäjältä poimia se kaakkikin? ja pitiko se EP:n akkakin tuora?. Menköön ne lavalle istumaan jokka valittaa tilan ahtautta, ja jos oon hövelillä tulella niin voin nosta lavakatteen paikalleen ennen lähtöä
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
En minä lähe mihinkään, noi pilsnerit voivat puolestani reissata ihan mihin vain.Macco kirjoitti: Pilsneriä saa lipittää melko paljon kolmannen veroluokan olueen verrattuna. Mutta passaa kai se. Carde, huolitaanko me naisseuraa? Otetaanko Ama Turusta kyytiin? Kylmeneeköhän se sauna, kun tuota matkaa nyt tuntuu kertyvän
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Eli siis yrität vihjata että toisin eukkoskin samalla vai?EvilPet kirjoitti:Traileri on kahdelle kaakille! Sinne mahtuu sakkia enemmänkin kun koneja on vaa yks!Carde kirjoitti: Otetaan vaan, mut tuli mieleeni että toi nipponi on 2 paikkanen, mie,macco,jone,amis ja kai se pitäs vielä ypäjältä poimia se kaakkikin? ja pitiko se EP:n akkakin tuora?. Menköön ne lavalle istumaan jokka valittaa tilan ahtautta, ja jos oon hövelillä tulella niin voin nosta lavakatteen paikalleen ennen lähtöä

-
JepCarde kirjoitti:Eli siis yrität vihjata että toisin eukkoskin samalla vai?EvilPet kirjoitti:Traileri on kahdelle kaakille! Sinne mahtuu sakkia enemmänkin kun koneja on vaa yks!Carde kirjoitti: Otetaan vaan, mut tuli mieleeni että toi nipponi on 2 paikkanen, mie,macco,jone,amis ja kai se pitäs vielä ypäjältä poimia se kaakkikin? ja pitiko se EP:n akkakin tuora?. Menköön ne lavalle istumaan jokka valittaa tilan ahtautta, ja jos oon hövelillä tulella niin voin nosta lavakatteen paikalleen ennen lähtöä
-
Jaahas! kukkahattutäti ei kelpuuta meitin laatu seuraa vai? häh? mää vaan kysyn? soot loikannu mun tunteitaniamanita kirjoitti:En minä lähe mihinkään, noi pilsnerit voivat puolestani reissata ihan mihin vain.Macco kirjoitti: Pilsneriä saa lipittää melko paljon kolmannen veroluokan olueen verrattuna. Mutta passaa kai se. Carde, huolitaanko me naisseuraa? Otetaanko Ama Turusta kyytiin? Kylmeneeköhän se sauna, kun tuota matkaa nyt tuntuu kertyvän

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
MIKSI minä haluaisin Turusta POIS??Carde kirjoitti: Jaahas! kukkahattutäti ei kelpuuta meitin laatu seuraa vai? häh? mää vaan kysyn? soot loikannu mun tunteitani

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Tullaksesi normaaliksi?amanita kirjoitti:MIKSI minä haluaisin Turusta POIS??Carde kirjoitti: Jaahas! kukkahattutäti ei kelpuuta meitin laatu seuraa vai? häh? mää vaan kysyn? soot loikannu mun tunteitani![]()

-
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
-
Sama havaintomikastus kirjoitti:Oho onpas kelli repinyt paljoksi. Hei, hei taas te rakkaani. Krooh.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pankaa vissyä sekaan - on ainakin väri ja kuplat vähän sinnepäin!EvilPet kirjoitti:Mulla ei oo valitettavasti ku konjakkia... Vähän huonoa saunaan ehkä?Macco kirjoitti:Pitäis aamulla töihin... No, sama kai tuo on lähtä Vantaalle saunomaan 8) Onks saunaööliä kellään?Carde kirjoitti:Jokos se Macco alkaa olla lähtövalamis? se EP:n sauna alkais olla varmaan lämpiämässä
Mausta en sano mitään...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »

MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ja ikää oli 35v....Crimson kirjoitti:Miika Tenkula on kuollut.

Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Toi ei ehiny, mut ypäjältä löyty joku asiallinen dude, joka tuli hakemaan kiesin suoraan hevosopistolta ja lupas puoleen päivään mennessä kondiksessa takas...Pasteur kirjoitti:Sepä se! Ei kyllä Ypäjältä varmaan mistään...EvilPet kirjoitti:Mut mistä hihna?
Edit: Tää ei muuten oo kauheen kaukana keskustasta myöskään.
*phuuh*
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Hyvä hyvä... tuommoinen osaa yleensä herättää stressiä myös meissä asian "ulkopuolisissa", kun emäntä soittaa ja huutaa hysteerisenä, että "tää on nyt saatava heti korjattua - ei hevosta voi matkalle jättää" jne. Intuitiivisenä vastauksena ensinnä mieleen tulisi vastata, että "maanalainen paikka meuhkaat? Onhan sulla siellä hevonen - sen kun hyppäät selkään ja tuut kotiin...". Onneksi kuitenkin on vielä vähän itsesuojeluvaistoakin.EvilPet kirjoitti:Toi ei ehiny, mut ypäjältä löyty joku asiallinen dude, joka tuli hakemaan kiesin suoraan hevosopistolta ja lupas puoleen päivään mennessä kondiksessa takas...
*phuuh*
Nimim. Anoppi lukitsi avaimet Jeeppiin viime reissulla.

-
Mun muijalle kävi viime marraskuussa niin että trailerista lensi toinen pyörä veke kesken matkan. Se oli sellanen vuokrattu rimpula missä ei ollu teliä. Arvaa millanen puhelu sen jälkeen tuli?Pasteur kirjoitti:Hyvä hyvä... tuommoinen osaa yleensä herättää stressiä myös meissä asian "ulkopuolisissa", kun emäntä soittaa ja huutaa hysteerisenä, että "tää on nyt saatava heti korjattua - ei hevosta voi matkalle jättää" jne. Intuitiivisenä vastauksena ensinnä mieleen tulisi vastata, että "maanalainen paikka meuhkaat? Onhan sulla siellä hevonen - sen kun hyppäät selkään ja tuut kotiin...". Onneksi kuitenkin on vielä vähän itsesuojeluvaistoakin.EvilPet kirjoitti:Toi ei ehiny, mut ypäjältä löyty joku asiallinen dude, joka tuli hakemaan kiesin suoraan hevosopistolta ja lupas puoleen päivään mennessä kondiksessa takas...
*phuuh*![]()
Nimim. Anoppi lukitsi avaimet Jeeppiin viime reissulla.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Urgh...EvilPet kirjoitti:Mun muijalle kävi viime marraskuussa niin että trailerista lensi toinen pyörä veke kesken matkan. Se oli sellanen vuokrattu rimpula missä ei ollu teliä. Arvaa millanen puhelu sen jälkeen tuli?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Rakas, Rakas - et arvaa miten kävi? Sellainenko?EvilPet kirjoitti:Arvaa millanen puhelu sen jälkeen tuli?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Rakas,Aperture kirjoitti:Rakas, Rakas - et arvaa miten kävi? Sellainenko?EvilPet kirjoitti:Arvaa millanen puhelu sen jälkeen tuli?

![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

Enemmänkin tollanen
-
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Tuostahan selviää helposti yhdellä fraasilla: "Tunkki on takakontissa, rakas".EvilPet kirjoitti:Rakas,Aperture kirjoitti:Rakas, Rakas - et arvaa miten kävi? Sellainenko?EvilPet kirjoitti:Arvaa millanen puhelu sen jälkeen tuli?![]()
![]()
![]()
![]()
Rakas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- et arvaa
![]()
![]()
![]()
![]()
miten kävi?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enemmänkin tollanen
-22.12.2012-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka