Löysin aika makeet kengät

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Itse käytän arkituoksuna Anti Corrol aseöljyä.Aries kirjoitti: .....ja jos etsitään sitä Miehisintä Tuoksutinta, niin oma ehdokas on Beretan aseöljy
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Korkkarit rocks.amanita kirjoitti:Kummasti sitä on joskus 8 sentin koroilla jytätty, nyt piisaa kyllä vähempikin senttimäärä. Mutta tekeehän upea korkkari naisen säären kutsuvaksi, VAI?
Viesti Kirjoittaja hatey »
MacMees kirjoitti: Korkkarit rocks.Naisten pitäisi AINA käyttää korkkareita ja hametta.
Jotenkin olisin luullut, että tunnet paremmin ne naiset, mitkä olet saanut kiinni? 8)MacMees kirjoitti: Tunnen naisia jotka juoksevat Tallinnan vanhankaupungin mukulakivikaduilla lujempaa korkkareilla kuin minä lenkkareilla.
Eiku nää on saanu mut kiinni. 8)KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin olisin luullut, että tunnet paremmin ne naiset, mitkä olet saanut kiinni? 8)MacMees kirjoitti: Tunnen naisia jotka juoksevat Tallinnan vanhankaupungin mukulakivikaduilla lujempaa korkkareilla kuin minä lenkkareilla.
Viesti Kirjoittaja Aries »
No tuohan se korko ryhtiin lisää naisellisuutta...sinitiainen kirjoitti:Joskus juhlamekkoa sovittaessa myyjän toivomuksesta olen vaihtanut jalkaan korkokengät ja on kyllä totta että sama mekko näyttää korkeilla koroilla seistessä kauniimmalta kuin jos on melkein kuin paljasjaloin. Tai ainakin juhlavammalta. Edellyttäen että pysyy pystyssä ja jonkin askeleenkin saa otettua.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Minä en ole osannut korkokengillä koskaan kävellä. Ihan kuin lukisin kognitiivista pedagokiikkaasinitiainen kirjoitti:Ihan totta on tuo. En vaan nuorempana itse tykännyt korkeammista koroista enkä halunnut opetella sellaisillla kulkemaan. Ja vanhemmiten en enää ole oppinut. Enkä itseasiassa ole halunnutkaan. Taitaisin sopia moottoriöljyosastolle paremmin paitsi että olen mitä köpelöin koneittenkin kanssa
Kun tykkään vielä farkuista ja reisitaskuhousuista ja anorakeista ja isoista villapaidoistakin
Viesti Kirjoittaja Jone »
Käsien tuoksuna pelaa myös bensa kun sillä pesee ja sitten myös pakokaasu joka tarttuu vaatteisiin kun rassaa polttomoottorien kanssa päivän. Viime aikoina on myös viehättänyt järeämpien härvelien dieselin tuoksu pakkasaamuisin. Ja bensahan oikeasti tuoksuu ihan helevetin hyvältä. Jos olisin tuoksutehtailija niin tekisin sen pohjalta miehille partaveden.hatey kirjoitti:Itse käytän arkituoksuna Anti Corrol aseöljyä.Aries kirjoitti: .....ja jos etsitään sitä Miehisintä Tuoksutinta, niin oma ehdokas on Beretan aseöljy
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hyvin sanottu, mutta ei toimi naisilla, niillä pitää olla femme femme! (tai no ei kai tarvi jos ei halua, mutta musta, kun olen niin oldschool. Kiuas on paras rockrock hevihevi!)Jone kirjoitti:Käsien tuoksuna pelaa myös bensa kun sillä pesee ja sitten myös pakokaasu joka tarttuu vaatteisiin kun rassaa polttomoottorien kanssa päivän. Viime aikoina on myös viehättänyt järeämpien härvelien dieselin tuoksu pakkasaamuisin. Ja bensahan oikeasti tuoksuu ihan helevetin hyvältä. Jos olisin tuoksutehtailija niin tekisin sen pohjalta miehille partaveden.hatey kirjoitti:Itse käytän arkituoksuna Anti Corrol aseöljyä.Aries kirjoitti: .....ja jos etsitään sitä Miehisintä Tuoksutinta, niin oma ehdokas on Beretan aseöljy
The Benzin for men.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Välillä saa kyllä kulkea ilmankin.MacMees kirjoitti: Korkkarit rocks.Naisten pitäisi AINA käyttää korkkareita ja hametta.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Tuo on muuten totta, että dieselin tuoksu (nimenomaan pakokaasu) toimii jostain syystä pakkasella parhaiten. Bensiini taas antaa enemmän semmoista kesäisen autotallin fiilistä.Jone kirjoitti:Viime aikoina on myös viehättänyt järeämpien härvelien dieselin tuoksu pakkasaamuisin.
Tästä tuli mieleen yksi haju jota rakastan: jäähalli. Eli se kylmä ilma joka on sellaisessa vanhan ajan peltihallissa. Kaupan pakasteallas on myös kiva.matteus/2 kirjoitti:Tuo on muuten totta, että dieselin tuoksu (nimenomaan pakokaasu) toimii jostain syystä pakkasella parhaiten. Bensiini taas antaa enemmän semmoista kesäisen autotallin fiilistä.Jone kirjoitti:Viime aikoina on myös viehättänyt järeämpien härvelien dieselin tuoksu pakkasaamuisin.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Freonin huumaava tuoksuko?maxima kirjoitti:Tästä tuli mieleen yksi haju jota rakastan: jäähalli. Eli se kylmä ilma joka on sellaisessa vanhan ajan peltihallissa. Kaupan pakasteallas on myös kiva.
Niin kai sitte, jäähdytyslaitteistostahan sen on tultava. Ilma tuntuu ohuemmalta kun se on täynnä freonia. Ihanaa.kuriton kirjoitti:Freonin huumaava tuoksuko?maxima kirjoitti:Tästä tuli mieleen yksi haju jota rakastan: jäähalli. Eli se kylmä ilma joka on sellaisessa vanhan ajan peltihallissa. Kaupan pakasteallas on myös kiva.
No okei. Julkisilla paikoilla korkkareissa ja hameessa, kotonaan tai mun kotona saa olla ilmankin. 8)maxima kirjoitti:Välillä saa kyllä kulkea ilmankin.MacMees kirjoitti: Korkkarit rocks.Naisten pitäisi AINA käyttää korkkareita ja hametta.