Jos joku antaisi minulle pehmokalan, niin taatusti olisi lempilelu ainakin pari päivää. Ei niitä leluja tässä iässä kuitenkaan joka päivä saahatey kirjoitti:Annoin eilen pehmokalan kummipojalle (4 päivää vaille 2v 2kk) ja tänään kuulin että koko eilisen ja tämän päivän ollut lempilelu, yönkin nukkui pehmokala kainalossaan
Hehkutustopic 2
-
Macco
Re: Hehkutustopikki 2
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi pientä Maccoa, ole hyvä, pehmokala:Macco kirjoitti: Jos joku antaisi minulle pehmokalan, niin taatusti olisi lempilelu ainakin pari päivää. Ei niitä leluja tässä iässä kuitenkaan joka päivä saa

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Tuommoisen kalan saa käteviten paistettua lampussa.amanita kirjoitti:Voi pientä Maccoa, ole hyvä, pehmokala:
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
No mitä sää siihen änkesit, toi fischu on Maccolle, se laittaa sen kainaloonsa ainakin kahdeksi päiväksi, ehken yöksikin!Teppo Tulppu kirjoitti:Tuommoisen kalan saa käteviten paistettua lampussa.amanita kirjoitti:Voi pientä Maccoa, ole hyvä, pehmokala:
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Teppo Tulppu
Tuli niin nälkä kun näin ton herkkupalan.amanita kirjoitti:No mitä sää siihen änkesit, toi fischu on Maccolle, se laittaa sen kainaloonsa ainakin kahdeksi päiväksi, ehken yöksikin!
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
Puhuksää nyt Maccosta, Amiksesta vai tosta silakasta?Teppo Tulppu kirjoitti:Tuli niin nälkä kun näin ton herkkupalan.amanita kirjoitti:No mitä sää siihen änkesit, toi fischu on Maccolle, se laittaa sen kainaloonsa ainakin kahdeksi päiväksi, ehken yöksikin!
-
Macco
Kiitos kaunisamanita kirjoitti:Voi pientä Maccoa, ole hyvä, pehmokala:Macco kirjoitti: Jos joku antaisi minulle pehmokalan, niin taatusti olisi lempilelu ainakin pari päivää. Ei niitä leluja tässä iässä kuitenkaan joka päivä saa
-
Teppo Tulppu
Kalanitasta. Maccosta tulee lähinnä mieleen se tapa, jolla tiiliskivet eivät leiju.Carde kirjoitti:Puhuksää nyt Maccosta, Amiksesta vai tosta silakasta?
-
Macco
Teppo Tulppu kirjoitti:Maccosta tulee lähinnä mieleen se tapa, jolla tiiliskivet eivät leiju.
Takertuva painovoimalaasti?
Päätin just, että se tapa on luonnonvoima, tai vetovoima. Tää on kuitenkin hehkutustopikki. Eikä Tulppu kuitenkaan tule selventämään lausuntoaan.
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
EvilPet
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Erik Siikasaari ja Rami Eskelinen!maxima kirjoitti:Suomen parhaassa olutravintolassa tänään livemusiikkia ja hyvää olutta.
Olen menossa saunomaan westendiin tänään... Pitäsisiköhän siirtyä tuonne saunasta?
-
maxima
Pitäisi. Liimataan omenatarrat otsaan niin tunnistetaan toisemme. 8)EvilPet kirjoitti:Erik Siikasaari ja Rami Eskelinen!maxima kirjoitti:Suomen parhaassa olutravintolassa tänään livemusiikkia ja hyvää olutta.
Olen menossa saunomaan westendiin tänään... Pitäsisiköhän siirtyä tuonne saunasta?
-
EvilPet
Mut on helppo tunnistaa. Mä olen noissa jazz-olut tapahtumissa aina se ainoa joka näyttää siltä että on päässyt vankilasta viisi minuuttia aiemmin. Hyviä tuntomerkkejä ovat esim tatuointi päässä, arpinen naama ja melko iso kokomaxima kirjoitti:Pitäisi. Liimataan omenatarrat otsaan niin tunnistetaan toisemme. 8)EvilPet kirjoitti:Erik Siikasaari ja Rami Eskelinen!maxima kirjoitti:Suomen parhaassa olutravintolassa tänään livemusiikkia ja hyvää olutta.
-
maxima
...mä oon yleensä se joka on viiden minuutin päästä lähdössä putkaan...EvilPet kirjoitti: Mut on helppo tunnistaa. Mä olen noissa jazz-olut tapahtumissa aina se ainoa joka näyttää siltä että on päässyt vankilasta viisi minuuttia aiemmin. Hyviä tuntomerkkejä ovat esim tatuointi päässä, arpinen naama ja melko iso koko
-
EvilPet
Noniin, eiköhän löydetä toisemme, mikäli saan saunaseuran agitoitua polkupyöräilemään tuonnemaxima kirjoitti:...mä oon yleensä se joka on viiden minuutin päästä lähdössä putkaan...EvilPet kirjoitti: Mut on helppo tunnistaa. Mä olen noissa jazz-olut tapahtumissa aina se ainoa joka näyttää siltä että on päässyt vankilasta viisi minuuttia aiemmin. Hyviä tuntomerkkejä ovat esim tatuointi päässä, arpinen naama ja melko iso koko
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Juuri vankilasta vapautunut mies hakkasi teholle nuoren miehen, joka oli tullut luokseen juttelemaan homputtelusta.
-
EvilPet
Ei vaan nuoren miehen jota oltiin juuri viemässä putkaanManiMicci kirjoitti:HS huomenna:
Juuri vankilasta vapautunut mies hakkasi teholle nuoren miehen, joka oli tullut luokseen juttelemaan homputtelusta.
Tosin tapoihin ei ole kulunut hakata ketään. Mistä se tähän juttuun ilmaantui?
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
EvilPet
Ah so, nyt vasta ymmärsinManiMicci kirjoitti:Mikäli Murphyn laki yhtään toimii, kyseiseen kievariin tulee oikeasti ilmestymään juuri vankilasta vapautunut körmy.
-
sinitiainen
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Täällä ei onnex vielä koirankakka haise.sinitiainen kirjoitti:Ilma tuoksuu keväälle
To oli huono päivä. Takalasinpyyhkijän hajoitin, lumet katolta takalasiin, ja se oli liikaa pyhkijän moottorille. Omaa hölmöyttä, se eniten potuttaa.
Sitten, läksin hiihtämään. Ensimäisenä pienen lumipolanteen yli. Kantapän takaa kuuluu rätzs, suksen varaan liikaa painoa. No, onnex jo liikkeessä annettiin -30% uusista. Täydellinen ajoitus. Siksi tähän ketjuun, eikä vuodatukseen.
-
Teppo Tulppu
So Long, and Thanks for All the Fish. 8)Macco kirjoitti:Eikä Tulppu kuitenkaan tule selventämään lausuntoaan.
-
maxima
Ainekset: Parsakaali (39,5%), kiivi (20%), tomaatti (10%), viinirypäle (10%), omena (8%), appelsiini (7%), ananas (5%) ja vihreä tee (0,5%).
Tämä säilöntäaineeton ja aromivahventamaton Thaimaalainen mehu yllätti erittäin positiivisesti raikkaudellaan ja makean neutraalisella maulla, joten suosittelen sitä maistamaan jos jossain tulee vastaan. Ymmärtääkseni jääkaappiin tämä oli löytänyt tiensä LIDL-marketista.

-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tämähän kuulostaa ihan kroppaan sopivalta terveelliseltä aamudrinksulta, taidan kokeillamaxima kirjoitti:Ainekset: Parsakaali (39,5%), kiivi (20%), tomaatti (10%), viinirypäle (10%), omena (8%), appelsiini (7%), ananas (5%) ja vihreä tee (0,5%).
-
Touho
Viesti Kirjoittaja Touho »
Juu, kuulostaa ihan mielenkiintoiselta ja kokeilemisen arvoiselta, varsinkin jos vielä tuo "säilöntäaineeton ja aromivahventamaton" pitää tosiaan kutinsa.Jamac kirjoitti:Tämähän kuulostaa ihan kroppaan sopivalta terveelliseltä aamudrinksulta, taidan kokeillamaxima kirjoitti:Ainekset: Parsakaali (39,5%), kiivi (20%), tomaatti (10%), viinirypäle (10%), omena (8%), appelsiini (7%), ananas (5%) ja vihreä tee (0,5%).
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka