No ei se kyllä reipasta lenkkiä korvaa edes kovasti yrittämälläkään, mutta ehkä voidaan laskea kuitenkin hyväksi yritykseksi terveellisempään suuntaan!mercury kirjoitti:Saunan päälle pelkkää Dr Pepperiä. Jos tää laskettais terveelliseksi?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
No ei se kyllä reipasta lenkkiä korvaa edes kovasti yrittämälläkään, mutta ehkä voidaan laskea kuitenkin hyväksi yritykseksi terveellisempään suuntaan!mercury kirjoitti:Saunan päälle pelkkää Dr Pepperiä. Jos tää laskettais terveelliseksi?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Miten aamuvuoro voi olla paikalla kun yövuoro ei ole edes vielä lähtenyt unten maille?amanita kirjoitti:Aamuvuorossa ja lähdössä kohden suurta itäistä kaupunkia.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Huomenta aamuvuorosta. Onkos Amanita tulossa meille käymään?amanita kirjoitti:Aamuvuorossa ja lähdössä kohden suurta itäistä kaupunkia.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kaveriksi Dr Pécoulia.ompputetteri kirjoitti:Shotti salmaria
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Kyllä se pelkkä salmari riittää. Ehkä voisi toisen ottaamercury kirjoitti:Kaveriksi Dr Pécoulia.ompputetteri kirjoitti:Shotti salmaria![]()
Alkaa kyllä olla jo toisen lasillisen aika, mutta oon pitänyt täällä baarissa matalaa profiilia ettei Ama hiilly.
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hienoa! Tiimareista kun ei saa läheispärjäämistiimoja. Tiimalasilliset sille. Tikkis.amanita kirjoitti:Kaim määki katton jotain ittelleni, jospa oikein avaisi kuoharin, ihan mukava aihekin löytyy läheisen pärjäämisen tiimoilta!
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Elp, Caril ol yks aseSalamijakk kirjoitti:Yks carillo, please
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Oi amanita en tänään sua kiusaaamanita kirjoitti:Nyt onkin poistuttava baarista, palailen mahdollisuuksien mukaan.
Anteeksi suorasukaisuuteni: Oletko rakastunut amanitaan? Voiko netissäkin rakastua?Salamijakk kirjoitti:Oi amanita en tänään sua kiusaa
oi amanita oot aarre ihanin
oi amanita en tänään sua kiusaa
oi amanita tule takaisin
Olen ollut hurja ja työllistävä
olen ollut kurja käpyläjä
olen ollut täynnä kiveksien
onnea ei pysty ostamaan
Viesti Kirjoittaja Anniel »