Onko täällä modeja tai muita asiantuntijoita hereillä? Vai leikkaanko rälläkällä koneen palasiksi ja postitan osakkaille
Sain mailiini 190€ tarjouksen myös minuutin myöhässä, mutta aika rajalla on nyt kaksi tarjoajaa joilla ajoissa tulleet 175€ tarjoukset. minuutin myöhässä tulleessa mailissa taas suurempi, joten vedetäänkö pitkää tikkua kr2000 ja ompputetterin kanssa? Ideoita? En halua joutua lynkatuksi vanhan mutta ilmeisen arvostetun omenan takia
Arvonnallahan ne presidentinvaalitkin ratkaistaan tasatilanteessa. (siis demokraattisissa maissa, kuten suomessa. Amerikassa pärjää vähemmänkin ääniä saanut...)
Sain tällaisen viestin: Ainakin minun 190e tarjous lähti Macin itsesäätyvän kellon mukaan 23.59 190€ tarjonneelta, joten kone lähtenee hänelle. Vai aletaanko tutkimaan mailien reititystietoja ja kuittaus viestejä reitittimiltä
blueshine kirjoitti:Sain tällaisen viestin: Ainakin minun 190e tarjous lähti Macin itsesäätyvän kellon mukaan 23.59 190€ tarjonneelta, joten kone lähtenee hänelle. Vai aletaanko tutkimaan mailien reititystietoja ja kuittaus viestejä reitittimiltä
Jos joku aiemmista tarjoajista TARVITSEE tuota konetta, niin kyllä minulle sopii se. Itse tarjosin ideana "neloskoneeksi" satunnaiseen kahden läppärin tarpeeseen Pärjään siis nykykalustollakin
bayerische kirjoitti:Vaikka en ollut ihan viivasuoralle enää mukana, niin minun puolesta kone saa mennä eniten tarjoavalle. Eiks se ole reiluin?
Reiluin toki myyjälle.
Ehdotan "kompromissia": korkeimman tarjouksen annettuun määräaikaan mennessä ensin tehnyt (Kr2000) saa koneen, maksaa siitä myyjälle kyseisen summan (175e) JA lahjoittaa Lastenklinikan kummeille erotuksen 190e - 175e = 15e
Viimeksi muokannut mikkoman72, 24.2.2009 klo 0.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kr2000 kirjoitti:Kone tulisi odottavalle äidille, kun isäntä laukkaa pitkin ja poikin töiden perässä MacBook Pro kainalossa. Eikä tulevaa lasta voi altistaa peeceen vaikutukselle ennen syntymää .
Älä pistä lapsivaihdetta. Menee epäreiluksi =) Ajatusmaailmani on että naiset ja lapset ensisijalle, joten jos mikkoman72 on mukana sopuratkaisussa niin kr2000 voittaa kilvan. Vaikkakin olisi kyseessä mailien hitaus niin mielestäni kirjautunut ja siten todistettava aika on ratkaiseva ja näin kr2000 on korkein tarjous joka saapunut minulle ajoissa. Agreed?
Viimeksi muokannut blueshine, 24.2.2009 klo 0.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blueshine kirjoitti:Älä pistä lapsi vaihdetta. Menee epäreiluksi =) Ajatus maailmani on naiset ja lapset ensi sijalle, joten jos mikkoman72 on mukana sopuratkaisussa niin kr2000 voittaa kilvan. Vaikkakin olisi kyseessä mailien hitaus niin mielestäni kirjautunut ja siten todistettava aika on ratkaiseva ja näin kr2000 on korkein tarjous joka saapunut minulle ajoissa. Agreed?
bayerische kirjoitti:Vaikka en ollut ihan viivasuoralle enää mukana, niin minun puolesta kone saa mennä eniten tarjoavalle. Eiks se ole reiluin?
Reiluin toki myyjälle.
Ehdotan "kompromissia": korkeimman tarjouksen annettuun määräaikaan mennessä ensin tehnyt (Kr2000) saa koneen, maksaa siitä myyjälle kyseisen summan (175e) JA lahjoittaa Lastenklinikan kummeille erotuksen 190e - 175e = 15e
Reiluin toki myyjälle.
Tai sitten lahjoitat se 15e ite. 8)
Ihan hyvä idea sekin, vaikka tietty logiikka puuttuukin