Kyllä, ovat inaktiivisena (harmaina) ja myöskään nuolinäppäimistä näppikseltä ei toimi, antaa vain pbombps-äänen. Pelkästään käsin syöttämällä saa arvoa muutettua. Tätä tapahtuu harvinaisesti ja korjaantuu mystisesti. Ja on ollut läsnä tuo kyllä jo ainakin CS2:sta alkaen, ja kuten edellä sanottiin niin myös CS3:ssa.
Pelottavasti alkaa taas otsasuoni sykkiä. Ok, olen jotenkin onnistunut muokkaamaan Photoshopin työkalupalettijärjestystä. Ja Stana onnistuin nyt liimaamaan yhden paletin tollalailla noin tohon muiden sivuun, ja en hitsinpimpelikurkkuporkkanasentään keksi miten sen siitä saisi pois. Ihan tässä naurattaa ja tekisi mieleni liittyä johonkin yleishyödylliseen kansalaisjärjestöön, sillä niin elämää syleilevän aurinkoinen, suorastaan lämpöinen, on mieleni juuri taas nyt.
No niin, kun Photoshopissa nyt sitten tehdään Adjustment-layer, niin miksi siinä Curvesin käyrässä ei enää näy se pallukka kun pipetillä tutkii kuvaa? Hä? Se kyllä näkyy old-school meinignillä kut töppäsee kuvaan omppu+m komennon.
Jamac kirjoitti:Pelottavasti alkaa taas otsasuoni sykkiä. Ok, olen jotenkin onnistunut muokkaamaan Photoshopin työkalupalettijärjestystä. Ja Stana onnistuin nyt liimaamaan yhden paletin tollalailla noin tohon muiden sivuun, ja en hitsinpimpelikurkkuporkkanasentään keksi miten sen siitä saisi pois.
Kaksoisklikkaa sitä ylintä mustaa palkkia niin muuttuvat pikkuikoneiksi ja sitten nykäiset sen haluamasi paletin irti siitä "raidoituksesta" kiinni tarttuen. Sitten taas kaksoisklikkaamlla sen irroitetun ylintä mustaa palkkia muuttuu takaisin isoksi.
Mulla meni Photoshop tilttiin tuon jälkeen, mutta tokeni kun nakkasin PS:n plistin pois ja buuttasin koneen.
Mulla Photari on nyt jotenkin outo, esimerkiksi Rectangular marqee tool on aivan kuin siinä olisi Fixed size ja Fixed ratio -moodin yhdistelmä päällä. Siten kun sohlaa edes takas noita modeja ja niin nyt se taas pelaa oikein.
Jamac kirjoitti:Ihan tässä naurattaa ja tekisi mieleni liittyä johonkin yleishyödylliseen kansalaisjärjestöön, sillä niin elämää syleilevän aurinkoinen, suorastaan lämpöinen, on mieleni juuri taas nyt.
Onneksi olet näin positiivisella ja iloisella mielellä Muutenhan tässä saisi olla huolissaan että onko sut vaikkapa jotenkin kirottu
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
No kaipa oottelen kuun loppuun josko a) päivitykset korjaa asiaa ja b) rahoitusvaje paranee (nimimerkki "Kymppitonnilla ennnakon täydennystä tammikuussa").
Onko päivityksellä nyt havaittu vaikutusta?