pikkukari kirjoitti:Nii muute,ehtoste ol konti kippiä ja päänahk arist nii siunatuks
Heräsi viirelt ko kurk ol jämt tukos,teet en nyy ol juan hiukkaka ete se siit johru.
Pää särke ja kaffe hikityttä äij o kovi kippi!
Ymmärsinkös oikein, että sinun päänahkasi on kovasti kipeä ? Kun se on aika harvinainen oire ja esiintyessään liittyy usein ohimovaltimotulehdukseen, joka voi hoidotta sokeuttaa, laitoin sinulle 24.2. yv:n. Se on kuitenkin edelleen postilaatikossani hakemattomana. Katsotko tätä linkkiä
http://www.reumaliitto.fi/sivut/lehti/t ... algia.html
ja jos yhtään tuntuisi, että sinulla tämä tauti voisi olla, menisit lääkäriin odottelematta yli viikonlopun.
En tiedä, mikä on konti, mutta kaikki nuo mitkä ymmärrän sopii taudinkuvaan myös.
Jotta en säikäyttäisi, mitä en todellakaan tarkoittanut, lisään tähän vielä, että toki ihan tavallisesta virusinfektiosta voi olla kyse ja varmaan onkin, mutta tuo päänahan arkuus on senverran harvinainen muissa ja taas yleinen tuossa valtimotulehdustaudissa, etten saattanut olla kirjoittamatta, vaikka minun oli tarkoitus kirjoittaminen kokonaan täällä lopettaa.
Minun ongelma, yksi niistä, on jonkinlainen sokeus siinä mitä sopii kirjoittaa ja mitä ei. Niinkuin nyt tätäkin. Vasta hetki sitten ymmärsin, että tämäkin viestini saattoi olla liian henkilökohtainen vallankin kun ihan tarkkaa diagnooosia menin ehdottamaan. Enkä kuitenkaan tarkoittanut pahaa. Olen Pikkukarin kanssa kaksi kertaa täällä viestittänyt, avatar-ketjussa sekä sienikoirista ihmettelyketjussa, ja pidin hänestä. Siksikin ihan oikeasti oli huoli. Eikä yv jostain syystä tavoittanut.