Aperture kirjoitti:On ihan pakko hehkuttaa sitä että jälleen on perjantai.
Ei siinä ole mitään hehkuttamista, raportin palautuspäivä on tänään ja työ yhä kesken.
En hehkuttais kyllä minäkään, viikonlopulla tehdään ahkerasti töitä. Kyllä ne arkivapaata vasta jotain on! 8)
Myötätuntoa ja työniloa tietysti toivottelen täältä - MUTTA se on kuitenkin perjantai ja allekirjoittaneen viikonloppu alkaa pienestä aikaerostamme johtuen jo tunnin päästä.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Aperture kirjoitti:Myötätuntoa ja työniloa tietysti toivottelen täältä - MUTTA se on kuitenkin perjantai ja allekirjoittaneen viikonloppu alkaa pienestä aikaerostamme johtuen jo tunnin päästä.
Tänne kai sopinee tämä.
Ihmeekseni tästä foorumista on tullut minulle yksi seuratuimpiani.
Pidän tästä ilmapiiristä. Te ootte mukavia kavereita . Usein täältä jostakin ketjusta saan hymyä huuleen ja päivä on pelastettu ! Kiitos siitä !
Siis HEHKUN paikka.
ompponainen kirjoitti:Tänne kai sopinee tämä.
Pidän tästä ilmapiiristä. Te ootte mukavia kavereita . Usein täältä jostakin ketjusta saan hymyä huuleen ja päivä on pelastettu ! Kiitos siitä !
Siis HEHKUN paikka.
Siis HEHKUN paikka.
Menisikkö naimisiin?
Bongattu ensimmäinen Homppu-kosinta!
PS: Olithan polvillasi, olithan???
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Siis HEHKUN paikka.