VLC on kokeiltu, mutta se ei oikein ollut makuuni, se toimii paremmin huomattavasti video soittimena.
Ehdotuksia? Kiitos!
Viesti Kirjoittaja Dekonega »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ei tukea soittolistoille ym., huonompi kuin VLC. Lisäksi sama ongelma kuin VLClläkin noin yleensä eli QTP toimii paremmin videoiden toistimena kuin musiikki soittimena. :/Jamac kirjoitti:QuickTime Player.
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kerro mitä bugeja olet löytänyt?Dekonega kirjoitti:COG on ollut lähimpänä nyt niistä mitä olen yrittänyt käyttää ja se on ihan täynnä bugeja mikä on sinänsä harmi.
Tällä hetkellä COG on omalla koneellani sellaisessa tilassa, että kun sen käynnistää niin se näyttäisi toimivan ihan ok. Mutta kun yrität lisätä playlistille mitä hyvänsä, se ei niin tee sitä eikä varsinkaan aloita toistoa. Kun COGin asetukset nollaa, sinne voi taas lisätä, mutta sitten se vähän ajan kuluttua lopettaa toiston ja kaatuaa ja sen jälkeen playlistille ei voi lisätä mitään ja se on nollattava. Välillä se kaatuaa muuten vain ilman mitään syytä ja jatkaa toimintaa tavanomaisesti. Pari kertaa olen törmännyt siihen, että playlistille lisättyä tavaraa ei ole voitu toistaa vaikka tavallisista mp3 filuista onkin ollut kyse. Mitäköhän muuta siinä oli vielä... kaatumista kerroinkin, mutta on siinä myös ihan perus jumitteluakin eli se pitää käsin tapattaa killall -kill komennolla terminaalista käsin.Sherukka kirjoitti:Kerro mitä bugeja olet löytänyt?Dekonega kirjoitti:COG on ollut lähimpänä nyt niistä mitä olen yrittänyt käyttää ja se on ihan täynnä bugeja mikä on sinänsä harmi.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Nyt en oikein ymmärtänyt... Tarkoitatko, että sinulla toimii X86-Windows:issa Winampissa MP3-formaattiin paketoidut tiedostot jotka eivät PPC-DarwinBSD:ssä toimi iTunesissa?Sherukka kirjoitti:Dekonega: Ok, itselläni ei Intel-MacBook & Leopard:lla vastaavia ongelmia paitsi tuo tiettyjen mp3-tiedostojen toimimattomuus, itselläni vastaavat mp3:set eivät myöskään soi iTunes:lla mutta PC:llä nämä kyllä soivat winAmp:lla.