ps. Älkää ottako mun allekirjoitusta nyt minään..
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ne mitään nuoria oleompponainen kirjoitti:Tulee ihan nuoruus ja hulluus mieleen![]()
Vastahan ne on kihiloos, ja olivat ilimeisesti myös pöhönäs.masa kirjoitti:Älkää ottako mun allekirjoitusta nyt minään..
Silläpä juuri varoitin- saattaa se rapula iskeä joskusMacco kirjoitti:Vastahan ne on kihiloos, ja olivat ilimeisesti myös pöhönäs.masa kirjoitti:Älkää ottako mun allekirjoitusta nyt minään..
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Macco kirjoitti:Ne mitään nuoria oleompponainen kirjoitti:Tulee ihan nuoruus ja hulluus mieleen![]()
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Herranen aika sentään! Onnea ja iloa 125 kiloa!Repe Ruutikallo kirjoitti:Rouvake Ruutikallo ilmaisi tänään halunsa päästä täydeksi rouvaksi ja armollisesti suostuin. Emme tietenkään olleet täysin selviä, mutta toivoakseni riittävän. Pakko myöntää että vetistelinkuin mikäkin ämmä, kun Rouvake ilmoitti vakaan tahtonsa olevan elää kanssani elämänsä loppuun saakka.
Toistaiseksi tuntuu yllättävän hyvältä olla niinku sulhainen.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hä? onkos mulla jääny mäkpuukin kamera päälle? no voishan sitä tietty pari grammaa laihdutt... ai se olikin ihaniaRepe Ruutikallo kirjoitti:"Ihania", sanos väsynyt mutta onnellinen Rouva(ke) teistä.
Mikäs-kukas sitä tuoretta rouvaa on väsyttänytRepe Ruutikallo kirjoitti:"Ihania", sanos väsynyt mutta onnellinen Rouva(ke) teistä.
Muun muassa muutaman tunnin jo kestänyt häähössötys. Sehän pitää näköjään aloittaa heti...masa kirjoitti:Mikäs-kukas sitä tuoretta rouvaa on väsyttänytRepe Ruutikallo kirjoitti:"Ihania", sanos väsynyt mutta onnellinen Rouva(ke) teistä.![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hompusta kutsutaan tietysti edustava joukko loistotyyppejä mukaan hääiloon. Laitetaankos äänestys kannatettavista ehdokkaista?Repe Ruutikallo kirjoitti:masa kirjoitti:
Muun muassa muutaman tunnin jo kestänyt häähössötys. Sehän pitää näköjään aloittaa heti...
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Joo, oikeen semmonen Aplle.EvilPet kirjoitti:Repelle tietenkin häälahjaksi ylihintainen imac, joka on ostettu keltaisesta pörssistä!
Käytiksenä tämä 10,4,6 leobold, johon ei tule mukaa levyäCrimson kirjoitti:Joo, oikeen semmonen Aplle.EvilPet kirjoitti:Repelle tietenkin häälahjaksi ylihintainen imac, joka on ostettu keltaisesta pörssistä!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jos se en oo mä, ni eroan fimugista!KunkkuJ kirjoitti:Onko hääkuvaaja jo varattu? 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »