Ps. mites se nyt niin päin meni, että vaimoke kosi?

Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Niin, edellytys kuokimiselle on ettei ole kutsuttu. Toinen edellytys on että tietää, missä juhlat ovat. Vaikka häitä ei ole vielä kirkossa kuulutettu, niin onnea täältäkin.masa kirjoitti:Jos mä en pääse häihin kuokkimaan niin eroan fimugista- kele8)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Sas se! Ehkä Rouvake sääli mua; kun en ollut koskaan ketään kosinut, miksi rikkoa hyvää putkea? No ei tosin ollut hänkään ennen elämässään kosinut vaan ollut vain kosittavana, joten jommankumman oli pakko luopua perinteistään, ja hän oli hieman malttamattomampi joten... 8)Aries kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja arisel »
Nopeat syövät hitaat!Repe Ruutikallo kirjoitti:Sas se! Ehkä Rouvake sääli mua; kun en ollut koskaan ketään kosinut, miksi rikkoa hyvää putkea? No ei tosin ollut hänkään ennen elämässään kosinut vaan ollut vain kosittavana, joten jommankumman oli pakko luopua perinteistään, ja hän oli hieman malttamattomampi joten... 8)Aries kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tarkoittaako tämä nyt sitä, ettemme voi enää tapailla? Hmph! Minä menen nyt lenkille.Repe Ruutikallo kirjoitti:Rouvake Ruutikallo ilmaisi tänään halunsa päästä täydeksi rouvaksi ja armollisesti suostuin. Emme tietenkään olleet täysin selviä, mutta toivoakseni riittävän. Pakko myöntää että vetistelinkuin mikäkin ämmä, kun Rouvake ilmoitti vakaan tahtonsa olevan elää kanssani elämänsä loppuun saakka.
Toistaiseksi tuntuu yllättävän hyvältä olla niinku sulhainen.
Höpsis, salarakkaita pitää tämän tason hiihtäjällä aina olla varastossa. Huoli pois!Lihapipo kirjoitti:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, ettemme voi enää tapailla? Hmph! Minä menen nyt lenkille.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ihanaa! Meinasin jo purkaa tuon alttarin ja repiä nuo kuvat seinältä, mutta onneksi en vielä ehtinyt.Repe Ruutikallo kirjoitti:Höpsis, salarakkaita pitää tämän tason hiihtäjällä aina olla varastossa. Huoli pois!Lihapipo kirjoitti:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, ettemme voi enää tapailla? Hmph! Minä menen nyt lenkille.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuvat?? Kuvat??? Mitkä kuvat? Kerro heti onko sulla salakuvia!Lihapipo kirjoitti: Ihanaa! Meinasin jo purkaa tuon alttarin ja repiä nuo kuvat seinältä, mutta onneksi en vielä ehtinyt.
Ne kuvat ovat minun, MINUN!amanita kirjoitti:Kuvat?? Kuvat??? Mitkä kuvat? Kerro heti onko sulla salakuvia!Lihapipo kirjoitti: Ihanaa! Meinasin jo purkaa tuon alttarin ja repiä nuo kuvat seinältä, mutta onneksi en vielä ehtinyt.
Mutta kerro, kerro, mitä kuvia!Lihapipo kirjoitti:
Ne kuvat ovat minun, MINUN!
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Älä nyt Ama noista kuvista pulttia. Jos sellaisia kaipaat, niin minä voin kyllä tulla ottamaan sinustakin sellaisia. 8)amanita kirjoitti:Kuvat?? Kuvat??? Mitkä kuvat? Kerro heti onko sulla salakuvia!Lihapipo kirjoitti: Ihanaa! Meinasin jo purkaa tuon alttarin ja repiä nuo kuvat seinältä, mutta onneksi en vielä ehtinyt.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No niin tota, hrmh. Onnea ja, tuata, koetahan pärjätä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Toistaiseksi tuntuu yllättävän hyvältä olla niinku sulhainen.
Sisustus- vai normi-?amanita kirjoitti:Minullahan on seinät piukassa peilejä..
Niitä edullisempia.....mikastus kirjoitti:Sisustus- vai normi-?amanita kirjoitti:Minullahan on seinät piukassa peilejä..
Ok. Sama kuvahan niissä aina on, katso vaikka..amanita kirjoitti:Niitä edullisempia.....mikastus kirjoitti:Sisustus- vai normi-?amanita kirjoitti:Minullahan on seinät piukassa peilejä..
Lupaan pyhästi että mikään ei välillämme tule muuttumaan tämän askeleeni vuoksi!Lihapipo kirjoitti:Ihanaa! Meinasin jo purkaa tuon alttarin ja repiä nuo kuvat seinältä, mutta onneksi en vielä ehtinyt.Repe Ruutikallo kirjoitti:Höpsis, salarakkaita pitää tämän tason hiihtäjällä aina olla varastossa. Huoli pois!Lihapipo kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja mylman »
niio! 82.8 centtiä per litranen. Hiiohei!NeliX4 kirjoitti:Löpö on ihan hullun halpaa!!
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Mistä noin kalliilla saat?mylman kirjoitti:niio! 82.8 centtiä per litranen. Hiiohei!NeliX4 kirjoitti:Löpö on ihan hullun halpaa!!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Tuossa on löpön hinnat suomessa. En tiedä mikä tuo pdf-lappu on...NeliX4 kirjoitti:Mistä noin kalliilla saat?mylman kirjoitti:niio! 82.8 centtiä per litranen. Hiiohei!NeliX4 kirjoitti:Löpö on ihan hullun halpaa!!
48-52 senttiä on hinnat mitä löysin.
http://www.oil-gas.fi/files/260_Hinnatj ... omessa.pdf
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Tossa on vaan bensat ja diesel. Löpö (=kevyt polttoöljy) on eri sivulla.EvilPet kirjoitti:http://www.oil-gas.fi/files/260_Hinnatj ... omessa.pdf
Tuossa on löpön hinnat suomessa. En tiedä mikä tuo pdf-lappu on...
http://polttoaine.net/index.php?cmd=20halvinta