Aina soittaa voi, sisäänpääsyn suhteen voi olla hankalampaa!Pbman kirjoitti: Amanita oli hieman kinkkisempi, mutta tulenko soittamaan ovikelloasi?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aina soittaa voi, sisäänpääsyn suhteen voi olla hankalampaa!Pbman kirjoitti: Amanita oli hieman kinkkisempi, mutta tulenko soittamaan ovikelloasi?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Miksi googlettaa kun on suora linkki?Anniel kirjoitti:HehePbman kirjoitti:Hompussakin joskus leikilläni selvittelin ketä nimimerkkien takana on. Anniel nyt oli todellakin helppo tapaus, mutta erittäin positiivinen yllätys sinänsä.Mikäs siinä nyt niin positiivista oli?
Äh, kohta ne kaikki googlettaa mua...8)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu, ei se päästä, jos et soita kännyllä etukäteen.amanita kirjoitti:Aina soittaa voi, sisäänpääsyn suhteen voi olla hankalampaa!Pbman kirjoitti: Amanita oli hieman kinkkisempi, mutta tulenko soittamaan ovikelloasi?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Bollinger-pullo mukaan ja eiköhän ovi aukene.amanita kirjoitti:Aina soittaa voi, sisäänpääsyn suhteen voi olla hankalampaa!Pbman kirjoitti: Amanita oli hieman kinkkisempi, mutta tulenko soittamaan ovikelloasi?
Ei ainakaan huononna mahdollisuuksia! 8)Teppo Tulppu kirjoitti:Bollinger-pullo mukaan ja eiköhän ovi aukene.amanita kirjoitti: Aina soittaa voi, sisäänpääsyn suhteen voi olla hankalampaa!
Viesti Kirjoittaja bfh »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Jos tuota klassisen taiteellisesti nakottavaa avatartasi ei olisi toivottu vaihdettavaksi, olisimme jääneet paitsi lukuisia rajavyöhykkeellisen mielikuvituksesi tuotekuvastosta kahmaloituja kuvatuksia, jotka ovat onnistuneesti valottaneet pimeää keksijäänsä.Lihapipo kirjoitti:...... Ei minulla ole mitään valtaisaa tarvetta tulla nettiin aukomaan päätäni anonymiteetin turvin. Paitti ny ehkä amanitalle & kumppaneille, noille narisevien kiiltonahkasaappaiden, prässättyjen uniformujen ja ratsupiiskojen suurkuluttajille. Tämä tosin johtuu ikuisesta kaunastani sitä suurta vääryyttä kohtaan, jonka klassista taidetta edustanut avatarini sai kokea joskus menneisyydessä. Ja tietysti siksi, että amanita reagoi rajavyöhykkeen pölinöihin yleensä sillä irvistävällä hymiöllä, ja se on minusta aika hauskan näköinen.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Heh, mä välillä mietin sitä että monet pitää mua tosi inhottavana ja vittumaisena kaverina, mutta näkisivätpä he ne kirjotukset jotka kirjotan, mutta jätän sitten kuitenkin postaamatta koska mietin etten jaksa sitä pillitystä sittenLihapipo kirjoitti:jää netissä sanomatta ihan jo pelkästään siitä syystä, että joku saattaisi siitä vetää turhaan herneet nenäänsä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Tulee joskus itsekin löydettyä itsensä tästä tilanteesta...EvilPet kirjoitti:ne kirjotukset jotka kirjotan, mutta jätän sitten kuitenkin postaamatta
Mullakin tuossa avataren alla olisi varmaan luku 5000, jos olisin kaiken kirjoittamani postannut. Kirjoittamisessa on naamatusten keskusteluun verrattuna se hyvä puoli, että ulosantinsa voi tarkistaa ennen kuin sen ilmoille saattaaPasteur kirjoitti:Tulee joskus itsekin löydettyä itsensä tästä tilanteesta...EvilPet kirjoitti:ne kirjotukset jotka kirjotan, mutta jätän sitten kuitenkin postaamatta
Viesti Kirjoittaja Elena »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mä katselin noita jo tuolla aikaisemmin, eikä taida olla ihan samaa asiaa. Nimellä esiintymistä koko interwebissä vs. kaikenlaisten tietojen esittelyä Hompussa.amanita kirjoitti:Kraku lienee tarkoittanut tätä ketjua? Pitäisköhän yhdistää...?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Jone »