Mieluummin tuo ulkomailta kun jättää ostamatta. Tuolla ajattelulla saa jättää paljon muutakin tekemättä. Onkos muut saaneet puhelimiaan takaisin nyt viime viikon lupausten jälkeen?lezo kirjoitti:
Aa.. no yhtä fiksulta kuullostaa tuoda kalliilla ulkomailta elekroniikkaa jota ei saa edes suomessa takuuhuoltoon.
HUOM! VAROKAA KÄYTTÄJÄÄ: vle : HUIJARI!! iPhone"huolto"
-
Re: HUOM! VAROKAA KÄYTTÄJÄÄ: vle : HUIJARI!! iPhone"huolto"
Viesti Kirjoittaja Ave »
-
Viesti Kirjoittaja mel-3 »
eipä oo näkynyt vielä...edelleen odotellaan...Ave kirjoitti:Mieluummin tuo ulkomailta kun jättää ostamatta. Tuolla ajattelulla saa jättää paljon muutakin tekemättä. Onkos muut saaneet puhelimiaan takaisin nyt viime viikon lupausten jälkeen?lezo kirjoitti:
Aa.. no yhtä fiksulta kuullostaa tuoda kalliilla ulkomailta elekroniikkaa jota ei saa edes suomessa takuuhuoltoon.
-
Viesti Kirjoittaja lauri_funkster »
päts!
..on tää kyl..
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
lezo kirjoitti:
AA... no yhtä fiksulta kuullostaa elää elämää. Ei tuo nyt kallista ollut jos kolme-neljäsataa laittaa kapulaan.
Toisaalta olen samaa mieltä tuosta aiemmasta kommentistasi pikkuteineille lähettämisestä, mutta kuitenkin, hatullinen kuraa sinne!
-
Viesti Kirjoittaja Ave »
Nyt ei näyttäisi olevan lainaus ihan kunnossamylman kirjoitti:AA... no yhtä fiksulta kuullostaa elää elämää. Ei tuo nyt kallista ollut jos kolme-neljäsataa laittaa kapulaan.lezo kirjoitti:
Toisaalta olen samaa mieltä tuosta aiemmasta kommentistasi pikkuteineille lähettämisestä, mutta kuitenkin, hatullinen kuraa sinne!

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Korjasin sekä alkuperäiseen viestiin että lainaukseesi oikean quoten.Ave kirjoitti:
Nyt ei näyttäisi olevan lainaus ihan kunnossa
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Niin...no kuten tässä topicin ekalla sivulla mainittiinkin jo, ei voinut mitenkään arvata teini-ikäiseksi juttujen ja puhelimessa käydyn keskustelun perusteella :/mylman kirjoitti:lezo kirjoitti:
AA... no yhtä fiksulta kuullostaa elää elämää. Ei tuo nyt kallista ollut jos kolme-neljäsataa laittaa kapulaan.
...mutta jälkiviisaudet sikseen.
Ei ole vieläkään näkynyt puhelinta, joten rikosilmoituksen teko huomenna edessä, ei tässä muutakaan voi kun kaveri ei tunnu tajuavan omaa parastaan vaikka annoin vielä mahdollisuuden palauttaa puhelin.
-
Viesti Kirjoittaja Ave »
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Oletko yhtään ajatellut, että tuo henkilö on voinutkin lähettää sinun puhelimesi jo aiemmin jollekin toiselle.Ave kirjoitti:Huomenna soittelen vielä kaverille ja jos (kun) ei vastaa niin menee myös rikosilmoitusta tehdessä muutama hetki.
Eli hän ei voi palauttaa puhelintasi, ehkä...?
Jos lisäksi hän on alle 15V. niin sepä onkin koko juttu siinä sitten.
-
Viesti Kirjoittaja Ave »
Kyllä ne alle 15 vuotiaatkin on korvausvelvollisia. Tai vanhempansa.rsaarela kirjoitti: Oletko yhtään ajatellut, että tuo henkilö on voinutkin lähettää sinun puhelimesi jo aiemmin jollekin toiselle.
Eli hän ei voi palauttaa puhelintasi, ehkä...?
Jos lisäksi hän on alle 15V. niin sepä onkin koko juttu siinä sitten.
-
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Annat semmoisen käsityksen viestissäsi että teini-ikäinen = epäluotettava. Mielestäni on hiemän "epäreilua" tuomitset koko ikäluokan. En tiedä oletko sitten itse ollut epäluotettava nuoruudessasi, mutta muita on kyllä paha mennä arvostelemaan. Kyllähän noita aikuisia huijareitakin on. Ainakin parin vuoden ajan on foorumeilla mainostanut nämä "melabeibit" ja muut eikä niissä ole mitään puhuttu siitä että kaveri on "täysi-ikäinen" ja huijarimel-3 kirjoitti:Niin...no kuten tässä topicin ekalla sivulla mainittiinkin jo, ei voinut mitenkään arvata teini-ikäiseksi juttujen ja puhelimessa käydyn keskustelun perusteella :/mylman kirjoitti:lezo kirjoitti:
...mutta jälkiviisaudet sikseen.
Ei ole vieläkään näkynyt puhelinta, joten rikosilmoituksen teko huomenna edessä, ei tässä muutakaan voi kun kaveri ei tunnu tajuavan omaa parastaan vaikka annoin vielä mahdollisuuden palauttaa puhelin.

Jussi
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Käytin sanaa teini-ikäinen ainoastaan vastatakseni mylmanin viestiin, en missään tapauksessa yleistääkseni mitään tiettyä ikäluokkaa epäluotettavaksi. Ei siis minun osaltani mitään vouhutusta iästä.JuzziK kirjoitti: Annat semmoisen käsityksen viestissäsi että teini-ikäinen = epäluotettava. Mielestäni on hiemän "epäreilua" tuomitset koko ikäluokan. En tiedä oletko sitten itse ollut epäluotettava nuoruudessasi, mutta muita on kyllä paha mennä arvostelemaan. Kyllähän noita aikuisia huijareitakin on. Ainakin parin vuoden ajan on foorumeilla mainostanut nämä "melabeibit" ja muut eikä niissä ole mitään puhuttu siitä että kaveri on "täysi-ikäinen" ja huijariHuomioon kannattaa ottaa myös se ettei suomessa ole koskaan myyty 2G iPhonea ja virallisia huoltoyrityksiä ei niille löydy. Itse olen tämmöinen teini ikäinen ja täysjärkinen ja vaikka aivot kypsyy 20 ikävuoteen asti niin täytyy kyllä sanoa että ärsyttää tuommonen vouhotus iästä. Kiitos
Jussi
Erittäin paljon kaveri tuntui tietävän iPhonen huoltoon liittyvistä asioista ja siksi alunperinkin puhelimen hänelle huollettavaksi lähetin.
-
Update...
Viesti Kirjoittaja lauri_funkster »
..avauksen jälkiä kyllä luurissa löytyy ja reunat irvistää + se huolto-kustannusarvio vakuutusyhtiöön puuttui, mutta olin kaverin kanssa yhteydessä tänään ja lupasi laittaa lapun huomenna tulemaan.
-kyllä mun tarttee tässä se antaa äijälle, että kyllä se yrittää virheitänsä paikata. Tietty tollaseen toimintaan ei oo kauheen asiallista viivästykset ja kaikki mahdollinen muu säätäminen mitä tässä ympärillä pyörii, mutta as said before: mitään virallista huoltopalveluahan ei ole kyseisille luureille.
Noh.. puolet diilistä siis täytetty. Luuri on himassa, ja luultavasti se on se mun luuri..
ainiin.. lataus-piuha nähtävästi vielä jäi palauttamatta, vaikka sen silloin laitoin menemään..
-noh meri on tyyni ja odottelen kärsivällisesti että asia saadaan päätökseen.
että tämmöstä tänne... over and out.
Respect and P´s
-funksteri
-
-
Viesti Kirjoittaja trolsku »
ei ole kuulunut mitään useista pyynnöistä huolimatta. 2.5kk kulunut kun maksoin puhelimen. asiallinen kaveri kuullosti olevan. mutta kusettaja mikä kusettaja.
Jos jollain on antaa vanhempien nro niin mielellään juttelen heille. Kamala ajatella mihin yhteiskunta menossa jos nuoret harrastavat jo näinkin ammattimaista toimintaa.
ONKO NEUVOJA?
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
Tervetuloa foorumille!trolsku kirjoitti:minäkin uhri.. mutta ei ollut kyse huollosta, vaan ostosta.. Maksoin 320€ ja sain 2G:n mikä ei toiminut ollenkaan. lähetin takaisin luulin että on asiallinen kaveri.
ei ole kuulunut mitään useista pyynnöistä huolimatta. 2.5kk kulunut kun maksoin puhelimen. asiallinen kaveri kuullosti olevan. mutta kusettaja mikä kusettaja.
Jos jollain on antaa vanhempien nro niin mielellään juttelen heille. Kamala ajatella mihin yhteiskunta menossa jos nuoret harrastavat jo näinkin ammattimaista toimintaa.
ONKO NEUVOJA?
On neuvoja. menet poiisin luokse. teet rikosilmoituksen ja vaadit rangaistusta. Itse en näe tässä mitään ammattimaista toimintaa, mutta ihmettelen kyllä suomalaisten pitkää pinnaa näissä asioissa. kaksi ja puoli kuukautta!
Toivottavasti saat puhelimen.
-
mylman kirjoitti:Tervetuloa foorumille!trolsku kirjoitti:minäkin uhri.. mutta ei ollut kyse huollosta, vaan ostosta.. Maksoin 320€ ja sain 2G:n mikä ei toiminut ollenkaan. lähetin takaisin luulin että on asiallinen kaveri.
ONKO NEUVOJA?
On neuvoja. menet poiisin luokse. teet rikosilmoituksen ja vaadit rangaistusta. Itse en näe tässä mitään ammattimaista toimintaa, mutta ihmettelen kyllä suomalaisten pitkää pinnaa näissä asioissa. kaksi ja puoli kuukautta!
Toivottavasti saat puhelimen.
Ei se puhelin tärkein enää ole. Menin ja ostin uuden. Mutta rahat edes. Savossa päin tuollaisten luona käydään "kahvilla".
-

Itse olen yksi joukossa.
-
Viesti Kirjoittaja juupa10 »
Ipod 30GB
IPhone 4 16
iPad2 WI-FI 3G 64
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka