Kannattaisko pittää parempi huoli noista kamppeistaan, mitä häh?Salamijakk kirjoitti:Missä mun takki on?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kannattaisko pittää parempi huoli noista kamppeistaan, mitä häh?Salamijakk kirjoitti:Missä mun takki on?
Viesti Kirjoittaja biblo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja amanita »
just sielläamanita kirjoitti:Oho, siis noissa non-Apple-jutuissako???
Ei niitä muuten lueta vieraana, eikä foorumille sisäänkirjautuneenakaan! Ostat Applen kamoja, tai sitten et mittään! Ni!Carde kirjoitti:Ei auta, oon saanu porttarin hompun ostarille![]()
![]()
EN OSTA! mää ostan kohta kostoksi kompakin! nii siitäs sait! että tuntu!kuriton kirjoitti:Ei niitä muuten lueta vieraana, eikä foorumille sisäänkirjautuneenakaan! Ostat Applen kamoja, tai sitten et mittään! Ni!Carde kirjoitti:Ei auta, oon saanu porttarin hompun ostarille![]()
![]()
No ni! ei niistä uusista modeista ollu mihkää! soon lopputili!amanita kirjoitti:Tutkimme ongelmaa, malttakaa mielenne, mun jo naama punottaa ahistuksesta!!
Äläs nyt, siellä ne kattelee kaikk hallintapaneelia..Carde kirjoitti:No ni! ei niistä uusista modeista ollu mihkää! soon lopputili!amanita kirjoitti:Tutkimme ongelmaa, malttakaa mielenne, mun jo naama punottaa ahistuksesta!!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Joo me ollaan huonoja ihmisiä. Mutta ei kattella hallintapaneelia kaikki.kuriton kirjoitti:Äläs nyt, siellä ne kattelee kaikk hallintapaneelia..Carde kirjoitti:No ni! ei niistä uusista modeista ollu mihkää! soon lopputili!amanita kirjoitti:Tutkimme ongelmaa, malttakaa mielenne, mun jo naama punottaa ahistuksesta!!
Juu ja sitte niillon tappelus pystyssä, "mää tahon painaa tota lärpytintä" "ei ku määÄÄÄ" ja sitten ne vaan ei muista että mitä ne oli tekemässäkuriton kirjoitti:Äläs nyt, siellä ne kattelee kaikk hallintapaneelia..Carde kirjoitti: No ni! ei niistä uusista modeista ollu mihkää! soon lopputili!
Macco kirjoitti: Joo me ollaan huonoja ihmisiä. Mutta ei kattella hallintapaneelia kaikki.
Konehuoneeseen ja mars! Vai eikös sua sinne vielä päästetä?Macco kirjoitti:Joo me ollaan huonoja ihmisiä. Mutta ei kattella hallintapaneelia kaikki.kuriton kirjoitti: Äläs nyt, siellä ne kattelee kaikk hallintapaneelia..
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei sinne päästetä edes mua.kuriton kirjoitti:Konehuoneeseen ja mars! Vai eikös sua sinne vielä päästetä?Macco kirjoitti:Joo me ollaan huonoja ihmisiä. Mutta ei kattella hallintapaneelia kaikki.kuriton kirjoitti: Äläs nyt, siellä ne kattelee kaikk hallintapaneelia..![]()
Etkös sää saa tehdä muuta kuin vilkuilla listaa paikallaolijoista?kallekilponen kirjoitti: Ei sinne päästetä edes mua.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sitäkin Safari tekee yksikseen enemmän kuin minä.kuriton kirjoitti:Etkös sää saa tehdä muuta kuin vilkuilla listaa paikallaolijoista?kallekilponen kirjoitti: Ei sinne päästetä edes mua.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
En kerrovinouma kirjoitti:Onko Ruotsissa samanlainen asevelvollisuusjärjestelmä kuin Suomessa?
/V
Viesti Kirjoittaja Jamac »