growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sitten
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sitten
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Ei oo tottaJamac kirjoitti:growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sittenMulle on aina tosta tullu mieleen lannoitesäkki, juu nou, kemira growhow...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kuulostaa kivaltagrowlithe kirjoitti:Pitäisköhän perustaa samantyyppinen ketju nimimerkeistä kuin avatarista jo on olemassa, eli mitä tulee mieleen edellisen käyttäjän nimimerkistä. Vois olla aika hauska.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
En ole minäkään pokemoneihin osannut yhdistää yhtään. Ihan itse keksityksi nimimerkiksi kuvittelin. Tosin en ole koskaan pokemonien kanssa ollut tekemisissä, kun olin siinä iässä olivat turtlesit, dinoriders yms. kova juttu.Jamac kirjoitti:growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sittenMulle on aina tosta tullu mieleen lannoitesäkki, juu nou, kemira growhow...
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Itse olisin keksinyt varmaan jotain omaan nimeen liittyvää tai jotain, missä on kirjaimia, joista tykkään (g, w ja muut vierasperäiset eivät kyllä suosikkeihin kuulu..), tuo tuli tosiaan niin että selailin joskus vuosia sitten Pokémon-kortteja ja nappasin sieltä yhden lempiotukseni nimen. Mutta tämä nyt taas ei liity aiheeseen yhtään.kallekilponen kirjoitti:En ole minäkään pokemoneihin osannut yhdistää yhtään. Ihan itse keksityksi nimimerkiksi kuvittelin. Tosin en ole koskaan pokemonien kanssa ollut tekemisissä, kun olin siinä iässä olivat turtlesit, dinoriders yms. kova juttu.Jamac kirjoitti:growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sittenMulle on aina tosta tullu mieleen lannoitesäkki, juu nou, kemira growhow...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Miss ABC on paljon nätimpi ku joku hiton apulantasäkki...Jamac kirjoitti:growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sittenMulle on aina tosta tullu mieleen lannoitesäkki, juu nou, kemira growhow...
Viesti Kirjoittaja kankari »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ja omapeärinenkin...noh onpa ainakin se hyvä puoli, että pistää minut miettimään mitä kirjoitan, kun se menee omalla nimellä kaikkien luettavaksi.growlithe kirjoitti: Kallen nimimerkki on kyllä erittäin hyvä ja kekseliäs!
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Mitäs tuossa on vikana? Tuota kannata mihinkään vaihtaa! Se sopii sulle just! Täälon kuule paljo hassumpiaki hahmoja, nekin on piirrettyjä, Tulpun ainakin tiedän, sitte o Mikastus (naama ko lyijykynällä), mut nimimerkki on ihan selkee. Ainiin, ohan se Amaki, ei oo paljo paree, nokka on silläki pitkä, mutta silmät on siistit (näin se on kunkku kertonu),growlithe kirjoitti:nimimerkin kyllä vaihtaisin, jos mahdollista (tuo Pokémon-nimi nyt on valittu muka hauskana joskus tuhat vuotta sitten
Viesti Kirjoittaja Kamu »
OK - ja kiitos, mut mä oon sit toi rakki tost porukasta.sinitiainen kirjoitti:Kamusta nykyisin tämä
....
SopiiKamu kirjoitti:OK - ja kiitos, mut mä oon sit toi rakki tost porukasta.sinitiainen kirjoitti:Kamusta nykyisin tämä
....