Kuinka moni on kännissä juuri nyt? Osa 2
-
Re: Kuinka moni on kännissä juuri nyt? Osa 2
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Ja saapui ihan yllättäenmercury kirjoitti:Nyt on ihan täydellinen känni. 8)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kuinka paljon täytyy tietää, ennenkuin tietää, ettei tiedä mitään!
-
Ei suinkaan. Kovalla vaivannäöllä, periinantamattomuudella, ja suurella viekkaudella ansaittu. 8)PaJuSa kirjoitti:Ja saapui ihan yllättäen
-
Et viittis heittää vinkkiä, että miten tuohon täydellisyyteen päästään? Nimim. liian monta viskipulloo tyhjäks juonumercury kirjoitti:Nyt on ihan täydellinen känni. 8)

-
Vedenpitävää vinkkiä en voi antaa, koska mukana on ripaus hyvää onnea.PaJuSa kirjoitti:Et viittis heittää vinkkiä, että miten tuohon täydellisyyteen päästään? Nimim. liian monta viskipulloo tyhjäks juonu
Resepti oli tänään sama kuin eilen: Vahvaa portteria alkupalaksi, ja sitten periinantamattomasti bourbonpulloa tyhjäksi. Kun tahti on sopiva, kännistä tulee täydellinen.
Eilen sain samanlaisella yrityksellä krapulan jo kesken ryyppäämisen.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jereme »

iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja ih »
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Olen oikein ilonpilaaja, mutta miksiköhän tuli suru kun tuon luin.ih kirjoitti:Tanakka alkukänni. Nyt kapakkiin maximoimaan promillet.
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Sinun ei kannata surehtia sellaisesta, josta et ymmärrä mitään. Joidenkin ihmisten maailma ei ole niin selkeää kuin sinulla. Lapset yms. Joillekin ihmisille on tärkeää muuttaa omaa persoonallisuuttaan joillakin keinoilla, tuoda olevinaan hyvää oloa yms. Tai vaan rentoutuakin ja olla ystävien seurassa. Nämä parhaat tapaukset tuskin täällä kirjoittelevat, vaan ovat nimenomaan poissa, tarkoitan nyt näitä juopottelijoita. Jotkut epäsosiaaliset tyypit saattavat liikkua tämmöisissä nettikeskusteluissa, kuten minä (jota melu ärsyttää, ja ei halua työpäivän jälkeen keskustella meluisassa ympäristösä).sinitiainen kirjoitti:Olen oikein ilonpilaaja, mutta miksiköhän tuli suru kun tuon luin.ih kirjoitti:Tanakka alkukänni. Nyt kapakkiin maximoimaan promillet.
Känni on joillekin ihan hyvä asia, enkä uskonutkaan, että moralisoisit sitä. Ehkä vaan ihmisen oman olon takia olit murheellinen.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
En ih:ta lainkaan tunne, mutta tuntui surulliselta ajatella tuollaista tapaa viettää ilta tai iltayö kun siinä on vielä tuo maksimoida- sana. Eikä ole ollenkaan niin selkeää minulla,mutta sen olen kumminkin nähnyt miten surulliselle mallille elämä voi tuota tietä mennä.Nyt kuullostan siltä kukkahattutädiltä,josta täällä viimeaikoina on puhuttu,mutta on vain poninhäntä ja pakkasella korvalaput minulla ja jotenkin surettaa, ei torututa. Toivottavasti ih ei kolhiinnu mitenkään matkallansa. Täällä synkistelen ja suruilen ihan turhanpäiväisiä,tiedän.Paapa kirjoitti:Sinun ei kannata surehtia sellaisesta, josta et ymmärrä mitään. Joidenkin ihmisten maailma ei ole niin selkeää kuin sinulla. Lapset yms. Joillekin ihmisille on tärkeää muuttaa omaa persoonallisuuttaan joillakin keinoilla, tuoda olevinaan hyvää oloa yms. Tai vaan rentoutuakin ja olla ystävien seurassa. Nämä parhaat tapaukset tuskin täällä kirjoittelevat, vaan ovat nimenomaan poissa, tarkoitan nyt näitä juopottelijoita. Jotkut epäsosiaaliset tyypit saattavat liikkua tämmöisissä nettikeskusteluissa, kuten minä (jota melu ärsyttää, ja ei halua työpäivän jälkeen keskustella meluisassa ympäristösä).sinitiainen kirjoitti:Olen oikein ilonpilaaja, mutta miksiköhän tuli suru kun tuon luin.ih kirjoitti:Tanakka alkukänni. Nyt kapakkiin maximoimaan promillet.
Känni on joillekin ihan hyvä asia, enkä uskonutkaan, että moralisoisit sitä. Ehkä vaan ihmisen oman olon takia olit murheellinen.
-
-
En minä sure enkä sääli varmaan sillätavoin kuin tarkotat. Tuossa viestissä vaan se promillejen maksimointi kuullosti surulliselta. Eivätkä suinkaan ole huonompia kuin muut, ne jotka alkoholi vie mennessään ovat ehkä parempiakin jollain tavalla, kenties herkempiä, ainakin moni jonka olen tavannut. Enkä kieltämässä ole keneltäkään kunhan eiota sillätavoin että koituu vahingoksiitselle tai muille. Enkä hermoile enkä panikeeraaPaJuSa kirjoitti:Miksi alkoholia ottavia henkilöita pitäisi surra tai sääliä? Ei minun mielestäni viinaa juovat henkilöt ole sen huonompia, kuin muutkaan? Mielestäni viinaa kohtuudella nauttivat henkilöt ovat seesteisempiä, kuin asiaa kritisoivat "pipokireellä" olevat henkilöt. Jos viina ei sovi itselle, miksi sitä muilta kieltämään? Ja ei kannata tintin hermoilla, varmaan aivan hyvässä hengessä oli nuo edelliset viestit kirjoitettu. No panic!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Välilyöntinäppäin on jotenkin takkuisanäemmä.
-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Senpätakia uskallinkin arvostela Sinua ja kommentoidakin. ja kun tiedän sinun suhteesi alkoholiin. No tämä varmaan kuuluisi osastoon Hompun baari, mutta olkoot nyt tässä. Jokaisella ihmisellä on oma suhteensa omaan personaallisuuteensa ja sen muuttamiseen. Joillekin on sen muuttaminen tarkeää ja siinä tulee suhde vaikka alkoholiin tai huumeisiin. Jotkut tykkäävät muodista, meikkaamisesta, vihreistä arvoista, maailman parantamisesta, elokuvista, musiikista tms. Minulle musiikki on työ, mutta samalla unilääke, jota ilman en voi varmaan olla. Säälittävää on olla riippuvainen äänestä, niistä korvanapeista. Samalla tavalla alkoholisti tai kai paremminkin juoppo haluaa ne kaljansa. Mutta jos se ne omilla rahoillaan ostaa ja saa kerjättyäkin, haittaako se muuta kuin meidän sairauskulttuuria. Ja se saattaa olla helpotus, kun ne kuolee aiemmin kuin muut. Todennäköisesti ne vielä vetää tupakkaakin!sinitiainen kirjoitti:En minä sure enkä sääli varmaan sillätavoin kuin tarkotat. Tuossa viestissä vaan se promillejen maksimointi kuullosti surulliselta. Eivätkä suinkaan ole huonompia kuin muut, ne jotka alkoholi vie mennessään ovat ehkä parempiakin jollain tavalla, kenties herkempiä, ainakin moni jonka olen tavannut. Enkä kieltämässä ole keneltäkään kunhan eiota sillätavoin että koituu vahingoksiitselle tai muille. Enkä hermoile enkä panikeeraaPaJuSa kirjoitti:Miksi alkoholia ottavia henkilöita pitäisi surra tai sääliä? Ei minun mielestäni viinaa juovat henkilöt ole sen huonompia, kuin muutkaan? Mielestäni viinaa kohtuudella nauttivat henkilöt ovat seesteisempiä, kuin asiaa kritisoivat "pipokireellä" olevat henkilöt. Jos viina ei sovi itselle, miksi sitä muilta kieltämään? Ja ei kannata tintin hermoilla, varmaan aivan hyvässä hengessä oli nuo edelliset viestit kirjoitettu. No panic!Paapan jo täältä kokolailla hyvin tunnenkin. Kuten Nallensakin.
Välilyöntinäppäin on jotenkin takkuisanäemmä.
Sinusta tykätään, kun olet empaattinen. Joskus vaan kannattaa noiden hölmöjen ajatukset hyväksyä.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Minä varmaan alkoholista olen tullu näkemään sen nurjimman puolen,ea-poliklinikoilla vallankin,ja ajatellut erityisesti siellä,että jos joku vaikka videoisi sitä miten humalassa ihmiset käyttäytyy, sellaisetkin,jotka selvinpäin ovat mitä viisaimpia ja viehättävimpiä, ja sitten myöhemmin näytettäisiin nauha, moni varmaan ihan kavahtaisi.
-
Niinpä... Maailma on iso ja täällä elää erilaisia olentoja! Osa meistä laajentaa tajuntaansa alkoholilla, onkos siinä jotain väärää? Lakia ei rikota ja yritetään pitää itsestäänkin huolta, omasta mielestäni en kyllä satuta ketään! En kyllä myöskään tunne itseäni hölmöksi, vaikka joskus tulee pieniä typeryyksiä tehdyksi. Olisin kyllä sitä mieltä, että viina oikein käytettynä on ihan hyvä aine.Paapa kirjoitti: vaan kannattaa noiden hölmöjen ajatukset hyväksyä.
-
Tyhmyyksisstä puheenollen tein äsken jotain sellaista mikä hävitti työkalupalkista vai mikä onkaan tuo ylin, kaiken muun paitsi osoiteruutua. Kaikki nuolet katosi. Apua.
-
Viina on aika vaikea juttu kun se rupeaa johdattaman elämää. Läheiset voi siihen jotenkin vaikuttaa, tuskin muut. Lainsäädäntö ehkä parhaiten. Jos otat, et ole kohta töissä. Jos ajat, älä mene aamulla töihin.PaJuSa kirjoitti:Niinpä... Maailma on iso ja täällä elää erilaisia olentoja! Osa meistä laajentaa tajuntaansa alkoholilla, onkos siinä jotain väärää? Lakia ei rikota ja yritetään pitää itsestäänkin huolta, omasta mielestäni en kyllä satuta ketään! En kyllä myöskään tunne itseäni hölmöksi, vaikka joskus tulee pieniä typeryyksiä tehdyksi. Olisin kyllä sitä mieltä, että viina oikein käytettynä on ihan hyvä aine.Paapa kirjoitti: vaan kannattaa noiden hölmöjen ajatukset hyväksyä.
Turhaahan minä tässä selitän, kun kaljat on jo juotu ja huomenna on sunnuntai jo. Känniset typeryydet ovat eri asia, kuin se, että ei voi olla enää ilman ryyppyjä (ei siis ryyppyä) ja mieluummin sitä pullollista tai jopa toistakin. Toisaalta ammattijuopot ja alkoholistit eivät kärsi näiden tavallisten ihmisten sekoiluilta. He eivät tunne tilaa " olla juovuksissa", se on vieras olotila, ollaan vaan selvinä. Vaikka promillejakin vois olla. Töissähän tämä ei käy. Siksipä olen tästä pidättyitynä. Olen siis selvänä ainakin töissä, jopa usein muutenkin. Voisin tässä 1/2 selvinpäin selittää taas kaikenlaista, mutta se varman olisi valehtelua joidenkin mielstä. Ikävää, kun suu rupea napsamaan vaikka telkkariohjelmaa tai leffa katsoessa. HEH, sainpas taas aikaa viestin!
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
-
Samoin sulle! Ja halaukset!sinitiainen kirjoitti:Minä sulkemalla koko selaimen pääsin kiertämällä kaartamalla tänne takaisin sanomaan vielä hyvää yötä. Ja nuoletkin on taas paikoillaan vaikka en muuta tehnyt. Kauniit unet kaikille
Ja ravunpyrstöt hedelmien kanssa on edelleen hyvä iltapala!
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
-
Viesti Kirjoittaja jereme »

iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-

-
En ole ikuna vielä tuollaisesta iltapalasta päässyt osalliseksi, mutta hyvältä kuullostaa. Taidankin aamuleivälle laittaa juuston alle sardiinin ja koko leivän sitten mikroon.ERA kirjoitti:Voi hyvänen aika...
Nyt puolta tuntia myöhemmin on syötykin jo. Ruisleipä, jonka päällä puolikas öljysardiinia ja mustaleimajuustoa. Ja musta kahvi, kun maito ei oikein tuollaiseen yhdistelmään sovi. Jammmnammm
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka