![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)

Viesti Kirjoittaja badderikomu »
Viesti Kirjoittaja gimbo_ »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Olisko niin, että osa softista on niin isoja, ettei sitä millään EDGEllä ladata ja osan taas saa. Meinaan jos kerran wlanilla toimi kiltisti.badderikomu kirjoitti:Tilaa kyllä on.. Taitaa tää mun ongelma vaan paisua. Eilen kokeilin synkronoida kaikki ohjelmat tohon iphonelle, poistettuani ensin kaikki iphonestä käsin. Niin 2 ohjelmaa onnistu meneen iphonelle, mut muista valitti että on tapahtunut virhe. Sitten kokeilin wlanin kautta suoraan app storesta imee ne puuttuvat ohjelmat, niin johan jostain kumman syystä alkoi asennukset toimiin (huom imin kokonaisii ohjelmii) Ja toi äskeinen onnistui vaikka en ollut koneella kirjutuneena itunesiinTää taitaa olla ihan tuuri kauppaa millon toimii ja millätavoin
Viesti Kirjoittaja gimbo_ »
Viesti Kirjoittaja squar »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Olet siis koittanut päivittää sitä myös tietokoneella?squar kirjoitti:Elikkä.. iPhonen kautta Appstoresta ostettujen ohjelmien päivitys ei onnistu, tulee vain error "Ohjelmaa ei voida hakea. x on haettavissa, kun kirjaudut tietokoneeseen iTunes Storen kautta". Kirjautumista tietokoneella olen kokeillut, mutta ei se tuonut muutosta asiaan. iPhone on 3G ja ei ole pwnattu. Mikä neuvoksi?
Viesti Kirjoittaja squar »
No mulla ei oo sitä tietokoneella, kun oon suoraan ladannut iPhonella.MasBe kirjoitti:Olet siis koittanut päivittää sitä myös tietokoneella?squar kirjoitti:Elikkä.. iPhonen kautta Appstoresta ostettujen ohjelmien päivitys ei onnistu, tulee vain error "Ohjelmaa ei voida hakea. x on haettavissa, kun kirjaudut tietokoneeseen iTunes Storen kautta". Kirjautumista tietokoneella olen kokeillut, mutta ei se tuonut muutosta asiaan. iPhone on 3G ja ei ole pwnattu. Mikä neuvoksi?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Saat siirrettyä iPhonella tehdyt ostokset iTunesiin kohdasta Arkisto -> Siirrä ostokset kohdasta "puhelimenNimi"squar kirjoitti:No mulla ei oo sitä tietokoneella, kun oon suoraan ladannut iPhonella.MasBe kirjoitti:Olet siis koittanut päivittää sitä myös tietokoneella?squar kirjoitti:Elikkä.. iPhonen kautta Appstoresta ostettujen ohjelmien päivitys ei onnistu, tulee vain error "Ohjelmaa ei voida hakea. x on haettavissa, kun kirjaudut tietokoneeseen iTunes Storen kautta". Kirjautumista tietokoneella olen kokeillut, mutta ei se tuonut muutosta asiaan. iPhone on 3G ja ei ole pwnattu. Mikä neuvoksi?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Joo... Se tiedostokoon raja on 10 megaa. Sitä pienemmät voi ladata matkapuhelinverkon yli ja suuremmat taas wlanilla.MacFinn kirjoitti:Kyllä mulle ilmestyy iTunesiin kaikki AppStoresta haetut softat ilman mitään temppuja. Ja päivittyvät wlanin ollessa käytössä myös AppStoresta suoraan. Samoin päivitys onnistuu 3G:n avulla, joitain pienempiä olen saanut päivitettyä myös EDGEllä. Jos tiedosto on isompi, sitä ei voi päivittää EDGEllä.
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Janski59 »
Viesti Kirjoittaja Appleville »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”