Hepo kirjoitti:santtu kirjoitti:Offtopic mutta nuo sivut on kyllä karmeat ja hinnat jotain ihan käsittämätöntä. Rikkinäinen iphone 8g 295e?
Onko esim. verkkokauppa.comilla yhtään hienommat sivut. Selkeys menee ainakin minulla edelle hienouden, kun käytän webbi-kauppaa.
wwhv kirjoitti:en häpeä yhtään sanoa että olen itse ne tehnyt, mutta en microsoftin tuotteilla vaan seamonkey composerilla.
ja totta kai ne ovat amatöörimaiset, eihän meidän pääbusiness ole suinkaan web-sivujen tekeminen.
-harri-
Vaikka olen itsekin todennut ym. hinnat omalle kohdalle turhan korkeiksi, web-sivuilla on yleensä mielestäni liikaa roskaa, joka ei sinne kuulu; kaikenlaiset flässit, animaatiot, popup-ikkunat ja sivun päälle liimautuvat raidat ovat aivan /c:estä - jätän sellaiset sivut käymättä, jos ei pakko ole mennä. Sitä kannattaa markkinointi-ihmisten miettiä - kannattaako oikeasti ärsyttää ihmiset pois niiltä sivuilta, joilla olisi tarkoitus myydä jotain...
Ei hölmömpää hommaa ole.
Valion juustoja ei tähän taloon ole ostettu sen jälkeen kun sain ruudulle jostain käsittämättömästä syystä mustatjuustot-mainosikkunan - ilmoitin heti Valiolle, että tähän loppu!
Sitä ennen ostettiin pari juustoa melkein joka kerran kaupassa käydessä.
Jos sivulle mennessäni alkaa pyöriä jossain ympyrässä prosenttilaskuri tekstin "Sivu latautuu" kera, suljen yleensä ikkunan samantien. Etenkin jos sivulle tuoneen linkin yhteydessä ei tuosta mainita; hyvänä esimerkkinä Soneran sivut, siellä ei mitään voi tehdä yksinkertaisesti...
Yksinkertaisuus ja selkeys nettisivuilla on hyve!