TheKraken kirjoitti:Se riippuu vähän käytöstäkin. Minkä kokoisia tiedostoja käsittelee ja kuinka paljon yms. yms.
Mutta ei sen kyllä nyt ihan noin isoa heittoa pitäisi selittää

Joo, tosiaan kattelin eilen että "prepare"-status kestää sellasen puol tuntia. Backup-määrä oli joptain 12MB ja sitä väänsi ehkä toiset puoli tuntia.
Monesti näyttää käyvän niin, että backupin otto jumahtaa joksikin aikaa kohtaan, missä kopiota on otettu 6KB.
Ei mulla mikään kiire elämässä ole, mut tiedä sit mistä johtuu. Ois kiva kuulla joltain jolla on kans toi Lacien Internet Space 1TB.
Toi verkkokovo-osasto on mulle muutenkin aika uus juttu. Voiks olla mahdollista että jollain portti/reititin-asetuksilla vois sitä saada nopeutettua?
Nyt siis Lacie on kiinni D-linkin verkkoreittitimessä josta langaton verkko macbookkiin. D-linkin signaali on täysillä kokoajan ja jotain conffaus-juttuja mä D-linkin sivuilla tein, että lähti tuo Lacie käymään.
Ja noista fileiden määristä ja laaduista, en usko että siellä on paljon sähköposteja, tekstitiedostoja muokkausta ja ehkä jotain Logic-proggisten pientä muokkausta kummempaa. Jälkimmäistä harvemmin ja vähemmän.