Me ollaan sun kotona, etkö sä sitä huomannut?kuriton kirjoitti:..onpas jollain muuten ollut hyvä maku, ihan samanlaiset kalusteet kun mulla kotona.

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Me ollaan sun kotona, etkö sä sitä huomannut?kuriton kirjoitti:..onpas jollain muuten ollut hyvä maku, ihan samanlaiset kalusteet kun mulla kotona.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onks sulla kuriton pyyhkeet missä? Meen saunaan kun näkyy olevan lämpimänä. Otan vaan tästä saunakaljat mukaan.Anniel kirjoitti:Me ollaan sun kotona, etkö sä sitä huomannut?kuriton kirjoitti:..onpas jollain muuten ollut hyvä maku, ihan samanlaiset kalusteet kun mulla kotona.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Hieno sana - ja talteen.maxima kirjoitti:...ryypätyttää!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Verbaalisuoni virtasi niin piti läväyttää jotain muuta kuin tylsän tavallinen janottaa.Aperture kirjoitti:Hieno sana - ja talteen.maxima kirjoitti:...ryypätyttää!Olen ilmeisesti ollut liian pitkään poissa Suomesta kun on niin paljon tuollaisia hienoja sanoja - jotka siis puuttuvat minun kirjastostani.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jaahas, tässähän joutuu jo jonottamaan saunavuoroaan. Modet tietysti sinne nyt ekana ovat ryntäämässä.Macco kirjoitti:Onks sulla kuriton pyyhkeet missä? Meen saunaan kun näkyy olevan lämpimänä. Otan vaan tästä saunakaljat mukaan.
Macco nyt on muutenkin jo tollanen peppipitkätossunoranssikuriton kirjoitti:Kehottaisin kuitenkin hieman varovaisuuteen niitten meitin hiusshampoitten kanssa, ovat nimittäin hieman värjääviä.
Vyön alle - vyön alle.Anniel kirjoitti:Macco nyt on muutenkin jo tolla peppipitkätossunoranssikuriton kirjoitti:Kehottaisin kuitenkin hieman varovaisuuteen niitten meitin hiusshampoitten kanssa, ovat nimittäin hieman värjääviä.
Sinnekö sun pyyhkees jo tippu? Vaiko jo vallan lattialleAperture kirjoitti: Vyön alle - vyön alle.
Ja pois... kiireen vilkkaaAnniel kirjoitti: Sinnekö sun pyyhkees jo tippu? Vaiko jo vallan lattialle
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kehottaisin teitä siirtymään tonne saunaosastolle, kaikkee en kehtais kattoo täällä olohuoneessani minäkään!Aperture kirjoitti:Ja pois... kiireen vilkkaaAnniel kirjoitti: Sinnekö sun pyyhkees jo tippu? Vaiko jo vallan lattialle
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onko neiti ikinä tutustunut aineeseen, jota viskiksi kutsutaan? Voisi sopia erinomaisesti, suosittelen tutustumaanamanita kirjoitti:Hmm, pitäisköhän ottaa yhdet pienet? Jotain. Juu. Gintonicia!
Herra Pohjoinen ei ole näemmä kovin ahkeraan täällä baarissa vieraillut, kun pitää esittää noin hassu kysymys. 8)Macco kirjoitti:Onko neiti ikinä tutustunut aineeseen, jota viskiksi kutsutaan? Voisi sopia erinomaisesti, suosittelen tutustumaanamanita kirjoitti:Hmm, pitäisköhän ottaa yhdet pienet? Jotain. Juu. Gintonicia!
No kieltämättä hieman keltanokka täällä vielä olenamanita kirjoitti:Herra Pohjoinen ei ole näemmä kovin ahkeraan täällä baarissa vieraillut, kun pitää esittää noin hassu kysymys. 8)
Sitten vaan porkkanoita vähemmäksi ja enempi viinaa naamariin. Saat tervettä punotusta.Macco kirjoitti:No kieltämättä hieman keltanokka täällä vielä olenTai oranssi...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Täällä ollan. PahennustaAnniel kirjoitti:Taasko me ollaan täällä kaikki?
Mä join tollasen miedon long drink -juoman saunan jälkeen.