Eikös sun modena pitäs nyt jo vakavoitua, ja jättää tommoset ikävät hömpät?mikastus kirjoitti:Osallistuin kieltämättä yhteen maailman ääliömäisimmistä ketjuista. Hauskaahan se oli.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Eikös sun modena pitäs nyt jo vakavoitua, ja jättää tommoset ikävät hömpät?mikastus kirjoitti:Osallistuin kieltämättä yhteen maailman ääliömäisimmistä ketjuista. Hauskaahan se oli.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Pitäisi. Ja leikata tukka.kuriton kirjoitti:Eikös sun modena pitäs nyt jo vakavoitua, ja jättää tommoset ikävät hömpät?mikastus kirjoitti:Osallistuin kieltämättä yhteen maailman ääliömäisimmistä ketjuista. Hauskaahan se oli.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voin valistaa uutta moderaattoria, että meillä ei ole lyhyttukkapakkoa.mikastus kirjoitti:Pitäisi. Ja leikata tukka.kuriton kirjoitti:Eikös sun modena pitäs nyt jo vakavoitua, ja jättää tommoset ikävät hömpät?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja minä kun menin leikkaamaan senamanita kirjoitti:Voin valistaa uutta moderaattoria, että meillä ei ole lyhyttukkapakkoa.mikastus kirjoitti:Pitäisi. Ja leikata tukka.kuriton kirjoitti:Eikös sun modena pitäs nyt jo vakavoitua, ja jättää tommoset ikävät hömpät?
Oo huoleti, tässä nyt puhuttiinkin tukasta.Macco kirjoitti:Ja minä kun menin leikkaamaan senamanita kirjoitti:Voin valistaa uutta moderaattoria, että meillä ei ole lyhyttukkapakkoa.mikastus kirjoitti:Pitäisi. Ja leikata tukka.
Viesti Kirjoittaja amanita »
MINKÄ????Macco kirjoitti: Ja minä kun menin leikkaamaan sen
Viesti Kirjoittaja Macco »
Naiset ne vaan ajattelee yhtä aisaa... huohamanita kirjoitti:MINKÄ????Macco kirjoitti: Ja minä kun menin leikkaamaan sen
Viesti Kirjoittaja KRiiP »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja NovaJokerInk »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Mitä ihmettä, tuohan näyttää ihan mahtavaltakuriton kirjoitti:Katselin Ylen uutisia, ja nyt mullakin on oma Sumo Paint
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Olisi tuata luullut, että olisit heille suuri haaste ollut. Tiedä kuinka monta taivaspaikkaa sulla olisvat ansainneet.mercury kirjoitti:Avasin oven kellon soidessa, ilman mitään sovittua miittiä tai odotettua kuriiria joka yleensä on vaatimus. Eikös siellä ollut jotain jehovia jakamassa lappusia. Onneks oli sentään mustat vaatteet päällä, useamman päivän parransänki, hiukset irokeesilla, ja taustalla soi Black Swan. Eivät viihtyneet kauaa. 8)
Viesti Kirjoittaja Vinsentti »
Viesti Kirjoittaja mikastus »