Hompun baari
-
Re: Hompun baari
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Viesti Kirjoittaja weeti »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Halpa baari onneksi.
-
Viesti Kirjoittaja MacMees »

-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
- Salamijakk
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mikäs herääminen sulle nyt on tapahtunut? Eipä oo pönttöä aikoihin näkynyt hömppälässä..Pasteur kirjoitti:Ja kurtutonkin ruodussa... mutta taas väärä a va
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No mikäs ittelläs?kuriton kirjoitti:Mikäs herääminen sulle nyt on tapahtunut? Eipä oo pönttöä aikoihin näkynyt hömppälässä..

-
No kiva kun joskus poikkeet täälläkin!Pasteur kirjoitti:No mikäs ittelläs?Se o niin kiireistä tää pisnesmiehen elämä... shakkia oon tuossa koittanu opetella selaimella pelaamaan, niin ei oo muita välilehjtiä ehtiny pyöritteleen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostin joskus laivalta pullon, etiketistä en saanut mittään selkoa, katoin vaan, että likööriä on ja prosenttejakin riittävästi. Nyt kun tätä maistelen.. niin täähän on appelsiininmakuista ja hyvääkin vielä!

-
Tietääkö kuriton, miksi sua kiinnostaa hieman karvattomammat miehet? Se on evoluutiota, kas kun mitä karvasempi pää, sitä kovempi puuhun kiipeemään.kuriton kirjoitti:No kiva kun joskus poikkeet täälläkin!Pasteur kirjoitti:No mikäs ittelläs?Se o niin kiireistä tää pisnesmiehen elämä... shakkia oon tuossa koittanu opetella selaimella pelaamaan, niin ei oo muita välilehjtiä ehtiny pyöritteleen.
![]()
Ostin joskus laivalta pullon, etiketistä en saanut mittään selkoa, katoin vaan, että likööriä on ja prosenttejakin riittävästi. Nyt kun tätä maistelen.. niin täähän on appelsiininmakuista ja hyvääkin vielä!
On tilastolloisesti todistettu, että miehissä evoluution huipulla ovat kaljut tahi melkein kaljut. Mutta naiset ryntää italiaanon rintakarvaviidakkoon ja ottaa siemenen, sitten itketään avioeroja.
Pohjoisessa ei tarvita karvoja, vaikka etelän miehillä niitä riittääkin. Tiedättekö miksi? No siksi kun kaljukimmo kehitti Haltille maiharin.
- Salamijakk
-
Siksi, koska oon huomannut, että tukka ja järki eivät pysy välttämättä samassa päässä!Salamijakk kirjoitti:Tietääkö kuriton, miksi sua kiinnostaa hieman karvattomammat miehet?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olen sitä mieltä, että tossa väittämässä ei oo mitään perää: Mulla kun on kivasti kumpaakin! 8)kuriton kirjoitti:Siksi, koska oon huomannut, että tukka ja järki eivät pysy välttämättä samassa päässä!Salamijakk kirjoitti:Tietääkö kuriton, miksi sua kiinnostaa hieman karvattomammat miehet?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Ai kummassa päässä?amanita kirjoitti:Olen sitä mieltä, että tossa väittämässä ei oo mitään perää: Mulla kun on kivasti kumpaakin! 8)kuriton kirjoitti:Siksi, koska oon huomannut, että tukka ja järki eivät pysy välttämättä samassa päässä!Salamijakk kirjoitti:Tietääkö kuriton, miksi sua kiinnostaa hieman karvattomammat miehet?
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ei sitten kumminkaan Triple Secciä olis? Erityisen vaffaa, mutta ei mielestäni niin kovinkaan hyvää appelsiininkuorilikööriä. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Triple_sec)kuriton kirjoitti:Ostin joskus laivalta pullon, etiketistä en saanut mittään selkoa, katoin vaan, että likööriä on ja prosenttejakin riittävästi. Nyt kun tätä maistelen.. niin täähän on appelsiininmakuista ja hyvääkin vielä!
Oli nuoruuden suuri nautintojen tuoja. Ei tosin juuri juodessa, mutta hieman sen jälkeen, minuutteja.
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Järki vai tukka?Salamijakk kirjoitti:Ai kummassa päässä?amanita kirjoitti:Olen sitä mieltä, että tossa väittämässä ei oo mitään perää: Mulla kun on kivasti kumpaakin! 8)kuriton kirjoitti:Siksi, koska oon huomannut, että tukka ja järki eivät pysy välttämättä samassa päässä!
-
- Ylläpitäjä
Otetaas taas, tukka pystyssä ja järjen vastaisesti! Hörps!mikastus kirjoitti:Järki vai tukka?Salamijakk kirjoitti:Ai kummassa päässä?amanita kirjoitti:Olen sitä mieltä, että tossa väittämässä ei oo mitään perää: Mulla kun on kivasti kumpaakin! 8)
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Väitäkkö ettei mulla ole järkeä, .no taisin viisastua justioin eilen.kuriton kirjoitti:Siksi, koska oon huomannut, että tukka ja järki eivät pysy välttämättä samassa päässä!Salamijakk kirjoitti:Tietääkö kuriton, miksi sua kiinnostaa hieman karvattomammat miehet?
-
Kyllä tää on Vana Tallinn, 45%. Hyvää, mutta liian imeletä juotavaksi, taidan laittaa loput boolin joukkoon.. joskus.mikastus kirjoitti:Ei sitten kumminkaan Triple Secciä olis? Erityisen vaffaa, mutta ei mielestäni niin kovinkaan hyvää appelsiininkuorilikööriä.
Oon olettanut, että oisit kalju.Jamac kirjoitti:Väitäkkö ettei mulla ole järkeä, .no taisin viisastua justioin eilen.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Taisit viisastua italialaisista juustoista, missä isoisä pisti johonki sukuarkkuun mummon viereen kypsymään sen juuston.Jamac kirjoitti:Väitäkkö ettei mulla ole järkeä, .no taisin viisastua justioin eilen.kuriton kirjoitti:Siksi, koska oon huomannut, että tukka ja järki eivät pysy välttämättä samassa päässä!Salamijakk kirjoitti:Tietääkö kuriton, miksi sua kiinnostaa hieman karvattomammat miehet?
Niin ja se iiihana kuivakinkku, syntistä kuin neitsyt nainen antaa papalle.
Bueno, herkkua on on syödä pohjoisen kalaa, (onko muka zeniitin lähellä kaloissa makua?) Ei ole ne on seeferin paskaa.
Olen syönyt tropiikin kaloja ja niissä itsessään ilman maustamista ei ole mitään makua.
Tiedättekö miksi hylje on lihava? No minä kerron se on nähnyt ja elätnyt tällä planeetalla tuhatkertaa kauemmin ja tuhatkertaa onnellisemmin?
Miksi me ihmiset ollaan näin tyhmiä? ainoa kiinnostaa keppi ja keijoa valta. Ainstain oli suomalaineen humoristi, 1200 luvulla ja silloin oli kaikilla hauskaa, eikä kukaan kyräillyt tai halveksinut ketään, silloin oltiin ihmisiä.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
- Ylläpitäjä
Hörps, tulistuin äsken, tua muualla, koetan rauhoittua. Saanko jääpalapussin, ei tää helpota muutoin. prskles.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tosson viski, ja jääpäläpussi. Otan itsekin. Viskin. Savuisen. Tuon ah niin viettelevän. Seuraksi. Vain seuraksi.amanita kirjoitti:Jama mikä on jäärontti? Oot ny jääny kiinni tohon ronttiin, mistä lie tarttunukki hihaas.
Hörps, tulistuin äsken, tua muualla, koetan rauhoittua. Saanko jääpalapussin, ei tää helpota muutoin. prskles.
Rontti on hyvä sana
-
- Ylläpitäjä
Onks muuten joku tua hommissaki, kaikki vaan nököttää baarissa. Jaa juu, määki.....
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Laissez-faire, pärjää tää ilman meitäki hetkenamanita kirjoitti:Onks muuten joku tua hommissaki, kaikki vaan nököttää baarissa. Jaa juu, määki.....
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka