Tuolla perusteella Tampereella ei sitten voi mainostaa myöskään sähkönkulutuksen vähentämistä.Mikael K. kirjoitti:Mainoksen negatiivisuus tai positiivisuus on ilmeisesti tulkitsijasta kiinni. Mainoksen voi nähdä sillä tavalla, että siinä ei sinänsä mainosteta mitään positiivista ja uutta vaan luopumista jostakin. Ilmeisesti juuri tähän näkökulmaan HKL:n toimitusjohtaja kiinnitti huomion.
[i]Kotimaa[/i] kirjoitti: Helsingin kaupungin liikennelaitoksen (HKL) toimitusjohtaja Matti Lahderanta suhtautuu ateistikampanjaan varauksella, joskin vastaa kysymykseen yleisellä tasolla.
- Suhtaudun nihkeästi negatiiviseen mainontaan, Lahderanta sanoo.
Edit. Tuosta kiellosta vielä sen verran, että tässä tulee taas kerran toteen se kuika kirkko (tässä Pirhonen) ei anna kenellekään muullekaan oikeutta kyseenalaistaa uskoa. Enkä ymmärrä miten se että joku toinen kyseenalaistaa jumalan olemassa olon, voi loukata jotain toista. Ei ole kirkko vielä päässyt kovin pitkälle ristiretkistä.