Nuo ovat söpöt ja sopisivat minunkin kenkäkaappiini oikein mainiosti

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuollaiset on kamalan tuntuiset selkänahassaRepe Ruutikallo kirjoitti:Meidän Rouvakkeen raapimet.![]()
[img]kotkankynsi.jpg?v=0[/img]
Huollossa lyhenivät tuosta pari milliä, mistä Rouvake sai aiheen valitella, että tuntuu kuin ei olis kynsiä enää ollenkaan...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Carde kirjoitti: Tuollaiset on kamalan tuntuiset selkänahassa
Molemmat kuulostavat siltä että kokemusta on. Repella varmaan kyseisistä kynsistä enempi. Toisaalta, Repe saattaa olla aika tunnoton. Tässäpä arvoitus.Repe Ruutikallo kirjoitti:Eikä o...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mutta jotkut tietävät kuinka pitkäkyntisiä käsitellään, ja uskaltavat heidän kanssaan olla.KunkkuJ kirjoitti:![]()
![]()
Hyvät hyssyrät sentään! Repe jos sattuu heittämään jonkun pienen perheneuvottelun seurauksena rouvakkeensa seinälle, sehän jää sinne kynsistään roikkumaan!![]()
Minen ainakaan uskaltais olla tuommosten kynsien kanssa samassa huoneessa, ainakaan pimeällä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tarkoitatko vanginvartijoita?Lare kirjoitti:Mutta jotkut tietävät kuinka pitkäkyntisiä käsitellään, ja uskaltavat heidän kanssaan olla.
En.KunkkuJ kirjoitti:Tarkoitatko vanginvartijoita?Lare kirjoitti:Mutta jotkut tietävät kuinka pitkäkyntisiä käsitellään, ja uskaltavat heidän kanssaan olla.
Viesti Kirjoittaja tyttone »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Miten tollasilla muuten kävellään ??Anniel kirjoitti:[img]Annielin%20supersuurikorkoinen%kenkä[/img]
Löysin aika makeet kengät
Vasen, oikea, nosta koipeahezzuhopo kirjoitti:Miten tollasilla muuten kävellään ??Anniel kirjoitti:[img]Annielin%20supersuurikorkoinen%kenkä[/img]
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Noilla ei vois mitenkään mennä oulun mukulakivi katua ! Patsi saahan isot korot varmasti naisesta sexikkäämmänAnniel kirjoitti:Vasen, oikea, nosta koipeahezzuhopo kirjoitti:Miten tollasilla muuten kävellään ??Anniel kirjoitti:[img]Annielin%20supersuurikorkoinen%kenkä[/img]
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Supra »
Viesti Kirjoittaja tomppa71 »
KKK?Supra kirjoitti:Tulipas tämmöinen threadi kateltua läpi ja heti tuli mieleen yksi juttu, miten suomalainen nainen eroaa esim amerikkalaisesta? Sattuipa aika lailla peräkkäisinä päivinä tämmöinen juttu, että lähdin Chicagosta Suomeen päin. O'haren lentokentällä lähtiessä check-innissä virkailijaksi sattui vanhempi nainen, joka näytti aika hapanta naamaa jo valmiiksi, ei siis hyviä edellytyksiä saada exit-paikkaa...Siinä passin tarkistuksen lomassa huomasin rouvan makeat rakennekynnet ja huomatin hänelle tyyliin " BTW I love your nails, they're wonderful jne". Muorin ilme kirkastui ja näki silmistä, että hänen päivä on pelastettu. Hän näytti niitä tarkemmin ja kovasti olivat hienon näköiset, semmoiset maidon valkoiset, jossa oli vähän niin kuin pieniä timatteja ja pitkät ja terävät kuin mitkä. Kehuin kehumasta päästyäni ja eipä aikaakaan, kun olin saanut exit-paikan atlantin ylitykseen. Turvatarkastukseen, jossa tottakai sairaat jonot ja eikös sielläkin vartijana tms paksu tuhti tumma tyttö, jolla makeet kynnet (ei siis rakenne, vaan muuten pirun pitkät ja terävät)! 8) Ei muuta kuin iholle ja kynsiä kehumaan! Kohta mentiin jonon ohi suoraan tarkistukseen iloisen vartijan kanssaSäästyi jotain 30 min helposti ("Hey Joe, this guy is losing his flight" ja winkkas mulle silmää) ja iloisena poikana konetta odottelemaan loungeen. Jäi kiva fiilis, kun oli hieman parantanut joidenkin päivää. Ja sainhan minäkin palkkioksi suorat jalat verrattuna sikaluokan normaaliin säilykepurkkimeininkiin.
Kotimaahan pääsin ja toisella keikalla parin päivän päästä Simonkentän scandiciin check-inniin. Tiskillä kivan näköinen neitonen ja mitenkä ollakaan: Rakennekynnet. 1+1 = 2, joten kokeillaan. "Wau, sulla on muuten aika makeen näköiset kynnet, sopii sulle hyvin"...takaisin tuhahdus tiskin takaa (ei viitsinyt nostaa katsettaan) "hö, näitä saa tuolta alakerrasta". Case closed. 1+1=3.![]()
Saman olen huomannut pari kertaa, kun olen makeita korkkareita kehunut tai jotain muuta. Paljon reissanneena jotenkin tuntuu, että täällä tulee turpaan helpommin. Harmi. Finnairin ja Blöön lentoemot on poikkeus, vaikka joku niitä nokkavaksi haukkuu, mun mielestä ne on ihania ja mä olen monesti kehunut jotain juttua ja saanut erittäin hyvää palautetta! Samoin Helsingin lentoasemalla oli siinä hesarin rasittavalla tiskillä yksi söpö tyttönen, jolla huiman korkeat saappaat. Painelin juttelemaan ja kai mä jotain lappujakin täytin, mutta saappaista keskusteltiin kyllä suurin osa aikaa ja rohkaisevaa palautetta tuli kehumiselle...harmi, en ole nähnyt häntä enään siellä.
-Supe
ps. Missäs niitä Bitch/Domina-bootsien kuvia on?? Niitähän uhottiin pistää tänne, mutta puheen tasolle tais jäädä!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tuahan on Cramps pieksuAnniel kirjoitti:
Ai mitä, pidänkö mä jotenkin kummallisista kengistä?![]()