EyeTV:n näkyvyys Sipoon korvessa
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
EyeTV:n näkyvyys Sipoon korvessa
Viesti Kirjoittaja qwerty »
Olen ostamassa EyeTV:tä kotiin. Asun Sipoon korvessa eikä meille ole kaapeliverkkoa. Tietääkö kukaan mikä noista EyeTV malleista kannatteisi ostaa?? Haluaisin että se olisi digitaalinen ja että ohjelmia voisi tallentaa.
-
Re: EyeTV
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Luultavasti T eli terrestial eli maanpäällistä "normaalia" tv-verkkoa käyttävä. Korvessa tuo ei varmaankaan näy mukana tulevalla pikkuantennilla, vaan haluaa tulla kytketyksi suurempaan antenniin. Minulla ei ole tästä kokemusta, sillä meillä Espoossa kuva näkyy pienelläkin antennilla.
Olisi muuten huomaavaista, jos muuttaisit otsikon hieman soveliaammaksi. EyeTV-ketjuja on olemassa varmaan toistakymmentä. Tämä voisi olla nimeltään vaikka EyeTV:n näkyvyys Sipoon korvessa tms.
MjP2
Olisi muuten huomaavaista, jos muuttaisit otsikon hieman soveliaammaksi. EyeTV-ketjuja on olemassa varmaan toistakymmentä. Tämä voisi olla nimeltään vaikka EyeTV:n näkyvyys Sipoon korvessa tms.
MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
-
Re: EyeTV:n näkyvyys Sipoon korvessa
Viesti Kirjoittaja JuhaT »
EyeTV_410 on varmaakin se malli, mikä haluat. Tietty, jos et tarvii korttimahdollisuutta maksullisia kanavia varten, niin EyeTV_400 on sitä varten.
Näkyvyyden voit testata vaikka lainaamalla kaverilta DVB-T-boxin (vai onko sulla jo oma?) tai kysymällä naapurilta, joskos heillä on digiboxi.
Näkyvyys on antennista kiinni. Yhdellä mun kaverilla Hämeenkoskella (Lahden lähellä) ja meillä duunissa Porvoossa meni antennit uusiksi, ennen kuin digilähetykset näkyivät. Toisaalta taas mökillä Vääksyssä riittää vahvistimella varustettu sisäantenni.
Olis muute kiva tietää montako kanavaa saatte näkyviin DVB-T boxilla Hesan keskustassa. Mulle tulee 13, joista osa maksullisii. Joo tiedän, ett DVB-C:llä saisin paljon, mut jos boxin ottaa matkalle mukaan, niin...
T:JuhaT
Näkyvyyden voit testata vaikka lainaamalla kaverilta DVB-T-boxin (vai onko sulla jo oma?) tai kysymällä naapurilta, joskos heillä on digiboxi.
Näkyvyys on antennista kiinni. Yhdellä mun kaverilla Hämeenkoskella (Lahden lähellä) ja meillä duunissa Porvoossa meni antennit uusiksi, ennen kuin digilähetykset näkyivät. Toisaalta taas mökillä Vääksyssä riittää vahvistimella varustettu sisäantenni.
Olis muute kiva tietää montako kanavaa saatte näkyviin DVB-T boxilla Hesan keskustassa. Mulle tulee 13, joista osa maksullisii. Joo tiedän, ett DVB-C:llä saisin paljon, mut jos boxin ottaa matkalle mukaan, niin...
T:JuhaT
-
Re: EyeTV:n näkyvyys Sipoon korvessa
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
Helsinkiähän tuossa kysyttiin, mutta gallupin vuoksi: Lahden mastosta näkyy 14 maksutonta kanavaa EyeTV400:lla. Häiriöitä ei ole edes EyeTV:n mukana tulevalla sisäantennilla, mutta matkaa mastoille vain reilut 200m...
=)juha
=)juha
Aktiivilelut: iPad Pro 10.5, iPhone 12 Pro, AppleTV 4K
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka