kuriton kirjoitti:ih kirjoitti:Tanakka alkukänni. Nyt kapakkiin maximoimaan promillet.
Ketjun otsikkoon nähden ih kirjoitaa asiaa, muu vauhkoominen taas täällä sitä ei olekaan.. tiettävästi henkilöön kohdistuvasta kirjoittelusta tällä foorumilla on ollut aiemminkin puhetta!
Ja mitään sairaskertomuksia ja lääkäripalstaa en oo tänne tullut lukemaan vieläkään.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tein ehkä pahoin kun ih:n olematta paikalla tartuin hänen tekstiinsä. Itsekin ajattelin näin. Siksi aamulla lähetin hänelle yvn kysyäkseni loukkasinko häntä ja jos niin olisin tehnyt, pyytääkseni anteeksi. Hän itse voi halutessaan kommentoida vastaustaan, ja sitä, onko enää samaa mieltä. Itseltäni putosi kuitenkin tuolloin aamulla huoli sydämeltä.
Sitä voi kysyä, oliko minulla mitään asiaa ylipäätään tuohon ketjuun. Otsikko ei kuitenkaan minusta sulje pois sellaisiakaan, jotka ovat selvinpäin. Ja ajattelisin, että ketjussa kuitenkin on tarkoitus keskustella, ei vain kirjata ylös keitä tai kuinka monta siellä on.
Tuohon muuhun kurittoman viestin sisältöön en itse pysty ottamaan kantaa.
Mutta kuka osaisi selkein sanoin määrittää mikä on henkilöönmenevää tai -kohdistuvaa kirjoittelua ?
Ja jos kuriton piti sopimattomana kirjoitustani, olisiko hänen tullut ensisijassa klikata huutomerkkiä ?