Toki mää nyt noin herttaselle miekkoselle kaffeet tarjoon! Oiskos sulla ollut ihan pientä kireyttä tänään?Carde kirjoitti:hitsinpitsi tota kraakkua, ei toi kanttura mulle kyllä kahveeta tarjoile, pöh meen keittään ite.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Toki mää nyt noin herttaselle miekkoselle kaffeet tarjoon! Oiskos sulla ollut ihan pientä kireyttä tänään?Carde kirjoitti:hitsinpitsi tota kraakkua, ei toi kanttura mulle kyllä kahveeta tarjoile, pöh meen keittään ite.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hä? mistäs semmosia kuvittelet? Mähän olen ihan normaali hurmaava itsenikuriton kirjoitti:Toki mää nyt noin herttaselle miekkoselle kaffeet tarjoon! Oiskos sulla ollut ihan pientä kireyttä tänään?Carde kirjoitti:hitsinpitsi tota kraakkua, ei toi kanttura mulle kyllä kahveeta tarjoile, pöh meen keittään ite.
Luin tuolta vaan, että toivoisit, että viestejäsi jatkossa rajoitettaisiin..Carde kirjoitti:Hä? mistäs semmosia kuvittelet? Mähän olen ihan normaali hurmaava itseni
Ooppa rauhallinen! sisäpaisti mää juan ny kahvia.kuriton kirjoitti:Luin tuolta vaan, että toivoisit, että viestejäsi jatkossa rajoitettaisiin..Carde kirjoitti:Hä? mistäs semmosia kuvittelet? Mähän olen ihan normaali hurmaava itseni
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Ole hyvä. Nämä opiskelujutut ovat sellaisia, että omista yrityksistä, erehdyksistä ja onnistumisista kannattaa kertoa toisille. Ei näistä ole jakamatta kenellekään iloa jos väittää kaiken olevan ok vaikka itkisi itsensä uneen tai hyppisi onnensa kukkuloilla. Elämä on toisinaan turhan tylyä ja tämän tiedostamisen seurauksena olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että jos jollekin on näistä tarinoistani apua niin se on hyvä. En tiedä onko se jotenkin suomalaisessa kulttuurissa sisäänrakennettuna, että epäonnistumisista pitää vaieta. Nehän tuovat vain häpeää. Toisaalta, jos tällaisen muurin pystyy murtamaan ja olemaan avoin niin siitä voi olla apua samanlaisissa tilanteissa räpiköiville. Tärkeintä on kuitenkin se, että ei koe olevansa elämässään yksin vaan voi saada ja antaa edes pientä tukea lähimmäisiltään ja lähimmäisilleen.thompzon kirjoitti: Kiitos Mikaelille kannustuksesta ja ohjauksesta![]()
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
Ryyppää sää, mää jo join teetä pari mukillista.darthmother kirjoitti: Ryypätäänkö Rekot?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Moro vaan ApertureAperture kirjoitti: muoks. Niin ja vaikka tietysti on mukava "nähdä" näitä kaikkiakin tuttuja täällä Hompussa niin oli hyvä nähdä että Cardekin on jällen vahvuudessa.