Ei nyt kuitenkaan vielä ihan niin halpaa ole tuo muisti että huvin vuoksi viitsis ostella

Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itse päivitin heti kun muistit sain, ja ero parin ekan viikon 2 gigan ja 4 gigan välillä on tuntuva. Kaikki vaan toimii sulavammin. 8)Coltrane kirjoitti:Onko kukaan palstalaisista päivittänyt Unibody Macbookin muistia perus 2GB:sta -> 4GB? Ajattelin itse ehkä päivittää, mutta kiinnostaisi kuitenkin ensin tietää, kuinka merkittävän muutoksen tuo lisäys tuo ns. peruskäyttöön. Sehän on toki selvä, että tosimiesten hommissa (Photari ym.) eron varmaan huomaa, mutta kiinnostaisi juuri se, että alkaako esim. lepardi yleisesti ottaen pyöriä sutjakammin isommalla muistilla?
Ei nyt kuitenkaan vielä ihan niin halpaa ole tuo muisti että huvin vuoksi viitsis ostella
Viesti Kirjoittaja Hulk »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Niin se tosiaan tekee, mutta hinta pomppaa melkoisesti, ja muisti toimii silloin hitaammin...Hulk kirjoitti:Mactracker sanoo, että kone huolisi muistia maksimissaan 6 gigaa applen lupaaman 4 gigan sijasta.
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Ite päivitin kans vähän aikaa sit 4 gigaan enkä nyt voi rehellisesti väittää että peruskäytössä huomais mitään eroa.kallekilponen kirjoitti:Itse päivitin heti kun muistit sain, ja ero parin ekan viikon 2 gigan ja 4 gigan välillä on tuntuva. Kaikki vaan toimii sulavammin. 8)Coltrane kirjoitti:Onko kukaan palstalaisista päivittänyt Unibody Macbookin muistia perus 2GB:sta -> 4GB? Ajattelin itse ehkä päivittää, mutta kiinnostaisi kuitenkin ensin tietää, kuinka merkittävän muutoksen tuo lisäys tuo ns. peruskäyttöön. Sehän on toki selvä, että tosimiesten hommissa (Photari ym.) eron varmaan huomaa, mutta kiinnostaisi juuri se, että alkaako esim. lepardi yleisesti ottaen pyöriä sutjakammin isommalla muistilla?
Viesti Kirjoittaja atheos »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”