No.. odottelin sitä 5GB päivitystä, mutta enää ei jaksa. Ongelmana on vaan, että minkä värisen sitä nyt sitten ottaisi... pinkki on kyllä varmaan pois laskuista.
Muistelen jostain lukeneeni, että hopeisessa pysyy väri parhaiten? Eloksoitujahan ne on, että ei se niin helposti irtoa, mutta kuitenkin. Oisko paikka ollut iPodlounge.
Mutta saahan niihin kaikenmaailman jellykumista valmistettuja erivärisiä kuoria, jotta voihan sen värin vaihtaa jälkikäteen jos alkaa kyllästyttämään.
Jos noita nyt miettis vaikka autoina, niin kyllä se olis jompa kumpa täältä vasemmasta laidasta. Ehkäpä hopeinen olisi liian itsestäänselvä, joten otaisin tuon kullertavan. Taikka itsestäänselvän, kun se on kuitenkin klassinen.
Jos noita ei ajattelisikaan autoina, niin pinkki ois aika kova, vaikka ehkä turhan - hmmmm, no sellainen. Vihreestä tulee mieleen etelä, aurinko ja palmut. Mikä ettei, mutta sinistä en kuitenkaan edes harkitsisi.
Tää vihreä mini tuo sopivasti värivaihtelua mun koko mustaan yleisasuuni, kun se roikkuu klipsin avulla tuossa taskunreunassa sopii mielestäni hyvin mustan kanssa yhteen (jos olet vaikka mustaan mieltynyt)..
Vihreään olen nyt sitten päätynyt, sopii hyvin eilen ostamieni farkkujen kanssa (niissä on takataskuissa sellaset vihreät raidat ).. Toisaalta sisustuksen hillittyihin (hopean)harmaa - valkoinen - pyökki/mahonki sävyihin ei välttämättä oikein sovi *hmm* .
EDIT: ja vihreähän sopii hyvin tähän HO:n uuteen teemaan
No, laitetaan tilaus vetämään, tuli Visakin just makseltua. Mistähän kannattaisi tilailla? Verkkokauppa näyttää sietämättömän pitkiä toimitusaikoja (2-4 vko).. pitääköhän Applestoren ajat yhtään paikkaansa (usually dispatched in 24 hrs).
Jouna- kirjoitti:Mulla meni Apple Storesta jotain alle 2 viikkoa toimituksessa. Tosin siinä oli Laser-Engraving vielä mukana niin se ehkä pidensi pikkaisen
Viikko tulee lisäaikaa kaiverruksen teosta.. itse en ajatellut sellaista ottaa. No laitetaan AppleStoresta sitten tilaukseen. Onneksi Visalla saa maksuaikaa... on huomiseksi reilun 800 euron laskut odottamassa.
Niin ja tosiaan unohdin sanoa että tuli myös 2 ipod mini greenä' kaiverruksella samassa paketissa tiiä sitten vaikuttiko toimitusaikaan 2 kappaletta, mutta ilman kaiverrusta sen pitäis kyllä tupsahtaa aika nopiaan kotiovelle.
Jouna- kirjoitti:Niin ja tosiaan unohdin sanoa että tuli myös 2 ipod mini greenä' kaiverruksella samassa paketissa tiiä sitten vaikuttiko toimitusaikaan 2 kappaletta, mutta ilman kaiverrusta sen pitäis kyllä tupsahtaa aika nopiaan kotiovelle.
Nyt on tilattu vihreä iPod Mini ilman kaiverrusta, mutta Dockin otin kaveriksi.. asiaa vielä nopeutti sähköpostiin juuri kreivin aikaan (eli tänään) tipahtanut 25€:n alennuskuponki.
Edelleen lupailivat 24 tunnin sisällä tpahtuvaa lähetystä.. katsotaan tarkemmin mitä huominen tuo.
Jouna- kirjoitti:Niin ja tosiaan unohdin sanoa että tuli myös 2 ipod mini greenä' kaiverruksella samassa paketissa tiiä sitten vaikuttiko toimitusaikaan 2 kappaletta, mutta ilman kaiverrusta sen pitäis kyllä tupsahtaa aika nopiaan kotiovelle.
Nyt on tilattu vihreä iPod Mini ilman kaiverrusta, mutta Dockin otin kaveriksi.. asiaa vielä nopeutti sähköpostiin juuri kreivin aikaan (eli tänään) tipahtanut 25€:n alennuskuponki.
Edelleen lupailivat 24 tunnin sisällä tpahtuvaa lähetystä.. katsotaan tarkemmin mitä huominen tuo.
uuh, kait sit annat sen dockin mulle
Sellanen tosiaan pitäis sit iBookin kanssa hommata samaan tilaukseen sitten joskus
Tervetuloa <a href="http://www.fimug.fi/osallistu.php?id=20 ... -iltaan</a> keskiviikkona 9.2. klo 18.00. Illan aiheena on mm. iPod ja iPod photo sekä iPodin lisälaitteet. Illassa esillä myös Applen uusi malli iPod shuffle. Lyhyen alustuksen jälkeen aiheesta ilta jatkuu vapaan keskustelun merkeissä. Kaikki Maceista kiinnostuneet ovat tervetulleita maksuttomaan tapahtumaan, joka järjestetään <a href="http://www.rytmi.net">Ravintola Rytmissä</a> (Toinen linja 2, Helsinki).